Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartovat
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartovat
kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip?
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
- Reklama
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartova
kontroloval jsi i ty v motorovem prostoru?asus píše:kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip?
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
spustil jsem diagnostiku,propojil jsem v konektoru a+b a spustil se ventilator chladice, potom jsem pocital a napocital jsem : 1 - 2x a potom 5-3x vse se opakuje třikrát uplne na zacatku se spustil test a vyblikavalo to jako morseovka ) pokud nekdo znate tuto kombinaci prosim info.Pavel Beneš píše:a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
opakuji 1krat blikne potom 2krat za sebou,dalsi 5krat blikne a potom 3krat zasebou . jinak mi auto drive delalo to ,ze kdyz jsem zapnul klicek roznulo se vsechno a pak postupne to zhasinalo a nakonec i check ,tan ale ted zustava porad rozviceny. pokud mate nejake dalsi informace muzete volat na 606604093 dekuji martin
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
no včera jsem to nechal odtáhnout do servisu Dojáček na PH10 ,technik to pripojil na prenosnej diagnostik a nebyl schopen to auto napojit .Asi je neco v prdeli .Tak si ho tam nehal a rekl mi ze budto je to benzinové čerpadlo coz je 7000tis nebo jeste taky ridici jednotka 36tisic a takze muzu chodit pesky KURVA.Že sem si radeji nekoupil trabanta ,sice to smrdi jako das ale na opravu potrebujes srp a kladivo )))
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No a spíš než případně měnit řídící jednotku, nešlo b jí přeprogramovat přes PC (jako to psal někdo zde na fóru, možná v Nexii, nebo Esperu...)? Vyšlo by to podle mě méně a efekt by byl stejný.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
většina případů kdy si myslíme že je to řídící jednotkou, tak jí to není, opravdu až po přezkoumání všech čidel a....vstupů.....zjistíme chybu někde jinde. Ono se prakticky na ŘJ až na malinko vyjímek nemá co posr... takže jestli ti to zúčtujou tak že museli vyměnit dám příklad třeba řídící jednotku a pumpu.... tak první krok byl od nich určitě zbytečný....
Zontrolovat bych tlak. čidlo benz. čerpadla - fci, čerpadlo samotné, případné podsávání vzduchu nebo netěsnost paliv. systému, případně to tlačítko vedle sedačky vlevo mezi ní a prahem..... všechno tohle má nasvědomí přímou blokaci ŘJ. Možná modul zapalování, ale není pravděpodobné že kixnou obě cívky naráz.... a pak na klice čidlo otáček a zapojení všech kontaktů.... a pojistky..... To a když vše OK, pak už jen krčím rameny a volál hilfe!!!
Zontrolovat bych tlak. čidlo benz. čerpadla - fci, čerpadlo samotné, případné podsávání vzduchu nebo netěsnost paliv. systému, případně to tlačítko vedle sedačky vlevo mezi ní a prahem..... všechno tohle má nasvědomí přímou blokaci ŘJ. Možná modul zapalování, ale není pravděpodobné že kixnou obě cívky naráz.... a pak na klice čidlo otáček a zapojení všech kontaktů.... a pojistky..... To a když vše OK, pak už jen krčím rameny a volál hilfe!!!
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
někdy je chyba jen ve špatném ukostření jednotky, nebo celkovém ukostření a pak se ŘJ tváří jako chybná, a výměnou se kostra obnoví (někdy stačí jen zacloumat) a hurááá už to jede.....
to ukostření je problém celkově u nových aut. Obecně platí, že velikost napětí mezi svorkou - na baterii a ukostřením ŘJ nebo motoru nesmí být větší jak 0,5V!!!!!!!!!!!!
Kontakty totiž po čase oxidují a ztrácí své el. schopnosti ..
Ono to vyřeší výměna kontaktů (třeba u mě žádný problém, dělám ve firmě, kde se naráží kontakty, takže mám kont. na všechno.) třeba za zlatý nebo tak....
to ukostření je problém celkově u nových aut. Obecně platí, že velikost napětí mezi svorkou - na baterii a ukostřením ŘJ nebo motoru nesmí být větší jak 0,5V!!!!!!!!!!!!
Kontakty totiž po čase oxidují a ztrácí své el. schopnosti ..
Ono to vyřeší výměna kontaktů (třeba u mě žádný problém, dělám ve firmě, kde se naráží kontakty, takže mám kont. na všechno.) třeba za zlatý nebo tak....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.