Stránka 1 z 2

vyřadit centrál?

Napsal: stř dub 26, 2006 09:25
od Miroslav Wróbel
Protože jezdím většinou sám, zdá se mi zbytečné, aby se odmykaly všechny dveře. Dá se nějakým jednoduchým způsobem vyřadit centrál? Třeba vyjmutím pojistky/které/. Tak aby se dal znovu uvést do provozu. Kámošovi se stalo, že na křižovatce mu ze zadního sedadla ukradli bundu jak tam stál na červenou. Běžet za nima nemohl,protože co s autem. Nemoh ho tam nechat.

Napsal: stř dub 26, 2006 09:44
od Richard
Tady máš schéma centrálu
www.daewooclub.com/album_pic.php?pic_id=1047

Tedy je to jištěný v motoru na pojistce EF28 hodnota 15A a měl by tam podle všeho být zapojen jen centrál (označení DOOR LOCK), myslím, že je ale elegantnější řešení, některé alarmy umí cca 20 sekund po nastartování auto zamknout, a po vypnutí motoru zas automaticky odemknout.

Jak jsem zjistil, obrázek se nezobrazjue, tak mrkni do fotogalerie Nubira :roll:

Napsal: stř dub 26, 2006 20:53
od peter NR
Richard píše:některé alarmy umí cca 20 sekund po nastartování auto zamknout, a po vypnutí motoru zas automaticky odemknout.
neviem, ci zrovna toto je uzitocna funkcia alarmov... nie zo srandy nam uz ako malym otec hovoril aby sme sa za jazdy nezamykali... si predstav, ze sa niekto nedajboze vybura, zostane v bezvedomi a zhori v aute len preto ze je zamknute a okoloiduci si s tym neporadia... :roll:

u niektorych novych aut s original centralom od vyrobcu je tato funkcia tiez volitelna, s tym rozdielom, ze pri naraze alebo zhasnuti motora sa auto odomkne... vraj... u autoalarmov je to ovladane iba podla toho, ci je aktivna +15 alebo nie... ale aj tak, ked sa pri naraze utrhne vodic od baterky, moze elektronika len snivat o odomknuti...

Napsal: čtv dub 27, 2006 17:08
od ppp
Mne niekto tiez asi z rovnakeho dovodu vyblokoval central na zadnych dverach na espere. A furt vaham ci to sprevadzkovat alebo nie.

Napsal: čtv kvě 18, 2006 13:03
od Miroslav Wróbel
Tak jsem to vyřešil takto: nadzvedl jsem pojistkovou skříňku v motorovém prostoru, našel oranžový vodič odcházející od poj. č. 28 /15A Door lock/ přecvikl ho a napojil dvojlinku, kterou jsem protáhl do kabiny pod pal. desku. Namontoval kolébkový vypínač. Teď si můžu pohodlně z místa řidiče zvolit zda odmykat centrálně, nebo jen dveře řidiče. Druhý zlepšovák- odpojil jsem to čidlo vzduchu a dal tam ten odpor 2200 ohmů. Jsem zvědav co to udělá s tou spotřebou. Auto jezdí normálně, takže uvidím. Budu o tom pokuse informovat.MW

Napsal: čtv kvě 18, 2006 13:55
od Vojta
Když jedu sám, nebo jen s manželkou, automaticky zamykám zadní dveře (zacvaknu kolíky). Bratranci se stalo v Praze přesně to, co popisoval Mirek (stál na křižovatce na červenou a nějakej hajzl otevřel zadní pravé dveře a čórnul mu notebook). Přední dveře mám odemknuté.

Napsal: čtv kvě 18, 2006 18:42
od Pavel Beneš
A proč se prostě v autě po usednutí nezamknete? Někde jsem četl, že zamčené dveře pomůžou při havarii v pevnosti karoserie (nechci přivolávat ani testovat.) a hlavně po nárazu by se měl automaticky odemknout.... a jde to z místa ¨řidiče hned , já to tak dělám, když jezdím sám a stojím na "Blbých" křižovatkách, kde by se mohlo něco takového stát.... už mi jednou vlezl ožrala do auta, já ho nemohl dostat ven (co jsem ho vykopl, tak se poblil..... štěstí) 8)

alarm

Napsal: pát kvě 19, 2006 08:35
od simone
Ja som ho konečne spojazdnil na DO a doteraz sa mi nestala žiadna taka nepríjemnosť na zadnom sedadle. ale osobne neodporučam sa zamykažť počas jazdy lebo fakt pri havarke nie každeho kto pribehne pomôcť napadne vykopnúť okno :(

Napsal: sob kvě 20, 2006 08:17
od Pavel Beneš
pokud vím, při havárii se odpojuje čerpadlo a odemyká centrál..... aspoň u drtivé většině konkurence to tak je.... a s tím čerpadlem je to na 100% i odzkoušené (ne na mě bohudík) a centrál po odpojení baterie u mojeho auta se vždy odemkne, tak nevím... já se stejně jen zamykám ve Varech u stadionu, jestli to tam někdo znáte, tak se asi nedivíte, jinak by mi asi nikdo do auta nevlezl.... za jízdy... :lol:

Napsal: sob kvě 20, 2006 16:59
od petrm
kdepak Daewoo žádný z těchto bezpečnostních doplňků nemá jen na autech z Německa ap. je nárazové čidlo které odpojuje palivo :cry:

Napsal: pon kvě 22, 2006 18:33
od Pavel Beneš
tak opět nevím, v servisním manuálu mám formulku, že v případě rychlého úniku paliva nebo havárie se deaktivuje čerpadlo.. proto ten čudlík na levé straně sedadla řidiče dole, které reaktivuje čerpadlo....
Rychlý únik znamená prasklá hadice benzínu. Netěsnost a podsávání vzduchu, kdy řídící jednotka se zablokuje (nejde nastartovat), se vyřeší i bez zapnutí mikrospínače, stačí jen chybu odstranit a j-d-.

Napsal: pon kvě 22, 2006 18:37
od peter NR
Pavel Beneš píše:...a centrál po odpojení baterie u mojeho auta se vždy odemkne, tak nevím...
..a kde na to berie energiu - to mas nejake perpetum mobile, nie...?

Napsal: pon kvě 22, 2006 18:42
od Pavel Beneš
po odpojení a znovupřipojení baterie!!!!! Asi jsem se blbě vyjádřil jako vždy.

i když zamknu auto, vyndám baterii a znovu připojím, tak se odemkne.... tak a teď je to přesný..... :roll:

Napsal: úte kvě 23, 2006 00:12
od DREAM
hodne lidi ve velkym mestech na svetlech o jinde zamyka..neco do sebe to ma .. kazdopadne vyrazovat central,to me prijde sprosty

Napsal: úte kvě 23, 2006 08:06
od Miroslav Wróbel
Asi jsi mě nepochopil, mám na přístrojovce černý kolébkový vypínač, kterým můžu kdykoli zap. nebo vyp. centrál.Takže teď vládnu dveřím já. A k tomu odporu v sání vzduchu- auto jezdí stále normálně a po dvou tankováních spotřeba paliva klesla z mých původních 8,6 na cca 8l. Berte to s rezervou , větší srovnání bude po více tankování.MW