Stránka 1 z 2
volnoběh na 2 válce
Napsal: sob kvě 27, 2006 19:30
od jso001
Při volnoběhu fungují jenom první dva válce. Kabely a svíčky jsou nové a jiskru mají, ventily jsou v pořádku a komprese taky dobrá. Je někdo ko by poradil?
Napsal: sob kvě 27, 2006 20:05
od JRD McLAREN
..hmmm..
maalo informacii....
dal si aj novu hlavu a palec do rozdelovaca..???
..nemash zaneseny karburator ..??
..neprechlastaaava to..??
..nezere to olej..??
..netrati sa voda..??
.jaku farbu mali stare sviecky ..??
Napsal: sob kvě 27, 2006 20:11
od Kessler
Mně u Racera toto způsoboval špatně seřízený karburátor...dával příliš moc benzínu...
Napsal: sob kvě 27, 2006 20:38
od JRD McLAREN
sak aj mne skodovica..po "Emisnej Kontrole"..
..zato sa tam pytam..
Napsal: ned kvě 28, 2006 11:13
od JRD McLAREN
hlava a palec jsou staré
u karburátoru nevím
svíčky sou suché
olej nežere
voda se trochu tratí
staré svíčky měli cihlovou barvu
..no tak este vymen tu hlavu a palec na rozdelovaci..
..a potom sa uvidiii..
..ak by to blblo aj potom, taq mozno ten jeden valec zahasa ta tratiaca sa voda..
aj ked ta sa moze tratit aj inde...
Re: volnoběh na 2 válce
Napsal: pon kvě 29, 2006 11:04
od Ivko
jso001 píše:Při volnoběhu fungují jenom první dva válce. Kabely a svíčky jsou nové a jiskru mají, ventily jsou v pořádku a komprese taky dobrá. Je někdo ko by poradil?
Ešte to môže byť tesnenie na saní. Písal som o tom na
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... c&start=15
Napsal: pon kvě 29, 2006 11:30
od Tomáš
Já bych začal kabelem , zkus tam dát ten starý , i nový může být KO !
Re: Volnoběh
Napsal: pon čer 05, 2006 21:21
od jso001
Tak jsem zjistil co to je. Příčinou bylo sání k třetímu válci. Vede od něj gumová hadička, která byla prasklá a přisávala falešný vzduch. Jakmile jsem ji zkrátil, tak to opět naskočilo a už šlapou všechny 3.
Napsal: čtv čer 08, 2006 23:05
od JRD McLAREN
..(jaaj hadicky to ja pozeram jako prvee..automatika...
)
..to si necitil ze ten jeden valec akosik "slabo tahaa.." ..??
Napsal: pát čer 09, 2006 15:48
od jso001
To: JRD McLAREN
Nevim jestli sis cetl ze mi to jede jenom na dva valce, tak proc rikas ze nepoznam ze to malo tahne!!!
Napsal: pát čer 09, 2006 21:15
od marianH
To pri normálnej jazde takmer nepoznáš, pretože vtedy sú v nasávacom potrubí úplne iné pomery (podstatne vyšší prietok, menší podtlak, nižšia bohatosť zmesi) ako keď je motor len vo voľnobehu.
Voľnobeh je veľmi citlivý na dodávku a presné zloženie zmesi. Stačí o niečo chudobnejšia zmes (falošné prisávanie vzduchu) a zmes vo valci nezapáliš.
Zato normálny beh motora znesie už aj väčšie výkyvy v zložení zmesi a na celkovom výkone to poznáš menej, lebo to horí vždy, ale len o niečo horšie keď je zmes chudobnejšia.
jso001 píše:To: JRD McLAREN
Nevim jestli sis cetl ze mi to jede jenom na dva valce, tak proc rikas ze nepoznam ze to malo tahne!!!
Napsal: pon čer 12, 2006 10:50
od JRD McLAREN
jso001 píše:To: JRD McLAREN
Nevim jestli sis cetl ze mi to jede jenom na dva valce, tak proc rikas ze nepoznam ze to malo tahne!!!
..jaaj som uz jakosik necital aj "hore vyssie"..
..sorry..
Napsal: úte čer 13, 2006 21:28
od palikx
jo jo tohle se stava casto.a ne jen daewoo
Napsal: úte čer 13, 2006 23:00
od JRD McLAREN
palikx píše:jo jo tohle se stava casto.a ne jen daewoo
..praskla hadica od posilovaca, odvetrania a pod..
Napsal: čtv čer 15, 2006 19:07
od soooc
Ty draty ke svickam se delaji z nejake gumy, co chutna mysim, takze uz je mam treti, protoze uz mi je dvakrat ty svine jedny prekousaly - nejen tu buzirku ale vzali to i s kovem. Nejaka rada jak jim to znechutit ?