Stránka 1 z 1
VZDUCH. FILTER 8V vs. 16V
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:29
od Dede
...vlozka do toho airboxu je rovnaka pre 8v a 16v?
A ako sa prejaví vymena paper filtra za KN vlozku ??
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:31
od JRD McLAREN
je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:34
od Dede
dikes ... a ako sa prejavi rozdiel??
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:59
od JRD McLAREN
..no ked tam dash len vlozku...hmm..netusim..
ale podla jedneho testu..co som cital ..myslim v autotuningu,
ci auto-moto-sport, ..
je taqato vymena bezpredmetna,..
pretoze podtlak sania sa nezmeni,..
..pokial by si teda neurobil prestavbu sacieho systemu..
..
..teda najvacsi efekt ma priame sanie..
..vsetko co ubera vykon na strane sania, su vsetky tie hadice, rezonatory,
..obluky, vlnovce a podobne..
..cize najlepsie by bolo prasknut filter priamo na saciu klapku..
..ale na to je v nexii malo miesta..
Napsal: čtv kvě 11, 2006 23:05
od Dede
...som cakal nieco take, cize mozem 1800Sk investovat aj lepsie ?!
Napsal: pát kvě 12, 2006 20:23
od JRD McLAREN
..ja si myslim ze urcite ano..
.ale co ostatnyy...
Napsal: pát kvě 12, 2006 23:00
od conpet
K cemu tam je ten rezonator
vite to nekdo
je to slepy a nikam to nevede
filtewr
Napsal: sob kvě 13, 2006 06:41
od simone
tak ako píše Mc LAren vyhod všetku tu blbosť a urob z vodovodarskej trubky pekný zvod a hotovo.Mal som to tak urobene v Nexii teraz v nubire a ide to super
Napsal: sob kvě 13, 2006 10:27
od Ivan
conpet píše:K cemu tam je ten rezonator
vite to nekdo
je to slepy a nikam to nevede
Kvůli vyrovnává tlaku, myslím.
Napsal: sob kvě 13, 2006 11:35
od ppp
Rezonator je tam tusim na to aby vplyval na tlakove vlny v sacom potrubi tak aby pri ziadanych otackach (u rodinnych aut predpokladam okolo 2500 az 3000) zvysoval plniaci tlak vo valcoch samozrejme na ukor inych otacok. A pri priamom sani navyse kratkom by nemali byt tolko vyhodnovane niektore otacky ale malo by to byt rovnomernejsie. Teda spotreba a vykon sa zmeni ale bude to zavisiet na prevadzkovanych otackach. Detto aj s vyfukom.
Teoreticky by pre vysoke otacky malo byt vhodne priame kratke sanie a priamy kratky vyfuk. Aspon tak nejako som to "pochopil" z teorie.
Napsal: úte kvě 16, 2006 23:25
od petrm
ppp píše:Rezonator je tam tusim na to aby vplyval na tlakove vlny v sacom potrubi tak aby pri ziadanych otackach (u rodinnych aut predpokladam okolo 2500 az 3000) zvysoval plniaci tlak vo valcoch samozrejme na ukor inych otacok. A pri priamom sani navyse kratkom by nemali byt tolko vyhodnovane niektore otacky ale malo by to byt rovnomernejsie. Teda spotreba a vykon sa zmeni ale bude to zavisiet na prevadzkovanych otackach. Detto aj s vyfukom.
Teoreticky by pre vysoke otacky malo byt vhodne priame kratke sanie a priamy kratky vyfuk. Aspon tak nejako som to "pochopil" z teorie.
Tohle platí o proměnné délce sání motoru rezonátor je v autě proto aby tlumil hluk sání
Napsal: stř kvě 17, 2006 20:30
od kaso
JRD McLAREN píše:je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Nie je rovnaka
Zalezi aky mas rocnik auta.
Napsal: sob kvě 20, 2006 00:38
od petrm
kaso píše:JRD McLAREN píše:je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Nie je rovnaka
Zalezi aky mas rocnik auta.
Tak to už vůbec né jen nexie a espero mají stejný vzduchový filtr jinak každý model má vlastí vzduchový filtr a jsou naprosto nezáměnné
Napsal: ned kvě 21, 2006 22:10
od palikx
presne. 8v-16v maj stejnej.
Napsal: pon kvě 22, 2006 13:42
od Ivan
Sice je to lehce mimo téma, ale: mám na prodej (max. 200 Kč) originální airbox na 16V včetně originálního filtru.