Vectra gegen Avensis, Magentis und Evanda
Napsal: úte čer 06, 2006 08:17
Co poviete na toto?
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_id=4669
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_id=4669
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Nejak Ti nerozumim,jake bezpecnostni prvky tim myslis.mrk píše:no ja s tym uplne suhlasim, akosi neverim v kvalitu azijskych aut vyssich tried. a to ze su o par korun lacnejsie nestoji za to (ze tam chybaju mnohe bezpecnostne prvky). a zrovna Vectra aj Avensis sa mi dost pacia a vybral by som si Avensis, Ople moc hrdzaveju.
Netvrdil bych asijske, spis korejske. U mnoha modelu nemas moznost koupit tolik airbagu, mnohdy chybi system rizeni stability, narazniky jsou odolne mensi rychlosti... Proste je vybava (a nejen bezpecnostni), kterou clovek u tehle aut nedostane, i kdyz by byl ochotnej, si za ni priplatit. Ale rekl bych, ze to je vyvazene jejich cenou a rozumnou kvalitou.hladolef píše:Nejak Ti nerozumim,jake bezpecnostni prvky tim myslis.mrk píše:no ja s tym uplne suhlasim, akosi neverim v kvalitu azijskych aut vyssich tried. a to ze su o par korun lacnejsie nestoji za to (ze tam chybaju mnohe bezpecnostne prvky). a zrovna Vectra aj Avensis sa mi dost pacia a vybral by som si Avensis, Ople moc hrdzaveju.
Muzez mi rict u kterych aut si muzez dokupovat airbagy?Koli by jich mnelo bejt pro uplnou bezpecnost.Narazniky jsou proto odolne mensi rychlosti,aby byli bezpecne.Uz jsi jezdil s autem ktere mnelo SRS,ja jo a do dneska nevim jak se to projevovalo.Neco jineho je TCS a ABS.PavelZ píše:Netvrdil bych asijske, spis korejske. U mnoha modelu nemas moznost koupit tolik airbagu, mnohdy chybi system rizeni stability, narazniky jsou odolne mensi rychlosti... Proste je vybava (a nejen bezpecnostni), kterou clovek u tehle aut nedostane, i kdyz by byl ochotnej, si za ni priplatit. Ale rekl bych, ze to je vyvazene jejich cenou a rozumnou kvalitou.hladolef píše:Nejak Ti nerozumim,jake bezpecnostni prvky tim myslis.mrk píše:no ja s tym uplne suhlasim, akosi neverim v kvalitu azijskych aut vyssich tried. a to ze su o par korun lacnejsie nestoji za to (ze tam chybaju mnohe bezpecnostne prvky). a zrovna Vectra aj Avensis sa mi dost pacia a vybral by som si Avensis, Ople moc hrdzaveju.
Moznost priplatit si na 8 airbagu (nekdy i vic) je u jinych vyrobcu vcelku bezna. Ze by treba Toyota mela min bezpecne narazniky nez Daewoo/Chevrolet se mi nechce verit a prece jsou odolnejsi pro rychlosti vyssi nez 8km. Co myslis "Uz jsi jezdil s autem ktere mnelo SRS"? SRS (Supplemental Restraint Systems) znam jen jako airbagy. Z dalsi elektroniky sem myslel hlavne ESP (VSC) , nebo ruzne brzdove asistenty.hladolef píše: Muzez mi rict u kterych aut si muzez dokupovat airbagy?Koli by jich mnelo bejt pro uplnou bezpecnost.Narazniky jsou proto odolne mensi rychlosti,aby byli bezpecne.Uz jsi jezdil s autem ktere mnelo SRS,ja jo a do dneska nevim jak se to projevovalo.Neco jineho je TCS a ABS.
Tak ti to napisi srozumitelneji SRS -System rizeni stability.(Elektronisches Stabilitäts Program- ESP).Airbeky(Crash aktive)ukaz mi vyrobce aut ktery to nabizi.PavelZ píše:Moznost priplatit si na 8 airbagu (nekdy i vic) je u jinych vyrobcu vcelku bezna. Ze by treba Toyota mela min bezpecne narazniky nez Daewoo/Chevrolet se mi nechce verit a prece jsou odolnejsi pro rychlosti vyssi nez 8km. Co myslis "Uz jsi jezdil s autem ktere mnelo SRS"? SRS (Supplemental Restraint Systems) znam jen jako airbagy. Z dalsi elektroniky sem myslel hlavne ESP (VSC) , nebo ruzne brzdove asistenty.hladolef píše: Muzez mi rict u kterych aut si muzez dokupovat airbagy?Koli by jich mnelo bejt pro uplnou bezpecnost.Narazniky jsou proto odolne mensi rychlosti,aby byli bezpecne.Uz jsi jezdil s autem ktere mnelo SRS,ja jo a do dneska nevim jak se to projevovalo.Neco jineho je TCS a ABS.
Uplne s Tebou souhlasim.To same je aji tady(korupce)Nejaky redaktor auto bildu si sedne do uplne noveho modelu auta a za pul hodiny o nem napise recenzi.Ja jsem si jeste ani ted poradne nezvyk na Evandu a to s ni jezdim denne do prace.mzprx píše:Ja som za moju novu Evandu dal 17000EUR (v prepocte) a to by asi uz tie pocty a body potom vyzerali inak....Rozhodne je to lepsie auto ako KIA Magentis. Vyskusal som obe pred kupou a lepsie z toho vysla Evanda. Zo skusenosti s tlacou v inych odboroch ludskej cinnosti mozem prehlasit ze vsetky testy su do istej miery trochu zmanipulovane ich objednavatelom. A niekto stanovi take kriteria, ake treba aby jeho favorit vyhral a jeho konkurencia skončila co najhorsie. Tak ako evidentne zmanipulovane EuroNCAP crashtesty Avea donekonecna omielane v tlaci (bez toho aby si dal dotycny redaktor namahu porovnat body a hviezdicky - alebo ze by to bol zamer?) a podobne ftipky. Ako z testu vidno rozdiely medzi autami v teste su na urovni 5% a rozdiely v cene su, aspon u nas, na urovni 30%. Myslim ze pragmaticky zmyslajuci clovek to ma potom jasne.
Tak ta zkratka uz je jasna, nejsem zvykly na pouzivani zkratek tvorenych z cestiny. Ale nejak nechapu, na co se ptas? Mam ukazat vyrobce, kterej umoznuje k novymu autu dokoupit airbagy, tak aby jich bylo 8 nebo vic? Nebo dokoupit ESP, BA...hladolef píše:Tak ti to napisi srozumitelneji SRS -System rizeni stability.(Elektronisches Stabilitäts Program- ESP).Airbeky(Crash aktive)ukaz mi vyrobce aut ktery to nabizi.
PavelZ píše:Netvrdil bych asijske, spis korejske. U mnoha modelu nemas moznost koupit tolik airbagu, mnohdy chybi system rizeni stability, narazniky jsou odolne mensi rychlosti... Proste je vybava (a nejen bezpecnostni), kterou clovek u tehle aut nedostane, i kdyz by byl ochotnej, si za ni priplatit. Ale rekl bych, ze to je vyvazene jejich cenou a rozumnou kvalitou.hladolef píše:Nejak Ti nerozumim,jake bezpecnostni prvky tim myslis.mrk píše:no ja s tym uplne suhlasim, akosi neverim v kvalitu azijskych aut vyssich tried. a to ze su o par korun lacnejsie nestoji za to (ze tam chybaju mnohe bezpecnostne prvky). a zrovna Vectra aj Avensis sa mi dost pacia a vybral by som si Avensis, Ople moc hrdzaveju.