Stránka 1 z 1
nové brzdy
Napsal: pon kvě 29, 2006 10:43
od Pavel Beneš
omlouvám se všem, kteří mi tvrdili, že nuba brzdí dobře a já si stěžoval.... byla to pouze moje chyba.
Po výměně komplet brzd, výměně gumiček ve třmenech i vzadu a nové kapalině..... brzdí opravdu výborně, i při opravdu malým brždění jde cítit zadek, což byl dřív u mě problém, protože nebrzdil vůbec...
Chyba byla ta, že nějaký tydlydák přede mnou zaměnil díru pro pružinu na paknách na vrchní pružině přitlačující pakny na brzdový váleček, tím mi nešla páka pro ruční brzdu zcela dozadu a kolo brzdilo furt.... kola se hřála a z obložení zbylo jen ... zato teď to jede!!! a brzdí....takže kdybyste měli také tento problém.....
Napsal: pon kvě 29, 2006 12:06
od djpsx
Tak příjemný poježdění
Napsal: úte kvě 30, 2006 20:00
od Mr.Problem
Ähojky Pavle, chtěl bych se zeptat ( možná pokud jsi četl tak víš že jsem měl kolikrát auto na opravě brzd ) tak by mě zajímalo kolik tě stála ona oprava a kompletní výměna brzd. Přemýšlím že do toho přec jen pujdu, ani přítelkyně už se mnou nechce jezdit. Prý se bojí.
když by jsi se rozepsal přesněji co ti měnili apd. a čeho bych se měl vyvarovat a co je zbytečný měnit. jelikož mám taky auto 1998 není to nenovější, tak aby se to vůbec vyplatilo na těch pár let života. buď mého nebo auta.
Napsal: stř kvě 31, 2006 23:28
od Oněgin
Nejsem sice Pavel, ale oba bubny stály dohromady 2000,-, pakny 1240,- a výměna 500,-., seřízení ručky 125,- Tzn. necelé 4000,- Vše neoriginální díly.
PS: ví někdo, co to je čistič?
Napsal: čtv čer 01, 2006 03:45
od Vlasta
Oněgin píše:Nejsem sice Pavel, ale oba bubny stály dohromady 2000,-, pakny 1240,- a výměna 500,-., seřízení ručky 125,- Tzn. necelé 4000,- Vše neoriginální díly.
PS: ví někdo, co to je čistič?
Dělal jsem téměř totéž, ale o dost levněji. Oba bubny 1200,-, pakny 525,-, jedno prasátko 430,-, všechno neoriginál a práce samodomo. Díly byly z Krče.
Napsal: čtv čer 01, 2006 14:48
od Brainman
Oněgin píše:Nejsem sice Pavel, ale oba bubny stály dohromady 2000,-, pakny 1240,- a výměna 500,-., seřízení ručky 125,- Tzn. necelé 4000,- Vše neoriginální díly.
PS: ví někdo, co to je čistič?
čistič je podle mě, věc která čistí. Ale jistej si nejsem
Napsal: čtv čer 01, 2006 15:06
od Oněgin
Díly jsou drahé proto, že jsem s výměnou nepočítal, takže jsou přímo ze servisu, který si něco přirazil.
Jo a díky za objasnění pojmu čistič...
Napsal: čtv čer 01, 2006 15:10
od Brainman
Oněgin píše:Díly jsou drahé proto, že jsem s výměnou nepočítal, takže jsou přímo ze servisu, který si něco přirazil.
Jo a díky za objasnění pojmu čistič...
to byl ftip
Napsal: čtv čer 01, 2006 15:14
od Tomáš
, no prodává se takový sprej , který opláchne ten černej sajrajt a zároveň odmastí , stojí asi kilo .
Napsal: čtv čer 01, 2006 15:15
od Brainman
jinak pokud ti uctovali cistic pri oprave brzd, tak vez ze opravdu existuje a pouziva se. Jedna se o rospoustedlo toho svinstva ktere vznika pri treni kotouce a desticek. A opravdu to funguje.
Napsal: čtv čer 01, 2006 18:04
od Slavek
ten cistic mam doma mam ho zadara u nas v praci se stim cistej roboty po svarovani kdyby nekdo mel zajem tak jich par za 50 kč propasuju ven
Napsal: pát čer 02, 2006 06:53
od Pavel Beneš
jako Vlasta, díly Krč, samodomo, brzdovka DOT4 80kč/ks (2ks), pořádně poklepat (jemně) odvzdušňováky. Nechal vytéct kapalinu. Pístky (přední brzdiče) jsem vytáhl ven maznicí, pak jsem vše vyčistil, dal nový gumičky (průměr 54) a prachovky a zandal zpět. Nádobku jsem také vyndal a odmastil, pak nalil trochu kapaliny, prošlapal brzdy aby protekla skrz trubičky nová, pak nalil znovu, ovzdušnil, sundal znovu bubny a nastavil ručku na každém kole aby brzdila stejně na jednotl. počet zubů (asi 6-9 podle síly, při 6 stojí z kopce spolehlivě) - ale aby buben nedrhnul při povolení...(musíš si vyhrát s tou rozpínací tyčí....) a bylo.... nandavání paken a bubnů, kotoučů a desek je čistě mechanika, to rozpisovat asi nemá cenu....pak ale bys neměl na to dupat tak stovku km podle stylu jízdy, než se vše zrichtuje.... tak příjemnou práci, já se u toho vyvztekal celý den!!!