Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartovat

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

asus
Příspěvky: 6
Registrován: sob dub 15, 2006 09:04
Bydliště: Praha 8

Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartovat

Příspěvek od asus »

kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip? :(
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím Pomoc svítí mi kotrolka CHeck a nemůžu nastartova

Příspěvek od Brainman »

asus píše:kontroloval jsem vsechny pojistky ale nikde jsem nenasel zadnou v háji. Mate nekdo nejakej tip? :(
kontroloval jsi i ty v motorovem prostoru?
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
asus
Příspěvky: 6
Registrován: sob dub 15, 2006 09:04
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od asus »

Pavel Beneš píše:a také všechny koncovky, jestli jsou zastrkané v čidlech atd? To CHECK svítí normálně, dokud nenaskočí motor.... také bych koukl kolem cívek, kabely, ale ty pojistky na prvním místě stopro.... jo, a taky jestli zhasnul immobilizer kontrolka, cos strčil klíč do zapalování.... Jo a také tlak benzínu v trubkách (benzínové čerpadlo), mělo by bzučet tak 3 sekundy co zapneš klíček, pokud ne...hledej tam
spustil jsem diagnostiku,propojil jsem v konektoru a+b a spustil se ventilator chladice, potom jsem pocital a napocital jsem : 1 - 2x a potom 5-3x vse se opakuje třikrát uplne na zacatku se spustil test a vyblikavalo to jako morseovka :o)) pokud nekdo znate tuto kombinaci prosim info.
opakuji 1krat blikne potom 2krat za sebou,dalsi 5krat blikne a potom 3krat zasebou . jinak mi auto drive delalo to ,ze kdyz jsem zapnul klicek roznulo se vsechno a pak postupne to zhasinalo a nakonec i check ,tan ale ted zustava porad rozviceny. pokud mate nejake dalsi informace muzete volat na 606604093 dekuji martin
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

to vyblikani nevim ale imobilizer pumpa nebo civka.jinak nevim.nam dokud nenastartujem check sviti stale.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

palikx píše:to vyblikani nevim ale imobilizer pumpa nebo civka.jinak nevim.nam dokud nenastartujem check sviti stale.
zlata diagnostika :lol:
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
asus
Příspěvky: 6
Registrován: sob dub 15, 2006 09:04
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od asus »

no včera jsem to nechal odtáhnout do servisu Dojáček na PH10 ,technik to pripojil na prenosnej diagnostik a nebyl schopen to auto napojit .Asi je neco v prdeli .Tak si ho tam nehal a rekl mi ze budto je to benzinové čerpadlo coz je 7000tis nebo jeste taky ridici jednotka 36tisic a takze muzu chodit pesky KURVA.Že sem si radeji nekoupil trabanta ,sice to smrdi jako das ale na opravu potrebujes srp a kladivo :o))))
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

treba jsi jeste nenapsal jestli to pri startovani toci starterem a motorem
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
asus
Příspěvky: 6
Registrován: sob dub 15, 2006 09:04
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od asus »

jo jasne normalne otocim klickem a starter toci s motorem a nic
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
asus
Příspěvky: 6
Registrován: sob dub 15, 2006 09:04
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od asus »

hlavne je divny ze mu neslo pripojit ten tester k ridici jednotce,jeste zatim porad nevim zadne info ze servis co s tim je
Nubira 1.6 SXi 1999 Wagon plná výbava
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

No a spíš než případně měnit řídící jednotku, nešlo b jí přeprogramovat přes PC (jako to psal někdo zde na fóru, možná v Nexii, nebo Esperu...)? Vyšlo by to podle mě méně a efekt by byl stejný.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Já bych se divil, že by se pokazil program v řídicí jednotce. Samozřejmě, je možné, že se z nějaké příčiny mohl pošodit nějaký ten bajtík v paměti, ale pokud umře řídicí jednotka, tak je to v drtivé většině destrukcí hardwaru.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

většina případů kdy si myslíme že je to řídící jednotkou, tak jí to není, opravdu až po přezkoumání všech čidel a....vstupů.....zjistíme chybu někde jinde. Ono se prakticky na ŘJ až na malinko vyjímek nemá co posr... takže jestli ti to zúčtujou tak že museli vyměnit dám příklad třeba řídící jednotku a pumpu.... tak první krok byl od nich určitě zbytečný....

Zontrolovat bych tlak. čidlo benz. čerpadla - fci, čerpadlo samotné, případné podsávání vzduchu nebo netěsnost paliv. systému, případně to tlačítko vedle sedačky vlevo mezi ní a prahem..... všechno tohle má nasvědomí přímou blokaci ŘJ. Možná modul zapalování, ale není pravděpodobné že kixnou obě cívky naráz.... a pak na klice čidlo otáček a zapojení všech kontaktů.... a pojistky..... To a když vše OK, pak už jen krčím rameny a volál hilfe!!!
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Pavel Beneš píše:většina případů kdy si myslíme že je to řídící jednotkou, tak jí to není, opravdu až po přezkoumání všech čidel a....vstupů.....zjistíme chybu někde jinde.
Tak to sem asi pekna vyjimka :), me na Fiatu Uno odesly RJ 2, nastesti se to dalo opravit "na kolenu".
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

někdy je chyba jen ve špatném ukostření jednotky, nebo celkovém ukostření a pak se ŘJ tváří jako chybná, a výměnou se kostra obnoví (někdy stačí jen zacloumat) a hurááá už to jede.....

to ukostření je problém celkově u nových aut. Obecně platí, že velikost napětí mezi svorkou - na baterii a ukostřením ŘJ nebo motoru nesmí být větší jak 0,5V!!!!!!!!!!!!
Kontakty totiž po čase oxidují a ztrácí své el. schopnosti ..
Ono to vyřeší výměna kontaktů (třeba u mě žádný problém, dělám ve firmě, kde se naráží kontakty, takže mám kont. na všechno.) třeba za zlatý nebo tak....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“