Stránka 1 z 2
Technická je za mnou, ale …
Napsal: úte kvě 16, 2006 13:08
od milosh
Tak moje nexie bude (musí) jezdit další 2 roky, STK i EMISE v pohodě, jen mam problém, ze při měření emisí říkali, že to cuká, což je mi známý, bo to je nemoc oplu/daewoo všeobecně, no teď sem měnil svíčky i kabely, nevíte co by to ještě mohlo dělat?
A ještě jedna věc, jel jsem s autem i na geometrii, co auto mam jsem tam nebyl a tak to chtělo když už mám přes 100 000km. No a tam jsem zjistil že mám na předním „kole„ stržený závit, tak teď babo raď, kde koupit ten bazmek na kterym je kolo prisroubovany a za kolik, ať nejezdim na 3 šroubech? Klidne i neoriginal, hlavne aby to nestalo ranec
A dodám, že jsem prošel i přesto, ze mám na autě teď 15“ alu
Napsal: úte kvě 16, 2006 13:15
od Richard
Ještě bych Miloshi mrkl na víčko rodělovače, jestli tam nějaký je, měl jsem předtím Racera (Pontiaca Le Mans) a tam bylo zdrojem podobných problémů se starty nebo s cukáním.
No a s tím šroubem ti asi nejlíp poradí kluci z Golcu, nejspíš někde použít vrakoviště a vyměnit
Napsal: úte kvě 16, 2006 13:16
od Tomáš
Mildo a Nexie má kola na šroubech nebo na maticích ? Pokud na maticích , seženeš matici a ten šroub (šteft) jde vyrazit z náboje a vyměnit , pokud máš šrouby , bude problém , že to je stržené v náboji a to znamená měnit náboj a ten stojí asi ranec ( pokud je ještě s ABS)
Napsal: úte kvě 16, 2006 14:26
od milosh
Nexie ma srouby a ABS nemam
Napsal: úte kvě 16, 2006 14:36
od Tomáš
A je strženej jen šroub , nebo i závit v náboji , skus šroub od vedle , ale pozor , jak pujde moc těžko , tak se na to vybodni , bude to i závit v náboji .....
Napsal: úte kvě 16, 2006 14:39
od Habron
Miloshi, docela mě s tou geometrií udivuješ, jsem myslel, že jsi to
tady už řešil.
A
tady jsi řešil stržený závit.
Pokud náboj je stejný jako na kadeta, tak ten stojí nový asi tisícovku, ale nejsem si jistý, jestli je stejný, přestože nápravy jsou prakticky totožné. S výměnou náboje se musí měnit i ložisko.
Nevím to jistě, ale myslím si, že nexia má zoubky pro ABS na kloubu.
Napsal: úte kvě 16, 2006 14:41
od Habron
a z
tohoto příspěvku by člověk vytušil, že jsi za to zaplatil tisíckovku
Napsal: úte kvě 16, 2006 15:24
od Ivan
Miloši, tak to gratuluji, ale asi budeš muset koupit novej náboj... mně už se to taky před 3 rokama stalo
Napsal: úte kvě 16, 2006 16:19
od milosh
2 Habron: neser
Ivane, je to tak, ale jeste mi kara musi chvili slouzit a tak to chci dat poradne do kupy, aby se mi to nekde nevysypalo
Napsal: úte kvě 16, 2006 16:38
od Habron
Musel jsem si trošku rejpnout ...
Napsal: úte kvě 16, 2006 23:39
od petrm
Taky bych si rejpnul Miloši už když sme jeli na sraz a ty si udělal tu gumu tak sem ti říkal že máš v háji šroub a ty si říkal já vím jinak se musí měnit náboj a ten nerozebereš bez poškození ložiska ale nejřív bych skusil závitníkem protáhnout náboj a dát nový šroub
Napsal: stř kvě 17, 2006 06:17
od milosh
petrm píše:Taky bych si rejpnul Miloši už když sme jeli na sraz a ty si udělal tu gumu tak sem ti říkal že máš v háji šroub a ty si říkal já vím jinak se musí měnit náboj a ten nerozebereš bez poškození ložiska ale nejřív bych skusil závitníkem protáhnout náboj a dát nový šroub
to jsme delali minulej rok ale nevydrzelo to
Kolik stoji ten naboj a lozisko?
Napsal: sob kvě 20, 2006 00:36
od petrm
orientačně ložisko stojí asi 1000 a náboj kolem 700 myslím že bez Dph
Napsal: pon kvě 22, 2006 13:41
od Ivan
Tak co, Miloši, jak to dopadlo?
Napsal: pon kvě 22, 2006 14:24
od milosh
No nakonec jsme na to sli selskym rozumem, 1 sroub proste bude vetsi, udela se tam dira na velikost 19 a bude
Snad mi proleze elektronem, jen lozisko stoji 9 kil a naboj to samy, takze myslim ze chvilka prace na vyvrtani noveho zavitu-vetsiho a 1ks sroubu M19 bude tak za 50kc