vyfukove parohy - steft, lambda ko?
Napsal: čtv dub 20, 2006 20:29
Tak sa podarilo zistit co sa vlastne deje ked mi to na lpg blbo. Proste lambda ukazovala 0 takze lpg jednotka otvorila atuator a uchlastala motor. Dokonca cez vikend to uz zacalo blbnut aj na benzin a uz predtym som si vsimol napriklad ked tomu dam plny na benzin, tak mi z vyfuku huli ako z dizlu.
Otazka je ale preco lambda ukazuje 0. Pri volnobehu tam nejakych 150 az 450mV ukaze, ale ked torsku pridam tak hned skoci na 0. Pokila sa dobre pamatam, tak takto to blblo uz od novej lambdy (spociatku malo, teraz uz furt), akurat chvilu potom co mi v carexe menili dake stefty na vyfuku to islo dobre.
Moze to byt tym,ze mam na hlave utrhnuty steft pod termostatom (1,5 16V) na ktorom drzia parohy? Je mozne ze si take prisaju vzduch a tym zmiatne lambdu. ALebo este sa mohlo vydrobit tesnenie medzi parohami a rurou 2do1. Ale tam to naopak fuci von z vyfuku a nie na lambdu.
No a s tym suvisi aj otazka, da sa nejako odstranit zvysok steftu spod termostatu, ked sa utrhol komplet zavit v hlave, teda asi 1 az 1,5cm hlboko v diere? V jednom servise mi povedali ze to na 90% bude treba hlavu dolu, ale to sa mi vobec nepaci, lebo to je zaroven aj 90% sanca toho ze motor pojde za par doprdele.
Viem ze tam normalnu vrtacku nedam, ale su aj specialne vrtacky a keby sa zlosila maska a chladice myslim, ze by sa dala pouzit aj normalna vrtacka a cenovo je to mozno este lacnejsie a hlavne mensia sanca nieco zmrvit.
Otazka je ale preco lambda ukazuje 0. Pri volnobehu tam nejakych 150 az 450mV ukaze, ale ked torsku pridam tak hned skoci na 0. Pokila sa dobre pamatam, tak takto to blblo uz od novej lambdy (spociatku malo, teraz uz furt), akurat chvilu potom co mi v carexe menili dake stefty na vyfuku to islo dobre.
Moze to byt tym,ze mam na hlave utrhnuty steft pod termostatom (1,5 16V) na ktorom drzia parohy? Je mozne ze si take prisaju vzduch a tym zmiatne lambdu. ALebo este sa mohlo vydrobit tesnenie medzi parohami a rurou 2do1. Ale tam to naopak fuci von z vyfuku a nie na lambdu.
No a s tym suvisi aj otazka, da sa nejako odstranit zvysok steftu spod termostatu, ked sa utrhol komplet zavit v hlave, teda asi 1 az 1,5cm hlboko v diere? V jednom servise mi povedali ze to na 90% bude treba hlavu dolu, ale to sa mi vobec nepaci, lebo to je zaroven aj 90% sanca toho ze motor pojde za par doprdele.
Viem ze tam normalnu vrtacku nedam, ale su aj specialne vrtacky a keby sa zlosila maska a chladice myslim, ze by sa dala pouzit aj normalna vrtacka a cenovo je to mozno este lacnejsie a hlavne mensia sanca nieco zmrvit.