Stránka 1 z 4

Shell V-Power Racing do Matízka

Napsal: úte dub 25, 2006 17:37
od Badger
Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.

Děkuji za všechny odpovědi.

Re: Shell V-Power Racing do Matízka

Napsal: úte dub 25, 2006 20:56
od jakub
Badger píše:Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.

Děkuji za všechny odpovědi.
davej v-power, je objektivne lepsi a pritom zadny extrem, s racingem si u drobka nejsem jisty, jak az je to tyrani (sam jsem ho jeste nedal) a navic u pumpy vykrvacis

Napsal: úte dub 25, 2006 21:08
od Ondras
V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.

Napsal: úte dub 25, 2006 22:46
od jakub
Ondras píše:V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
v power nejedu furt, tak kazda druha/treti nadrz - rozdil oproti ba95 je znacny ;) ale jinak jak rikas ...

Napsal: úte dub 25, 2006 23:25
od Joska
V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek :D a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady

Napsal: úte dub 25, 2006 23:45
od Richard
Já teď v poslední době nakoupil palivo u Shellu a celkem pozitivní poznatky. Už jsem se zmínil, že sleduji spotřebu v mobilu Java prográmkem Spotreba. A ten mi ukázal celkem zajímavé věci. Standartní benzin spotřeba u Nubiry kombi 2,0 l obsazení nejvíce 2 lidi ujeto ca 500 km - spotřeba 8,53 l/100km, pravda, byla tam i nějaká Praha cca 20% Po natankování u Shellu podotýkám normální BA95 ne V-Power ve 4 lidech + 1 pes a náklad (myslím plná zátěž) cca 200 km (bez Prahy) ale půlku odřídil můj syn a ten dle mého názoru zbytečně motor vytáčel (5 řadil většinou při 100) Má Feldu a chce se svést pořádným autem (chápu) :lol: :lol: a při tankování mi vyšla spotřeba 7,85 l/100km :!: Je fakt, že takovou spotřebu jsem nikdy neměl,vždy tak kolem 9 litrů. Budu spotřebu dále sledovat a dám zprávu. Možná, pokud vyhraju koupím i V-power a zkusím :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte dub 25, 2006 23:54
od peco
no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO

Napsal: stř dub 26, 2006 07:02
od vado
peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO
Ja davam V-Power iba ked idem na dlhsie trasy, hlavne kvoli precisteniu vstrekov, ventilov ... Vaecsinou TAM V-Power, NAZAD obycajny. Prevazne tankujem na Jet-ke. Subjektivne ziadny rozdiel, spotreba sa nelisi.
Holt, asi maju Lanos-y iny nazor na benzin, ako Matiskovia.

Napsal: stř dub 26, 2006 11:28
od zabijec
občas dám V-Power, jede to na něj líp, ale dávám ho spíš kvůli pročištění motoru. Racing jsem jednou taky zkusil a přišlo mi to že to jede hůř než na obyčejnou 95. Taky jsem zkusil 91 a rozdíl od 95 nepoznáš

Napsal: stř dub 26, 2006 11:39
od orgi
pani, okrem tych oktanovych cisielok, nie je to podla Vas marketingovy tah? ;)

viete, ak je auto stavane na vyuzitie 91-95 oktanov (lanos, nubira(tusim)), aky ma zmysel davat do toho auta viacoktanovy benzin? to je podla mna cisty nezmysel ;)))

Napsal: stř dub 26, 2006 11:41
od orgi
Joska píše:V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek :D a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
rozdiel = bomba? :D :D :D :D :D :D sorry.. pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
a stvrt plynu menej? a nie je to len subjektivny pocit - jeee, natankoval som v-power racing, ide to krasne :)))

Napsal: stř dub 26, 2006 11:42
od orgi
peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO
moja rec, tam nie je velmi co citit...

Napsal: stř dub 26, 2006 11:48
od Ondras
orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...

Napsal: stř dub 26, 2006 11:51
od orgi
Ondras píše:
orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...
tak to ti toto "zzitie" sa s autom tajne zavidim.. len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou? (pruznost motora pri teplotnych rozdieloch je asi jasna, tu spozna predpokladam kazdy).

cisto pre moju info, aby som vedel, co si vsimat.

Napsal: stř dub 26, 2006 12:03
od Ondras
orgi píše:len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou?
Je tam nějakých 23kg rozdílu hmotnosti.