Stránka 1 z 2
Obracena baterie Lanos
Napsal: sob dub 29, 2006 12:37
od karBoss
Dobry den, muzete mi prosim logicky vysvetlit proc ma autobaterie u meho Lanosu (99) obracene kontakty +/-? Ja to nemuzu pochopit. Kde jste ji sehnali a za kolik? diky
Napsal: sob dub 29, 2006 13:42
od mrk
tak to som si nevsimol, ja som kupil normalnu VARTU
Napsal: sob dub 29, 2006 19:46
od conpet
Baterie se delaj urcite tzv. universalni, aby pasovali do co nejvice aut. Nekdo potrebuje pravou , nekdo levou a jsou i oboustrany.
Napsal: úte kvě 02, 2006 22:38
od petrm
přesně tak baterie se prodávají podle toho na které straně je plus pól levý a pravý a třeba Banner dělá s oběma takovou mám já ta jde dát kamkoliv kam se rozměrem vejde jen je o trochu dražší
Napsal: úte kvě 02, 2006 22:53
od karBoss
Nechtelo se mi shanet atypickou baterku, radeji sem prodlouzil kable a dal tam klasickou. Myslim ze to bude lepsi i pro budouci majitele
. Ale stejne nechapu proc to tak delaji...
Napsal: úte kvě 02, 2006 23:01
od petrm
to není žádný atyp stojí stejně a je naprosto normálně v prodeji vždycky když mám takový auto v dílně tak si říkám to byl ale koumák co tohle dokázal jenom než sehnal takový silný kabely a ještě to připojení aby bylo spolehlivý místo aby koupil jen tu správnou baterku a bylo to bez problémů
Napsal: stř kvě 03, 2006 21:20
od conpet
Prodluzovat privodni kabely k aku je blbost, to je radsi vymen za nejaky delsi. Pri startovani prez ne jde docela dost proudu a jakakoli spojka casem snizi prutok proudu a mohlo by ti i neci chytnout. Je to casovana bomba
Jednou jsem vydel horet kabel + od aku prumer asi 8 mm a byl to teda fofr. Je smutny mechat schoret auto pro takovou blbost
Napsal: stř kvě 03, 2006 22:14
od karBoss
Prodlouzil sem jenom 1, zadnym domacim lankem ale original kabelem k aku, KVALITNE spajel a zaizoloval. Nevidim v tom problem. Chodil sem po nekolika kramech a leva baterka se zas tak uplne bezne neprodava.
Napsal: čtv kvě 04, 2006 00:45
od peco
karBoss píše:Prodlouzil sem jenom 1, zadnym domacim lankem ale original kabelem k aku, KVALITNE spajel a zaizoloval. Nevidim v tom problem. Chodil sem po nekolika kramech a leva baterka se zas tak uplne bezne neprodava.
predava sa v kazdom normalnom obchode. a spravny predavac sa ta rovno spyta ci potrebujes lavu alebo pravu. samozrejme toto neplati pre hypermarkety a podobne predajne
Napsal: čtv kvě 04, 2006 01:05
od Akri
jasne, je vsude, je to naprosto normal, ja kdyz jsem si sel kupovat novou, tak jsem na to zapomnel a kdyz jsem ji chtel nahodit, musel jsem ji zajet vymenit
dali mi jinou a rikali mi, ze jsem ten den druhy co to spatne koupil
to byl asi Blue
Napsal: čtv kvě 04, 2006 11:29
od karBoss
Jeste bych mel asi napsat ze je prodlouzenej ten drat co vede do elektriky, ne primo startovaci kabel. To se snad muze.
Napsal: čtv kvě 04, 2006 12:50
od Olda
karBoss píše:Jeste bych mel asi napsat ze je prodlouzenej ten drat co vede do elektriky, ne primo startovaci kabel. To se snad muze.
Ovšem pokus to nespojíš sletováním a jen nějakou čokoládou tak ti to časem začne oxidovat a vznikne větší přechodový odpor který může být příčinou problému který budeš blbě hledat...
Napsal: čtv kvě 04, 2006 13:01
od Cross
karBoss píše:Nechtelo se mi shanet atypickou baterku, radeji sem prodlouzil kable a dal tam klasickou. Myslim ze to bude lepsi i pro budouci majitele
. Ale stejne nechapu proc to tak delaji...
Kdyby to bylo nedostatkovy zbozi, tak to pochopim tuhle upravu, ale fakt to maji v kazdym poradnym ksefte a cenovej rozdil oproti klasicke baterce s plusem vpravo je minimalni.
Napsal: čtv kvě 04, 2006 14:04
od Blue Lanos
Napsal: čtv kvě 04, 2006 16:54
od conpet
Tak pokud jsi spajel ten napajeci a ne startovaci, tak to snad pujde.