Slamova černá Leganza
Napsal: pát kvě 19, 2006 11:14
Daewoo Leganza 2.0 CDX (2002)
Pořídil jsem si ji letos začátkem února - pokukoval jsem už nějakou dobu nezávazně po něčem pěkném, vybaveném, s cenou do 180 tisíc a s rokem výroby minimálně 2000. Bohužel ve slušném stavu to byly za těchto podmínek většinou jen malinkatý auta s chudší výbavou, až jsem náhodou na internetu narazil na inzerát s mou (budoucí) Leganzou - za 1,5 hodiny od nalezení inzerátu už jsem si pro ní jel do jednoho autosalónu, kde ji předchozí majitel nechal cca týden předtím protiúčtem za novýho Passata. Auto mě zaujalo nejen designem, ale i výbavou a velký je tak akorát, takže láska na první pohled.
Předtím jsem vystřídal jako většina Čechů pár modelů Škodovek (poslední 130GL hnije u prarodičů na dvorku - shnil jí zadek, jinak do poslední chvíle asi nejspolehlivější 105/120/130, co jsem měl tu čest projíždět). No a předešlýho Forda Scorpiona 2.0 z roku 1993 jsem musel přenechat tátovi, protože už se celkem sype (a hlavně rezne - především zadní blatníky jako u většiny aut tohoto modelu ) a opravovat auta mě vůbec nebaví.
Jinak jak si ve fotogalerii asi mnohý povšimne, jsem asi "divnej", ale z 99% se mi přímo hnusí jakýkoliv tzv. tuning, takže se všechny věci (nejen auta) snažím udržet v co nejpůvodnějším sériovém vzhledu se všemi komponentami na svém místě...
Výčet údajů:
ABS, ASR, elektronicky nastavitelné tlumiče, airbag řidiče a spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovladání bočních oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, nastavitelný volant, posilovač řízení, mlhovky, tempomat, tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, tažné zařízení, černá metalíza, autorádio s CD, autopotahy.
1 998 cm3, 93 kW (126 k), vyrobeno v prosinci 2002, nová autobaterie, náhradní plechové disky ze zimními pneu, koupeno v ČR, jsem 2. majitel (1. majitelem byla s.r.o. jedné holandské firmy - auto dali pryč hned po skončení leasingu), servisní knížka, český manuál.
Najeto to má (zatím) 124,5 tisíc. Auto vypadalo i z blízka dobře a zachovale, akorát po celkem krátké době začalo dole něco bouchat při přejezdu nerovností. V servisu mi vyměnili kde co, no nakonec to zjevně bylo akorát těsnění výfuku za necelých 150 Kč.
Autorádio SONY CDX-GT300 - popis např. zde:
http://www.autoradio-prodejce.cz/sony_cdx_gt300.html
Fotogalerie:
http://slm.ic.cz/
Ty "ďupky a chlupy" na karosérii a v interiéru není šum z foťáku ani "opotřebování" auta, ale pyl z kytek (na posledních fotkách navíc ještě s kapkama deště) - nevím, jestli se tak viditelně chytá jen na černou, ale auto je jak pylolapka. Projedu myčkou a za hodinu už je auto zasypaný, za 3 dny tak, že není vidět skrz čelní sklo...
Vlastní fotky jsou v rozlišení 1280x960 (tj. 138 až 451 kB na fotku).
Pořídil jsem si ji letos začátkem února - pokukoval jsem už nějakou dobu nezávazně po něčem pěkném, vybaveném, s cenou do 180 tisíc a s rokem výroby minimálně 2000. Bohužel ve slušném stavu to byly za těchto podmínek většinou jen malinkatý auta s chudší výbavou, až jsem náhodou na internetu narazil na inzerát s mou (budoucí) Leganzou - za 1,5 hodiny od nalezení inzerátu už jsem si pro ní jel do jednoho autosalónu, kde ji předchozí majitel nechal cca týden předtím protiúčtem za novýho Passata. Auto mě zaujalo nejen designem, ale i výbavou a velký je tak akorát, takže láska na první pohled.
Předtím jsem vystřídal jako většina Čechů pár modelů Škodovek (poslední 130GL hnije u prarodičů na dvorku - shnil jí zadek, jinak do poslední chvíle asi nejspolehlivější 105/120/130, co jsem měl tu čest projíždět). No a předešlýho Forda Scorpiona 2.0 z roku 1993 jsem musel přenechat tátovi, protože už se celkem sype (a hlavně rezne - především zadní blatníky jako u většiny aut tohoto modelu ) a opravovat auta mě vůbec nebaví.
Jinak jak si ve fotogalerii asi mnohý povšimne, jsem asi "divnej", ale z 99% se mi přímo hnusí jakýkoliv tzv. tuning, takže se všechny věci (nejen auta) snažím udržet v co nejpůvodnějším sériovém vzhledu se všemi komponentami na svém místě...
Výčet údajů:
ABS, ASR, elektronicky nastavitelné tlumiče, airbag řidiče a spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovladání bočních oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, nastavitelný volant, posilovač řízení, mlhovky, tempomat, tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, tažné zařízení, černá metalíza, autorádio s CD, autopotahy.
1 998 cm3, 93 kW (126 k), vyrobeno v prosinci 2002, nová autobaterie, náhradní plechové disky ze zimními pneu, koupeno v ČR, jsem 2. majitel (1. majitelem byla s.r.o. jedné holandské firmy - auto dali pryč hned po skončení leasingu), servisní knížka, český manuál.
Najeto to má (zatím) 124,5 tisíc. Auto vypadalo i z blízka dobře a zachovale, akorát po celkem krátké době začalo dole něco bouchat při přejezdu nerovností. V servisu mi vyměnili kde co, no nakonec to zjevně bylo akorát těsnění výfuku za necelých 150 Kč.
Autorádio SONY CDX-GT300 - popis např. zde:
http://www.autoradio-prodejce.cz/sony_cdx_gt300.html
Fotogalerie:
http://slm.ic.cz/
Ty "ďupky a chlupy" na karosérii a v interiéru není šum z foťáku ani "opotřebování" auta, ale pyl z kytek (na posledních fotkách navíc ještě s kapkama deště) - nevím, jestli se tak viditelně chytá jen na černou, ale auto je jak pylolapka. Projedu myčkou a za hodinu už je auto zasypaný, za 3 dny tak, že není vidět skrz čelní sklo...
Vlastní fotky jsou v rozlišení 1280x960 (tj. 138 až 451 kB na fotku).