Stránka 1 z 1
Je motor 1.4 shitoidní ?
Napsal: pon čer 12, 2006 09:51
od hs
Mám Nubiru sedan z roku 2004 s notorem 1.4. Každých půl roku mi svítí check. Je to ještě rok v záruce takže to zatím vozím do servisu na diagnostiku. Zatím vždy něco detekují. Naposledy nějaký MAP sensor, což se ukázalo jako stejná součástka co před rokem, kdy to bylo podtlakové čídlo. Jinak jednou taky prý byla špatná (snad zlomena) keramická vložka v katalyzátoru - uznali jako záruku, takže mám asi nový.
Máte s tímto motorem taky takové zkušenosti nebo mám jenom pech. Pokud je tu někdo znalý, k čemu slouží toto čidlo tak mi to zkuste vysvětlit. Auto jezdilo furt stejně se starým i s novým - spotřeba taky stejná. Díky za názor.
Napsal: pon čer 12, 2006 10:30
od Pavel Beneš
MAT/MAP je tady dokonale popsáno níž na fóru, jsou tam i foto (zkus hledat) ....jinak manifold absolute pressure/temperature (čidlo tlaku a teploty vzduchu v sacím traktu, podle kterého si řídící jednotka upravuje vstřikování a zapalování (v kostce a zjednohnuseně)
Bývají hodně příčinou potíží u hodně motorů (váhy vzduchů atd...), je to asi kus od kusu, někdo má štěstí a CHeck mu nesvítí a někdo to furt honí po servisech... ale není to jen Daewrolet....
Napsal: pon čer 12, 2006 17:09
od karstn
ja mel jine chyby ale motory mame stejne. po necelych 2 letech mikonecne motor prestal delat problemy (nebo spis ho konecne opravili jak bylo treba)
Kamos koupil sve zene kalosa z 1,4 a to myslim je stejny motor a krom garancek ma klid. tak to proste musi mit clovek stesti
Napsal: pon čer 12, 2006 18:56
od Krtek
mně už 2x letos resetovali svítící check. Prej to je EGR vntilem. Zatim ho podruhý už i vyčistili a už měsíc je klid. Ale prej často odchází.
Napsal: pon čer 12, 2006 19:07
od mino
Ja mam tiež 1,4 16 V v Kalosíkovi. Má najazdené skoro 86 000 km a zatiaľ v pohode. Bol ale kupovaný v Nemecku tak možno tam idú lepšie kusy.