Stránka 1 z 2
K.O.
Napsal: pát kvě 26, 2006 10:34
od Arkadij
Jedu si takhle ze školy. Zastavím na křižovatce, pak se snažím rozjet a ono nejde. Zkusím nastartovat, starter točí, motor je zticha. Odtlačím na krajnici, otevřu haubnu, nic. Nechám se odtáhnout domů. Sundam kryt rozvoďáku a rozvoďak je ruplý, přitom byl skoro nový. Motor K.O. potkaly se ventyly.
Napsal: pát kvě 26, 2006 11:01
od bradkaj
Upřímnou soustrast
Napsal: pát kvě 26, 2006 11:09
od conpet
Mozna bude lepsi jinej motor, nez oprava
Napsal: pát kvě 26, 2006 13:12
od Arkadij
Nový motor už mám zamluvený. Ale dám za něj 10 000. + nový rozvoďák, práce a tak dále. Tak že kolem 20.
Napsal: pát kvě 26, 2006 18:03
od kaso
Asi si ho mal moc nasponovany.Preto sa roztrhol.
Napsal: pát kvě 26, 2006 19:46
od eMKa Slovensko
tak nieco podobane sa stalo teraz mojmu znamemu tiez na nexii, bol som ho odtahovat ale nepozerali sme co sa asi stalo, takze este nevie o sa zrobene
Napsal: pát kvě 26, 2006 19:59
od trogar
Máš 16V nebo 8V.
Napsal: pát kvě 26, 2006 20:25
od Ivan
Ta cena za nový motor je slušná, ale aby byl v dobrém stavu!!!!!
Napsal: pát kvě 26, 2006 22:39
od Snowmannn
Arkadij píše:Nový motor už mám zamluvený. Ale dám za něj 10 000. + nový rozvoďák, práce a tak dále. Tak že kolem 20.
tak to sa na to vykasli a rovno tam sibni daco ako ma Ivan
Napsal: pát kvě 26, 2006 22:47
od Ivan
To je postup pouze pro fandy
Jinak JRD prodává motor, kdyby Ti koupě toho domluvenýho nevyšla...
motor
Napsal: sob kvě 27, 2006 06:18
od simone
Napsal: sob kvě 27, 2006 12:43
od Ivan
Přátelé, jestli něco nabízíte, tak o tom napište trochu něco víc. Klidně můžu napsat, že mám motor za 5.000 Kč, ale když už neuvedu, že má najeto 290.000 km, tak je to k ničemu.
Napsal: sob kvě 27, 2006 19:35
od JRD McLAREN
Ivan píše:To je postup pouze pro fandy
Jinak JRD prodává motor, kdyby Ti koupě toho domluvenýho nevyšla...
tak tak..
tutoka je link...
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=6328
a aby ftom nebol hokej...
xem za to 15.000,- CZK,.. (komplet co ktomu maam)
..prip. 20.000,- SKK..
infos su v linku...
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:30
od Arkadij
Tak že, něco jsem zjistil. Když vám někdo řekne, ze po roztržení rozvoďáku u 1,5 8v dohc potřebuje motor generálku nebo vyměnit, je to špatný servisák. Sundal jsem hlavu, změřil jsem všechno, co se dá a zjistil: Rezerva mezi pístem motoru a ventýlem je min. 3 mm, tak že se nemůžou potkat. Stačí vyměnit řemen a jedeme dál.
Postup opravy:
1. sundat kolo a plasty podběhů
2. sundat vodní pumpu
3. sundat řemenici, ale před tím ji natočit tak, aby ryska na řemenici byla naproti takové tyčky na krytu.
4. sundat plasty, které zakrývají řemen
5. podle rysek seřídit vstřikování paliva (na horním ozubeném kole podle rysek na zbytku krytu hned nahoře a na ozubeném kole)
6. povolit napínací kladku (napínaní je automatické)
7. natáhnout řemen
8. napnout řemen podle rysek za kladkou (spojit 2 plíšky podle dírek, které v ních je) utáhnout kladku
9. dát zpět plasty, natáhnout klíňák, přišroubovat pumpu a při puštěném motoru nastavit předstíh zapalování, ale bacha, ať to nepo......
Hodně šťastných kilometrů.
Napsal: čtv čer 08, 2006 22:47
od JRD McLAREN
naaavod fcelku dobry..
..ale poopravim udaj " 1,5 8V dohc" na 1,5 8V sohc..
..no a 8V motory sa nezviknu "stretavat"..
( by som xel videt toho servisaka )
ak sa remen zosmykol, tak bud je vybehana kladka, alebo uz pumpa musela byt vytlcena
doslovne