Pri startovani sa mi parkrat zadymilo spod volantu, rozobral som to . Pod lavou packou je (asi spinacia skrinka , neviem ako sa to vola ) ide do toho 5 kablov. Rozobral som to su tam pliesky ktore sa pri pretoceni klucika dotknu. Ako sa to vola ??
A co s tym? Poskladal som to uz to nedymi mo neide autoradio, tvari sa akoby nebol kluc v zapalovani.
Ako preprobit radio aby hralo aj ked nebude kluc v zapalovani? staci stihnut plus niekde od zapalovaca? Dik
Dik dik
Dym spod volantu
Moderátor: Blue Lanos
Dym spod volantu
Naposledy upravil(a) MilanK dne pon čer 05, 2006 23:00, celkem upraveno 1 x.
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..noo uuuplne dobre si nazval teemu...
no za 1...
"to one" sa nazyva spinacka.. a ked nieco dymiii, je to ono..
..mne uz tiez hapruje..(svina jedna..)
..to ze nehra radi, je blbym kontaktom v spinacke, a nejde ti tym padom "jeden cely okruh"..
..radio sa da spravit aby hralo furt..
(ale kua ake tam mash) ..
obycajne sa premosti diodov "cerveny a zlty"..
no za 1...
"to one" sa nazyva spinacka.. a ked nieco dymiii, je to ono..
..mne uz tiez hapruje..(svina jedna..)
..to ze nehra radi, je blbym kontaktom v spinacke, a nejde ti tym padom "jeden cely okruh"..
..radio sa da spravit aby hralo furt..
(ale kua ake tam mash) ..
obycajne sa premosti diodov "cerveny a zlty"..
prosim ta co ss tou spinackou? Nasiel som v krci nieco ako oriesok spinaca za 300 sk , vyzera ze to bude to . Bude stacit ked vymenim to. T.j. len ten posledny diel spinca ( tie pliesky? ), alebo sa sa tym nieco da spravit ? Dik moc
Radio mam ako inak Daewoo, co tym myslis premostit? Staci spojit tie kablyky diodou? A akou? Ja som chcel to radio napajat z nejakeho ineho okruhu, lebo vsetko funguje akurat radio nie. Nezda sa mi aby bol jeden okruh od spinacej skrinki len koli radiu??? Alebo ano ?
Radio mam ako inak Daewoo, co tym myslis premostit? Staci spojit tie kablyky diodou? A akou? Ja som chcel to radio napajat z nejakeho ineho okruhu, lebo vsetko funguje akurat radio nie. Nezda sa mi aby bol jeden okruh od spinacej skrinki len koli radiu??? Alebo ano ?
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no tu spinacku si radci vymen ja sem ji uz taky menil, ten orisek s krč je ta spinacka, akorat sem mel problem ji tam dat, musi se sundavat volant, jak si ji tam daval ty??
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No ..
tu spinacku kupish a vymenish celu..
stym sa neda uz nic spravit..
pokial je to "vybehane" a ma to zle kontakty..tak je to suce na vyhodenie...
..a do radia idu "tie plusy" dva..
..jedno napajanie je to co drzi pamet a "prednastaene hodiny"..
.a druhe je to ci ide od spinacky, (je na to napojene aj nieco ine)..
teda az ked je "stava" na tom druhom radio hra..
..
takze treba najst dratiky, "ze ktory je ktory", (stiahni si tu niekde el. zapojenie)
a treba z tohoto:
PERM +12 ----> RADIO MEMORY
SWTCH +12 ----> RADIO OPERATE
spravit toto:
PERM +12 --------> RADIO MEMORY
|
-------> RADIO OPERATE
SWITCH +12 -----> x (nezapojit, odpojit)
..da sa to spravit aj z diodov..je to "setrnejsie k elektroinstalacii"
P12 -------------------> RM
( dioda ) |
(na S12) |
S12 --|>|-------------- RO
(lepsie to nakreslit tuna neviem, a povedat ti konkretne draty tiez nie)
cize v pripade s tou diodou, a cvikne dratik z 12V od spinacky..
da sa medzi konce dioda, a ktomu sa to "za diodou" prepoji z dratom na ktorom je permanentne 12V
tu spinacku kupish a vymenish celu..
stym sa neda uz nic spravit..
pokial je to "vybehane" a ma to zle kontakty..tak je to suce na vyhodenie...
..a do radia idu "tie plusy" dva..
..jedno napajanie je to co drzi pamet a "prednastaene hodiny"..
.a druhe je to ci ide od spinacky, (je na to napojene aj nieco ine)..
teda az ked je "stava" na tom druhom radio hra..
..
takze treba najst dratiky, "ze ktory je ktory", (stiahni si tu niekde el. zapojenie)
a treba z tohoto:
PERM +12 ----> RADIO MEMORY
SWTCH +12 ----> RADIO OPERATE
spravit toto:
PERM +12 --------> RADIO MEMORY
|
-------> RADIO OPERATE
SWITCH +12 -----> x (nezapojit, odpojit)
..da sa to spravit aj z diodov..je to "setrnejsie k elektroinstalacii"
P12 -------------------> RM
( dioda ) |
(na S12) |
S12 --|>|-------------- RO
(lepsie to nakreslit tuna neviem, a povedat ti konkretne draty tiez nie)
cize v pripade s tou diodou, a cvikne dratik z 12V od spinacky..
da sa medzi konce dioda, a ktomu sa to "za diodou" prepoji z dratom na ktorom je permanentne 12V
No ja som vybral iba jednu cast, tu druhu ktora je zapojena k volantu pod+la mna menit netreba je to len umelohmotny drziak a tu druhu cast s plieskami jednoduchu vytiahnesSlavek píše:no tu spinacku si radci vymen ja sem ji uz taky menil, ten orisek s krč je ta spinacka, akorat sem mel problem ji tam dat, musi se sundavat volant, jak si ji tam daval ty??
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km