Stránka 1 z 1

náhlý úbytek oleje ???

Napsal: pon dub 24, 2006 17:20
od Pavel Beneš
Tak tohle vyvedlo z míry snad úplně každýho komu jsem to řekl:

Od výměny oleje mám 12 mega nalítáno a teď jsem doléval 3 dcl. Olej byl mezi ryskami uprostřed a držel se pořád. Od poslední kontroly jsem ujel 200 km jiným stylem jízdy než obvykle (využívat sílu motoru z nízkých otáček a rychle řadit na vyšší stupně..) s častým startováním za studena a za 200!!!!!km si to vzalo přes 1,5 litrů oleje!!! (pode mnou ani kapka, nikde neteče, z výfuku nic, ve vodě nic...) Poznal jsem to, že při jednom startu začla cvakat, hned jsem to zdechl, počkal jsem až steče asi 3 hodiny a na rysce skoro nic, dolil jsem olej, přestala cvakat a od té doby nic, tak si myslím, že to bylo tím stylem, co jsem mu nasadil (chudák to asi nepochopil :cry: )

Napsal: pon dub 24, 2006 21:17
od DREAM
mel jsem to podobny..akorat ze jsem si toho vsimnul pozdeji .. nejdriv klepalo a jednou ani kapka oleje,ikdyz by tam melo byt hafo..ale jezdim hodne na studenej motor a davam tomu kapky...

Napsal: úte dub 25, 2006 08:53
od PavelZ
Podle mne je nesmysl, aby 1.5l na 200km bylo jen stylem jizdy.

Napsal: úte dub 25, 2006 09:22
od Tomáš
To je vlastně 7,5 litru oleje na 1000. :shock: To se ti něco muselo potento.... , ale tak najedou ??? To nevím....... :cry:

Napsal: úte dub 25, 2006 09:58
od djpsx
A neutíká ti nekde, resp. nepodtéká, nekape atd.? Ani třeba u výpustě oleje?

Napsal: úte dub 25, 2006 17:02
od Pavel Beneš
úplně sucho všude, asi to bylo těma hodně studenýma startama nebo nevím, teď to drží OK.... nevím....

Napsal: úte dub 25, 2006 17:13
od Richard
No myslím, že najednou zvýšená spotřeba oleje má určitě jiný důvod, než styl jízdy. Ale co by to mohlo způsobit fakt nevím, snad zapečenej stírací kroužek, kterej se pak uvolnil a tak něco, co by se samo časem odstranilo. :roll:

Napsal: úte dub 25, 2006 22:28
od palikx
no takovahle spotreba by byla videt po startu a pri pridani plynu.teda nebylo by za tebou videt.
takze zaklad uspechu je merit olej vzdy na rovine nebo aspon stejnem miste.(pokud mas garaz tak sorry)a je li to tak je motor po smrti.krouzek nebo neco podobneho.

Napsal: úte dub 25, 2006 22:34
od Brainman
a nebo to je po tom LPGcku :(

Napsal: stř dub 26, 2006 17:48
od Pavel Beneš
LPG nemám.... byla to asi jen náhoda, protože od té doby 400km a hladina pořád stejná.... měřím to na jednom a tom samém místě, vždy tak 3hod po skončení jízdy nebo druhý den.... a pravidelně.... ale už rozhodně nebudu zkoušet voloviny(jako třeba 40x startovat na studený motor, vždy tak na 20s.....tak se to asi stalo, zkoušel jsem něco s alarmem a immobilizerem a potřeboval jsem jen vědět, jestli se to dá natočit.....

Napsal: stř dub 26, 2006 18:10
od PavelZ
40 startu zase neni tak mnoho. To udelas v beznym provozu za "chvili". Je pravda, ze se to asi bude chovat trochu jinak, kdyz pak motor bezi a prohreje se, ale prijde mi hodne divny, ze by jen tohle udelalo 1.5l. Zkusil bych, aby se na to nekdo mrknul, kdo tyhle auta zna.