Stránka 1 z 3
CUKANIE motoru odstránené...hurááá..
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:41
od Rumcajz
Zdravím, už sa toho tu o tomto popísalo veľa ale opakovanie je súhra myšlienok, tak teba:
- motorom mi cukalo pri plynulej jazde (stála konštantná rýchlosť ) a prestalo to len keď som troška pridal alebo naopak ubral plyn. Skúšal som meniť káble, cievku, sviečky, rozdelovač,... chcel som aj palivový filter, ale kedže mi to robilo aj na benzíne aj na LPG tak to som nechal tak. Čiže iskri mi hádzalo v pohode, aj prívod paliva je OK tak som dumal ďalej (JA LAIK (ale už som rozobral TRI ESPERÁ do posledného šróbiku, už si trúfnem aj skladať (čaká ma výmena 1.5-ky za 1.8-kuy ) ) ) . V jednom príspevku som našiel postreh, že to môže byť PODTLAKOVÁ PUMPA, a čuduj sa jeho, aj to bola ONA , vytiahol som takú malú hadičku a ide ako píííííla. Asi ich časová vada, asi sa zanesú alebo čo, keď ho rozpýlim, dám vedieť čo mu bolo. Len teraz nemôžem nájsť taký nový kus niekde kúpiť, Ak niekto vie, ďakujem.
Viacero ľudí tú písalo, že má taký istý problém, ja som sa tiež stretol, ale len na 1.8-ke a 2.0-litri neviem či to má problén aj 1.5-ka.
aj stačí, kto toľko bude čítať
FOTO
adios
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:45
od milosh
Nexie ho ma taky? mohli by to mit zde
www.autodilykrc.cz nebo
www.autokelly.cz
Re: CUKANIE motoru odstránené...hurááá..
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:45
od stanoc
PeterMT píše:Zdravím, už sa toho tu o tomto popísalo veľa ale opakovanie je súhra myšlienok, tak teba:
- motorom mi cukalo pri plynulej jazde (stála konštantná rýchlosť ) a prestalo to len keď som troška pridal alebo naopak ubral plyn. Skúšal som meniť káble, cievku, sviečky, rozdelovač,... chcel som aj palivový filter, ale kedže mi to robilo aj na benzíne aj na LPG tak to som nechal tak. Čiže iskri mi hádzalo v pohode, aj prívod paliva je OK tak som dumal ďalej (JA LAIK (ale už som rozobral TRI ESPERÁ do posledného šróbiku, už si trúfnem aj skladať (čaká ma výmena 1.5-ky za 1.8-kuy ) ) ) . V jednom príspevku som našiel postreh, že to môže byť PODTLAKOVÝ VENTIL, a čuduj sa jeho, aj to bol ON (hadd) vytiahol som takú malú hadičku a ide ako píííííla. Asi ich časová vada, asi sa zanesú alebo čo, keď ho rozpýlim, dám vedieť čo mu bolo. Len teraz nemôžem nájsť taký nový kus niekde kúpiť, Ak niekto vie, ďakujem.
Viacero ľudí tú písalo, že má taký istý problém, ja som sa tiež stretol, ale len na 1.8-ke a 2.0-litri neviem či to má problén aj 1.5-ka.
aj stačí, kto toľko bude čítať
adios
no a keby si napisal ,že kde je umiestneny?jak viem že je to on?
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:50
od milosh
Spis foto by se hodilo
Cukani pry muze taky byt diky vadnemu krokovemu motorku, taky jsem neprisel kde ho hledat, koupit, jak to vypada?
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:52
od JRD McLAREN
..jaky "podtlakovy ventil" fcul myslish ..??
nemyslish MAP senzor..??b
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:54
od Rumcajz
milosh píše:Spis foto by se hodilo
Cukani pry muze taky byt diky vadnemu krokovemu motorku, taky jsem neprisel kde ho hledat, koupit, jak to vypada?
UZ JE TAM FOTO
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:56
od milosh
kde?
Napsal: pát čer 09, 2006 10:12
od conpet
Myslis tohle :
http://www.kadett.cz/technika/egr.htm
to povazuju za posledni moznost, me pomohla zmena benzinky - jedu na Shell a necukam
Napsal: pát čer 09, 2006 10:12
od Habron
Tak tenhle "vynález" už mám dávno vymontovaný.
Napsal: pát čer 09, 2006 14:33
od Rumcajz
Ano, to je ono, mne to robilo aj na lpg aj na benzíne (shell), a pomohlo mi to, keď som dal dole tú hadičku.
Napsal: pát čer 09, 2006 15:24
od JRD McLAREN
jaaj EGR ventil...
cukání
Napsal: pát čer 09, 2006 17:13
od Serpico
Pánové stejné problémy jsem měl taky. V SRBA servisu jsem celkem zaplatil 20tisíc. Nic nevyřešili. A resultáty špatný benzín jsem už opravdu nemínil akceptovat. Závada byla čerpadlo dávalo malý tlak, 1,5 má dávat 2,5 - 4. Výměna hřídele s distributorem v rozdělovači v Krči asi 500 dohromady ( musel jsem dát nový v Krči 4tisíce, proto pozor při demontáži nesmíte zatlačit jediný kolík, který tam je, fixuje polohu distributoru - hvězdice ( to bylo u mě navíc střílení do sání ). Ke krokovému motorku v Krči stojí asi 1 800 obj. číslo 170 596 02 v Amice Praha 8 stojí 1 590. Krokový motorek je na sání dole, asi na dvou šroubkách, nahoře je snímač polohy klapky ( odšroubujete pouze černé malé díly v plastu to je celý zázrak ). V podstatě otvírá vzduch - valve idle air control. Při studeném motoru vstřiky dávají bohatou směs, suplují činnost sytiče v dřívějších karburátorech. Pro Miloshe, hlavně to chce změřit diagnostikou a to na studeným motoru ( tam jsem měl hodnotu 50, na teplým 15 - 16 a to se nezdálo Palikxovi - jediný mechanik z Daewoo spolu s Petrmem, které uznávám ( nechci se chlubit cizím peřím, na 90% tohoto článku má podíl Palikx ). Navíc jsem to předělal dle Petrma na 95 oktanů, a dle mého subjektivního dojmu, to teď jede. Mějte se fajn a nebuďte sponzorem SRBA - SERVIS ( jako starej vůl já ).
Napsal: sob čer 10, 2006 23:49
od Slavek
tak me taky zacalo cukat, cuka mi to uz druhy den, pokud je studenejsi motor tak to dela jakoby vynechaval na vterinu strati vykon a pak zase jede a to vsechno do 60km/hod, kdyz prekrocim tuto hranici a dam tam 4 tak to vypada ze to jede plynule, na volnobeh v pohode otacky neskacou, mozna je to schoda okolnosti ale zacalo mi to delat po tom co sem natankoval na ONU, taky treba to bude kabelamy ale proc mi to po 60 jede v poho, no napadlo me tky ze mozna automaticky sytic je kaput, protoze jak se motor zahreje tak to nedela a nebo sem to nespozoroval
Napsal: ned čer 11, 2006 22:17
od conpet
cukaj vsechny 8V opel , asi to je u nich normalni
nekterej vic jinej zase min , ale da se to znacne omezit
Napsal: ned čer 11, 2006 23:10
od Slavek
no jo jenze me to do nedavna necukalo