Stránka 1 z 1

SHELL VPOWER RACING

Napsal: čtv dub 27, 2006 21:41
od Dede
...po natankovani mi zacal motorcek klepkat... 10sec po nastartovani huci ako diesel ... Co to je? :evil: :evil:

Napsal: čtv dub 27, 2006 22:36
od cubafire
možná jsi natankoval shel V-Power diesel :-)
Ne klepat můžou jen ventily a příslušenství... :-)

Napsal: čtv dub 27, 2006 22:57
od Dede
..a moze to byt benzinom?? Je sice pravda ze dostal kapky motor...

Napsal: pát dub 28, 2006 10:38
od cubafire
Nene. Právě benzín shell V-Power a hlavně V-Power Racing má vysoké oktanové číslo. Někteří lidé si myslí, že čím vyšší číslo, tím je beznín víc výbušný. To ale není pravda. Např LPG má okt.č. 102 a pod. Jde o to, čím víc oktanů, tím je hoření benzínu "kultivovanější" a rovnoměrnější. Prostě s menšími rázy, takže by se měl motor právě ztišit a uklidnit.

Napsal: pát dub 28, 2006 21:13
od ppp
Klepkat mozu aj vstreky. aspon v mojm esper 1,5 16v najvacsi lomoz robia vstreky pokial neprenem na lpg. Potom uz robia najvacsi rachot ventily :).

Napsal: pát dub 28, 2006 21:22
od milosh
ja sem si dnes nabral origos natural 95 shell, tak sem zvedav :o)

Napsal: pát dub 28, 2006 21:41
od Ivan
IMO já jsem nejspokojenější s OMW 100. Je levnější než V-power a údajně i kvalitnější.

Power atd.

Napsal: sob dub 29, 2006 17:16
od Serpico
Vážení, oktanové číslo předurčuje předstih, čím vyšší tím menší. Vaše tzv. lepší hoření - spalování. Odolnost na klepání čím vyšší oktanové číslo - tím může být větší kompresní poměr bez následků klepání. To vše stanovuje výrobce, proto, že má nejvíce možných podkladů, vyhodnocení provozních zkoušek, jedná se o proběhy řádově v desítkách tisic km + hodiny na stolici. U žigulíků se reguloval samotný rozdělovač, bylo tam malé kolečko, kterým se měnil předstih podle druhu benzínu, tenkrát Super - Speciál. Klepání může způsobit právě POWER, protože okamžik zapálení směsi nastane mnohem dříve než má.
Podle mého názoru cpát do auta s normálním kompresním poměrem, někde okolo 9, je mrhání peněz. Něco jinýho by bylo, kdyby někdo zvětšil kompresní poměr a provedl další úpravy, změna časování vačky, vyleštění kanálů atd. Ale dostane se na velmi tenký led neustále opakovaných pokusů s možným následkem poškození kliky, prostě spodek neutáhne vršek a tak je to pořád dokola. Mějte se fajn.

Re: Power atd.

Napsal: ned dub 30, 2006 01:14
od Olda
16V má komp. poměr přes 10, to už se ty oktany využijou, u nexie ovšem existuje kouzelný octan conector ;)
Dobré by bylo aby kolega napsal čím tu plechovku napájí- bez urážky(8nebo 16v) ta moje se za studena výrazně podobá zetoru a přesto jezdí svižne :lol:
Co používáš za olej, mě to fláká 5 sekund než se to natlakuje olejem(MAN filtr, olej BP10W40) a pak to ještě lehce pocvakává-zdvihatka- než se to ohřeje (ohřátý motor má poměrně regulerní zvuk-co to dělá tobě?

Napsal: ned dub 30, 2006 14:46
od Dede
..debatka sa rozbehla :o) takze mam 16V , olej syntetic. castrol TXT 5w40 a filter DELPHI,sviecky NGK... nabehanych okolo 83tis km. ...motor mi klepal stale po nastartovani necelu sekundu kym sa nenatlakoval olej.. to je normalne .... ale po natankovani POWERu klepe cca 3-4sec. Prvy krat som ho radsej hned vypol lebo som sa bal ze nieco odislo :?
Po zahriati je moto tichsi no ventily klepu vyraznejsie po tankovani POWERU ... . POWER som pred tym tankoval do 1,3 MPi :lol: a tam to neklepalo nic...(asi ani nemalo co ) a potom do OCT I. 1,4 16V. lenzie tie motory su asi inej konstrukcie. No narozdiel od spominaných aut Nexia po natankovani akoby ozila...motor ide lepsie do otacok.

Napsal: pon kvě 01, 2006 08:13
od Radmont
davnejsie som cital v nejakom motoristickom casopise test kde boli testovane auta golf, audi a4, porshe carrera a rozne druhy benzinov.
testovala sa max rychlost a zrychlenie. rozdiel bol minimalny. niektore auta mali dokonca horsie hodnoty zrychlenia pri vyssom oktanovom cisle.
v kazdom pripade ma v power racing kvalitnejsie additiva - tak som ho do byvalej nexie dal ked som isiel na STK kvoli emisiam

Super Power

Napsal: úte kvě 02, 2006 15:07
od Serpico
1. otázka zní zdali ten, který benzín má deklarované octany, dle posledních zkušebních odběrů ve třetině případů nedosahoval Natural 95 oktanů ale jenom 93 oktanů, to samé lze promítnout i do Super Power.
2. Všichni mají dodavatele Čepro a ještě nějaké fy. Jde mi v tomto případě o různá aditiva příměsy. Dokonce budu chvíli věřit, například, že Super Power Natural 95 oktanů SHELL má dobrá aditiva na pročistění vstřikovacích trysek atd.
3. Toto všechno je hezký do té doby, než obsluha natankuje například prošlý benzín z Vermachtu ano čtete dobře za malou nákupní cenu. V česku je možné vše, ale toto je stále ten lepší případ. Horší je ten pokud je benzín nastavený např: ředidlem, technickým benzínem ap. ( u technického benzínu to nechápu proto, že jeho P.C. cena značně převyšuje cenu automobilového benzínu, leda by se jednalo o technický odpad po čištění ) a jinými obdobnými deriváty. Toto píšu na základě poslední akce celníku v oblasti Ústí nad Labem.
4. Obsluha také může řešit případné manko v té které nádrži, kolik lidí odjede bez placení, sdělovacími prostředky je publikováno sotva asi část těchto případů. A obsluha má plnou hmotnou odpovědnost.
5. K samotným oktanům souhlasím s kolegou, který uvadí zkoušky s různými typy vozidel a různými druhy benzínu a následným zhoršením jídních vlastností právě po použití vyššího oktanového čísla.
serpico - nexie 1,5 SOHC GL, sportovní filtr JK, sportovní výfuk, olej Castrol Magnatic 10W-40, olej filtr Purolator pro Nexii a Nubiru, rozpěra Bervid, sportovní pedály, tlumiče SACHS-plyn, mějte se

Re: Super Power

Napsal: úte kvě 02, 2006 17:57
od Kessler
Šerpán píše:například prošlý benzín z Vermachtu ano čtete dobře
Co to je? Snad se tím nemyslí Wehrmacht a 60 let prošlej benzín...

Super Power

Napsal: úte kvě 02, 2006 18:29
od Serpico
Kolegovi Keslerovi, to byl jenom příměr, dnes je snad jen Bundeswer a aliance NATO, já jsem jenom chtěl říci, že i tady se zbavují nadnormativních zásob s prošlou espirací, ta je u benzínu pár měsíců. A je to na stejné úrovni jako například s odpadem, vše lze zpeněžit a snížit tím ztráty. Prosim Tě jinak Vermacht samozřejmě nepamatuji, ani bych nechtěl, mě stačily okupační jednotky z Ruska, opakuji byl to jenom příměr!
A sám jsem dost nervozní po špatných zkušenostech s tím, co tankuji. Jezdím do MAKRA, tam má údajně dodávat OMV, a sem tam do SHELLU pro Power Natural 95, ale tam mi vadí pro pražský region vyšší cena. Pro obecnou informaci v 90 letech jsem poskakoval s formanem jenom karburačním, než jsem vyjel nádrž po natankování u hranic "D".
Měj se fajn a zapomeň na Wermacht.

Re: Super Power

Napsal: úte kvě 02, 2006 19:41
od Kessler
Šerpán píše:to byl jenom příměr
To je dobře :D