Stránka 1 z 1
EGR Ventil - dorabka
Napsal: pát kvě 05, 2006 22:32
od JRD McLAREN
..no ..ako som tak pozeral po selijakej technickej literature..
..a roznych (aj pseudo) odbornych debatach..
taq spekulujem nad dorabkov EGR ventilu..
..
mate niekto "poslednu verziu" NEXIE ci ESPERA,
ktore by uz mali EGR ventil mat ..??
..lebo som zatial mal moznost vidiet len jedno Espero, aj to tak z rychlika..
..viem ze k tomu bude treba, Predstavec, tesnenicka, prirubu k saniu, a EGR..
..ale by ma zaujimal aj nazor ci skusenost "cloveka", co to uz ma na motore..
Napsal: pát kvě 05, 2006 22:47
od Jenda
Je to tak trochu OT, před Nubirou jsem měl dieselového Peugeota 405 s EGR ventilem. Většina lidí v mém okolí tento ventil odpojovala, když mi pak začla blbnout jednotka ovládání EGR, tak jsem ho také vyrušil a nepatrné zvýšení výkonu motoru, čisté sání, bezproblémově klidný chod motoru i hladký průběh na emisní kontrole mě už nikdy nedonutil ho zprovoznit.
Třeba to ale u benzínových motorů má i jiný význam, než jen snížení NOx při určitých otáčkách motoru....
Napsal: pát kvě 05, 2006 22:54
od JRD McLAREN
..no ..to je pravda, ze ked sa ten ventil dodrbe, tak motor sa dusi..
..prip. ma nestabilne otacky.. a pod..
..(ale)..
..ono to sacie potrubie zas az tak cisto nevyzeraa...
..aj ked tam ten ventil neni.. a u Dieselu je to cele o inom..
EGR
Napsal: sob kvě 06, 2006 20:28
od simone
Ja ho mám čo presne potrebuješ???
Napsal: sob kvě 06, 2006 20:40
od JRD McLAREN
no prinajlepsom fotku..
a mozno cely ten ventil, a predstavec a hadicku..
..a ze tvoj subjektyvny dojem na vykon..
..lebo kukal som aj do technicaku kolegovi,..
a ten mal vykon 69kW.. (
)
..
takze zvysenie o 4 -5 kW asi..
Napsal: ned kvě 07, 2006 23:03
od ppp
egr ventil nielenze znizuje tvorbu NOx (tie aj tak nikto po schvaleni typu na predaj v danom state nemera), ale aj znizuje teplotu vo valcoch, zabranuje klepaniu a co ja viem co este. Proste je to vcelku prospesne zariadenie. Ked funguje. Ale kedze ho origo nemam, tak ho ani dorabat nebudem. Podla mna by tomu mala byt prisposobena aj jednotka aby vlastnosti egr malo co vyuzit. Napr novsie espera mali nielen egr ale aj rezonator medzi filtrom a klapkou.
Napsal: úte kvě 09, 2006 21:13
od JRD McLAREN
...co sa tyka tych rezonatorov, taq boli asi 3 sustavy..
..a na EGR ventil to malo "hovno vpliv"...
( co ked tam slahnesh sportovy filter )
..to ze prisavanie vyfukovych plynov "zlepsuje chod motora"..
je uz dnes znama vec, ..ale aj tak by ma zaujimal niekoho nazor..
..a dojem..
Napsal: stř kvě 10, 2006 07:17
od Blue Lanos
Podla toho co citam je lepsie ten ventil vymenit za funkcny ako ho len zaslepit? Moj uz asi nefunguje ale preverim si to...
Napsal: stř kvě 10, 2006 08:39
od JRD McLAREN
..Blue zaslepit ho je ta najlacnejsia varianta..
..
novy ventil stoji taq 1500,-
Napsal: stř kvě 10, 2006 23:46
od petrm
EGR je tam jen na to aby se pokazil a já si ho vyměnil a po 10 000 byl zase v háji
kašlu na něj
Napsal: čtv kvě 11, 2006 06:54
od Slavek
kde je ten ventil?
Napsal: čtv kvě 11, 2006 11:57
od JRD McLAREN
..fotnem ti ..
ze "kde by bol" ..keby..
Napsal: čtv kvě 11, 2006 12:16
od conpet
Pokud jste to jeste necetli, tak tady na kadettu se to resilo dost dlouho :
http://www.kadett.cz/technika/egr.htm
Napsal: čtv kvě 11, 2006 20:06
od ppp
Slavek ma 2liter 8ventil, tam je tusim na sacom potrubi ale neviem ci zhora alebo zdola. Na 1,5 16V je na pravej strane hlavy motora, teda pravej strane pre mna ked na to cumim spred auta.
Napsal: čtv kvě 11, 2006 21:06
od Slavek
tak zitra to omrknu a dam vedet kde je, da se nejak vycistit od saz?, protoze posledni dobou se mi zda ze to auto se stava linejsi, ale to muze byt i palivovym filtrem , je tam puvodni od vyroby, mam novy ale je komplikovana vymena nejde totiz povolit