Stránka 1 z 1

ESPERO 1,5 DOHC16V

Napsal: čtv čer 01, 2006 22:57
od L
ZDRAVICKO
CHTEL BYCH SI KOUPIT ESPERO 1,5DOHC16V,ALE NIKDE JSEM SE O NEM NIC NEDOCET TAK BYCH RAD POROSIL JESTLI NEKDO NECO VITE A MATE STIM ZKUSENOSTI
DIKY :D

Napsal: pát čer 02, 2006 06:09
od Slavek
no muzes precist celi forum Espero, a urcite se neco dozvis :o

Napsal: pát čer 02, 2006 16:42
od skino
Nazdar.No ja ma ESPERO rok a mozem ti povedať že som maximalne spokojny. :P

Napsal: pát čer 02, 2006 20:11
od ppp
Ja s viacerymi vecami spokojny nie som ale za tu cenu nenajdem lepsie auto navyse legalne prestavatelne na lpg na slovensku.
Nespokojnost:
- hrdza, najma spodne lemy dveri, s tym sa treba zmierit bez zhrdzavenych lemov snad espero ani neexistuje, potom napravy a prahy zvonku, ale videl som aj espero s odzratym prahom
- vrzganie pravdepodobne stabilizatoru, pretoze jeho gumy su upevnene na plechu ktory tvori stenu s kabinou tak to dost pocut
- relativne slaby motor na hmotnost auta
- elektrina, ak nieco nefunguje tak najst v tej poskryvanej kabelazi kde je problem je nadludska uloha :)
- velmi nizky otvor na kufri, takze okrem batoziny do neho nic nenapcham a jeho rozmery tak ostavaju nevyuzite
- a co ja viem co este, kazde auto ma svoje muchy, ale tie sa vyskytuju pri vsetkych znackach
- problemova klimatizacia obyvkle mava deravy chladic
Spokojnost:
- velmi prijemne zvezenie, ale nemam moc s cim porovnavat, v oktavii 66kw tdi sa tiez dobre viezlo akurat som mal klaustrofobicky pocit co v espere nemam
- dost tiche do 100km/h potom sa zacina ozyvat vietor a nad 3,5 tisic otacok je vietor prehluseny motorom
- pohodlne sedacky ak nie su rozbite ale nemaju vyrazne bocne vedenie, takze nic na "rezanie" zakrut
- kopu miesta aj na zadnych sedadlach
- velky kufor, mam v nom kopu bordelu aj s rezervou (kvoli lpg) ale zatial som ho nezaplnil a uz boli prilezitosti :), mozno daka dovolenka by to dokazala
-slusna spotreba pri dialnicnych rychlostiach, nie je to sice dizlak ale 8l lpg pri 130km/h nie je zle.
- slusna vybava, elektrika na vsetkcyh dverach a zrkadlach a lahko zohnatelne s klimou.

Proste pri cenach okolo 100tisic sk je to asi najviac auta za tie peniaze co na slovensku dostat ale treba rata s tym ze je to uz starsie auto a navyse z cias kedy sa korejske auta len predierali k uznavanym znackam takze ziaden pozink a par detailov nedotiahnutych. Kedze sa predavali asi za 300t sk lieta ich po nasich cestach vcelku dost.

Napsal: ned čer 04, 2006 15:41
od Slavek
jj to s tima dverma je pravda lemy hnijou kvuli ty skur...y gume co je na dverich dole, pravy predni dvere mam taky skoro kaput ostatni sou v poradku tak sem je radci osetril, mozna jeste par mensich problemu je v elektrice, zahrivani kabelu, odchazejeci spinaci skrinka

Napsal: pon čer 05, 2006 00:06
od ppp
Povedal by som ze ta guma je v tom uplne nevinne. Ale nejakeho debila vo vyrobe napadlo ze nad ten lem nanesu nejaky furt makky sajrajt, takze okolo neho praska farba, ten makky sajrajt podteka a odhrdzavie. Ked som to brusil bol to problem uplne odstranit.

Napsal: sob čer 17, 2006 20:26
od JuST
Ja som tie gumy odstranil a preto sa chcem opytat ci ich tam mam dat naspat alebo sa na ne vykaslat ? vsetky dvere som brusil osetril a striekal a tie gumy tie tam narobili asi najvacsi bordel. Ak ich tam ude treba tak ich tam nalepim, aby sa tam voda nedrzala

Napsal: sob čer 17, 2006 22:17
od ppp
Podla mna ich tam netreba. Aspon myslim si ze su tam na to aby v dverach dolko nefical vzduch, kedze upchavaju odvodnovacie otvory ale vode pritom dovolia odtekat.
Sranda je ze ked som to espero kupil tak mu nieco zblnkalo vo dverach a ono tam bolo kopu blata ktore tie otvory v sucinnosti s gumami upchalo a vo dverach sa spravil bazenik. :)

Napsal: sob čer 17, 2006 23:23
od Slavek
nevim jak vam ale ja kdyz tu jednu gumu sundal tak sem pod nimel prorezli dvere skoro az do vnitr, v ty gume se zdrzuje voda a dela svoje, zajimavy je ze jen pod tou humou to rezne centak za humou uz to je zdrave, ty dvere ted chci sundat a opravit, jak ste to dali vy ????sundavali ste dvere nebo ste to dali na aute????

Napsal: ned čer 18, 2006 10:15
od ppp
Teraz neviem ci mame na mysli tu istu gumu. Ja myslim tu dlhu gumenu listu v plastovych kolickoch ktora nejde vybrat bez zlozenia tapaciru (blby system kolickov) a su v nej este dve dalsie mensie gumy ktore upchavaju odtekacie otvory z dveri. Tak pod nou je to u mna absolutne zdrave. Ale na spodnom leme dveri tam kde je plechovy zahyb je naneseny nejaky makky plasticky sajrajt a prelakovany. Ten lak samozrejme preskol a zajsrajt na plechu nedrzal takze komplet podhnil a este par rokov a odpadne aj s celym lemom. Takze ten som brusil (ale bolo malo casu tak som to sfusoval) normalka dratakom na aute akurat ta guma musel ist dolu inac by som ju nacal tiez.
Ak to mas derave pod gumou tak nezavidim. Mozno by lacnejsie vysli ine dvere, najma ak by si mal stastie na farbu.

Napsal: ned čer 18, 2006 11:41
od JuST
Slavek >> dvere som daval dole, tiez som to mal na strane u spolujazdca prehrdzavene az do vnutra. Dal som dole tapacir, potom ten igelit co je prilepeny ciernou hmotou. odmontoval som reproduktor, central a vytiahol som kable von.
No jeden ten pant isiel pekne vybit a druhy bol dost problem ale nakoniec sme ho vybili za pomoci tyčky.

Opravovali sme to asi tak ze sme na casti otvorili ten lem a vložili sme tam novy plech a navarili presne na dieru co tam bola. Ked sme pri tom bazene, mal som tam strasne vela hliny.

Napsal: ned čer 18, 2006 21:46
od Slavek
no dvere by nebyl problem jenze sou taky chyceny ale pomerne min nez moje no skoro vubec jen v rohu a barva je striberna, budu muset taky dat dvere dolu je tam hodne prace a urcite ne na jeden den tak ze autem do dilny a zacnu na nem nmakat pristi vikend