Stránka 1 z 2
Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartovat
Napsal: pon dub 24, 2006 19:57
od asus
kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip?
Re: Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartova
Napsal: pon dub 24, 2006 20:57
od Brainman
asus píše:kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip?
kontroloval jsi i ty v motorovem prostoru?
Napsal: pon dub 24, 2006 21:40
od Pavel Beneš
a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
Napsal: úte dub 25, 2006 07:33
od asus
Pavel Beneš píše:a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
spustil jsem diagnostiku,propojil jsem v konektoru a+b a spustil se ventilator chladice, potom jsem pocital a napocital jsem : 1 - 2x a potom 5-3x vse se opakuje třikrát uplne na zacatku se spustil test a vyblikavalo to jako morseovka
) pokud nekdo znate tuto kombinaci prosim info.
opakuji 1krat blikne potom 2krat za sebou,dalsi 5krat blikne a potom 3krat zasebou . jinak mi auto drive delalo to ,ze kdyz jsem zapnul klicek roznulo se vsechno a pak postupne to zhasinalo a nakonec i check ,tan ale ted zustava porad rozviceny. pokud mate nejake dalsi informace muzete volat na 606604093 dekuji martin
Napsal: úte dub 25, 2006 22:33
od palikx
to vyblikani nevim ale imobilizer pumpa nebo civka.jinak nevim.nam dokud nenastartujem check sviti stale.
Napsal: úte dub 25, 2006 22:35
od Brainman
palikx píše:to vyblikani nevim ale imobilizer pumpa nebo civka.jinak nevim.nam dokud nenastartujem check sviti stale.
zlata diagnostika
Napsal: stř dub 26, 2006 08:15
od asus
no včera jsem to nechal odtáhnout do servisu Dojáček na PH10 ,technik to pripojil na prenosnej diagnostik a nebyl schopen to auto napojit .Asi je neco v prdeli .Tak si ho tam nehal a rekl mi ze budto je to benzinové čerpadlo coz je 7000tis nebo jeste taky ridici jednotka 36tisic a takze muzu chodit pesky KURVA.Že sem si radeji nekoupil trabanta ,sice to smrdi jako das ale na opravu potrebujes srp a kladivo
)))
Napsal: stř dub 26, 2006 08:24
od Brainman
treba jsi jeste nenapsal jestli to pri startovani toci starterem a motorem
Napsal: stř dub 26, 2006 09:14
od asus
jo jasne normalne otocim klickem a starter toci s motorem a nic
Napsal: stř dub 26, 2006 09:16
od asus
hlavne je divny ze mu neslo pripojit ten tester k ridici jednotce,jeste zatim porad nevim zadne info ze servis co s tim je
Napsal: stř dub 26, 2006 09:30
od djpsx
No a spíš než případně měnit řídící jednotku, nešlo b jí přeprogramovat přes PC (jako to psal někdo zde na fóru, možná v Nexii, nebo Esperu...)? Vyšlo by to podle mě méně a efekt by byl stejný.
Napsal: stř dub 26, 2006 10:17
od Habron
Já bych se divil, že by se pokazil program v řídicí jednotce. Samozřejmě, je možné, že se z nějaké příčiny mohl pošodit nějaký ten bajtík v paměti, ale pokud umře řídicí jednotka, tak je to v drtivé většině destrukcí hardwaru.
Napsal: stř dub 26, 2006 17:57
od Pavel Beneš
většina případů kdy si myslíme že je to řídící jednotkou, tak jí to není, opravdu až po přezkoumání všech čidel a....vstupů.....zjistíme chybu někde jinde. Ono se prakticky na ŘJ až na malinko vyjímek nemá co posr... takže jestli ti to zúčtujou tak že museli vyměnit dám příklad třeba řídící jednotku a pumpu.... tak první krok byl od nich určitě zbytečný....
Zontrolovat bych tlak. čidlo benz. čerpadla - fci, čerpadlo samotné, případné podsávání vzduchu nebo netěsnost paliv. systému, případně to tlačítko vedle sedačky vlevo mezi ní a prahem..... všechno tohle má nasvědomí přímou blokaci ŘJ. Možná modul zapalování, ale není pravděpodobné že kixnou obě cívky naráz.... a pak na klice čidlo otáček a zapojení všech kontaktů.... a pojistky..... To a když vše OK, pak už jen krčím rameny a volál hilfe!!!
Napsal: stř dub 26, 2006 18:05
od PavelZ
Pavel Beneš píše:většina případů kdy si myslíme že je to řídící jednotkou, tak jí to není, opravdu až po přezkoumání všech čidel a....vstupů.....zjistíme chybu někde jinde.
Tak to sem asi pekna vyjimka
, me na Fiatu Uno odesly RJ 2, nastesti se to dalo opravit "na kolenu".
Napsal: stř dub 26, 2006 19:01
od Pavel Beneš
někdy je chyba jen ve špatném ukostření jednotky, nebo celkovém ukostření a pak se ŘJ tváří jako chybná, a výměnou se kostra obnoví (někdy stačí jen zacloumat) a hurááá už to jede.....
to ukostření je problém celkově u nových aut. Obecně platí, že velikost napětí mezi svorkou - na baterii a ukostřením ŘJ nebo motoru nesmí být větší jak 0,5V!!!!!!!!!!!!
Kontakty totiž po čase oxidují a ztrácí své el. schopnosti ..
Ono to vyřeší výměna kontaktů (třeba u mě žádný problém, dělám ve firmě, kde se naráží kontakty, takže mám kont. na všechno.) třeba za zlatý nebo tak....