Stránka 1 z 2

Mytí motoru - vzduchovy fitr - "strely" zpatky pod

Napsal: úte dub 11, 2006 18:25
od DREAM
Tak klepani v motoru mam vyreseno (nalil jsem olej :)) ,ale byl jsem umejt motor a kdyz jsem vyjel z micky a pri otackach nad 4tisice ozvali se takovy rany,ze me to nazvedavalo kapotu..

strilelo to pod viko vzduchoveho filtru takovy rany ,ze me tto nadzvedavalo cely viko ... kouknul jsem na vzd. filtr a byl z jedny poloviny uplne cernej a lehce "prostrilenej" .. uz jsem se chystal do servisu,ale ted jsem vymenil vzduchovy filtr za novy a zatim to nedela? je mozny ze to je jen tim? (delalo to jen na LPG .. na benzin ne) .. asi byl mokry je fakt ze na viko vsude bylo hafo vody..

Napsal: úte dub 11, 2006 18:45
od Pavel Beneš
hlídej si olej, tipnu si že 1000 km a máš tam málo. Jestli jo, jde ti to vrchem ven, asi kolem gufer ventilů.

Napsal: úte dub 11, 2006 21:11
od DREAM
ted me to tak vystrasilo,ze budu kontrolovat kazdych par km .. a co si myslis o tom strileni z5 do vzduchovyho filtru?

Napsal: úte dub 11, 2006 21:26
od Brainman
no kluci ze servisu by asi rekli lepe, ale ja myslim ze pokud to strilelo po umyti tak bych to pricital vode mezi zapalovacimy kabely. Pokud by to delalo i po vyschnuti tak to by bylo divny. Ale prostrilenej filtr to jsem jeste nevidel.

Napsal: úte dub 11, 2006 21:30
od DREAM
no asi ho vyfotim..byl proste hooodne jetej..a na povrchu do pulky byl sem tam "otrhanej",ale me to viko od vzd. filtru na jedny strane vubec nesedi a ani ten uchyt tam nemam,takze asi se me do nej dostala voda..

Napsal: úte dub 11, 2006 21:39
od Kessler
Možná to má něco společnýho s tím, že jak jsem se kdesi dozvěděl, když se jemně rozprašuje voda do sání, tak to hafo jede...takže možná když tam padla celá kapka, tak to udělalo velký bum, kterýmu stál v cestě ten filtr...

Napsal: úte dub 11, 2006 21:50
od Brainman
to neni teorie ale praxe s tou vodou, vozy WRC pouzivaji pristrik vody do sani ( jde o mlhovinu ne kapky :lol: ) ale vsecno tohle jde do motoru a ne z nej aby to udelalo diry do filtru

Napsal: úte dub 11, 2006 22:37
od DREAM
jeste me jeden znamy (rozumi tomu) , ikdyz sam se divi a nikdy to neslysel..

teorie:
teoreticky ale opravdu teoreticky jestli ten filtr si neměl novej tak je tam na něm prach.když se namočí tak s prachem udělá neproniknutelný "blátíčko"na povrchu a motor pak nemá vzduch

jestli to ma váhu vzduchu-podle mě jo- tak si myslím že to mohlo nějak zblbnout Ř.jednotku a ta blbě namíchala palivo teda LPG

Napsal: úte dub 11, 2006 23:42
od Parťák1
Hele Dreame, tak to vím docela přesně......
ne vážne, mě to dělá taky, respektive dělalo, máš nubču na plyn viď? A máš utrhaný úchyty na víku krabice vzduchového filtru, že? A měl jsi už tu krabici vyšrubovanou? Pokud máš plyn tak přívod náporového sání do krabice ( je to vepředu, dole před krabicí s vyútěním do blatníku) je ucpaný. To proto aby Ti to ve 100/ km za hodinu nestrácelo výkon a nechcípalo. Pokud Ti to propouštítak ti tam jde nějaký vzduch navíc a při prudké akceleraci Ti to bouchne až to vyrazí víko té vzduchové krabice. Po většinou to udělá když jdu na volnoběh a na sešlápnutí to vyhulím na 3500 otáček, (v kopci, na křižovatce a při vlhkém počasí respektive při nízkém atmosférickém tlaku. To LPG je dobrý, ale náchylné na počasí. Tu díru vepředu krabice jsem utěsnil pořádně, tak aby se to nepohlo a víko uchytil ISO páskama a od té doby to nedělá, aspoň zatím.

Napsal: stř dub 12, 2006 08:35
od DREAM
dikyyyyyyyyy ..to je presne ONO ...

Napsal: stř dub 12, 2006 09:41
od PavelZ
Taky to muzou byt membrany splynovace. Pokud Ti to pri akceleraci strili do sani, tak je chuda smes a u plynu to byvaji ty membrany. Ty je potreba tak asi po 60000 nechat vymet a pak uz je to v pohode. Navic je dobry mit u plynaka v sani namontovanou protizaslehovou klapku.

Napsal: stř dub 12, 2006 17:59
od Parťák1
vidíš člověče, na ty membrány bych zapoměl, máš pravdu a navíc teď po té tuhé zimě dostali zabrat. Tak je třeba si to nechat zkontrolovat.

Napsal: stř dub 12, 2006 18:06
od DREAM
no tak,uz me to nestrili proi vyssich otackach pod vzd. filtr,ale neco horsiho..

ted,uz me auto nejede vubec(ani lpg ani benzin)...max. 30 km/h na dvojku .. auto je uplne bez vykonu..na volnobeh nejaky cas bezi jak hodinky,krasne tise,ale za chvilku zacne bejt nervozni a zacne se lehce klepat,dusit... pri jizde je to jeste horsi..auto vubec nechce jet,nekdy blafne jako odnekud od motoru a plyn se me uplne proslapne.. jel jsem s tim ted 2 km do servisu a maj zavrino..takze od koupe 12kkm zadna oprava nic,zimu celou to bezi jak hodinky a ted prijde jaro a auto nejede..:/ nestesti..

Napsal: stř dub 12, 2006 23:32
od Oněgin
Tak to je masakr, který mi připomíná mé bohaté zážitky se škodovkou. To ale stačilo přijet domů (nechat se odtáhnout), najet na montážní jámu a za chvíli bylo vše (skoro zadarmo) aspoň na chvíli v cajku. U Nubíka to tak snadno a levně bohužel nejde :(

Napsal: stř dub 12, 2006 23:37
od DREAM
uvidim co na to mechanik .. dela to vesmes asi od ty doby co jsem byl v mycce tak uvidime.. mam rad na 2xA4 cim by toi mohlo bejt..a to jsem si vcera objednal elektrony :((