Vřele "doporučuji" www.tuningshop.cz
Napsal: pon dub 10, 2006 20:33
Před pár dny jsem se tady pídil po plexi-ofucích, které jsem viděl na fotce Joskova Matýzka. Našel jsem je na několika webech, mj. na tom uvedeném v %subj%. Typů tam mají několik, bohužel nikde nemají napsáno, v čem se liší a fotky jsou tzv. univerzální, tj, jedna fotka pro všechny. Použil jsem tedy webový formulář, abych požádal o vysvětlení rozdílu a vznesl dotaz, jestli jsou k dostání na prodejně v Plzni. Když jsem ani po týdnu nedostal odpověď, odeslal jsem následující mail:
"Dobrý den,
před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal, jaký je rozdíl mezi plexi ofuky na Daewoo Matiz katalogové č.
111 a 113, a dále zda jsou tyto ofuky k dostání v prodejně v Plzni.
Do dnešního dne nemám odpověď. Pokud nestojíte o zákazníky, uveďte
to laskavě na webu, poohlédnu se u konkurence."
Odpověď jsem dostal hned druhý den, a trochu mne, ehm, překvapila:
"Pohlédněte po konkurenci! Nejdříve byste si měl zjistit, zda-li jsme Váš email vůbec dostali. S pozdravem J. K. "
(jméno je uvedeno celé, zde píšu jen iniciály).
Protože jsem se naivně domníval, že dotyčný pán nepochopil můj dotaz, napsal jsem další mail:
"Obávám se, že Vám dělá problémy porozumět psanému textu:
"před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal,"...
Předpokládal bych, že ten formulář má jistý účel. Dle Vašeho vyjádření je zřejmé, že účel je pouze ten, abyste vypadali světově, psát do formuláře cokoli je zbytečné, buď nic nedostanete nebo to neumíte ovládat. Předpokládám, že Vám nebude vadit, když s Vaším vstřícným přístupem seznámím internetovou komunitu."
A hele, ještě týž den mám odpověď:
"Vážený pane,
psal jsem Vám, že byste si měl nejdříve zjistit, zda-li jsme vůbec Váš
dotaz obdrželi, než začnete takto někoho osočovat. Stačí špatně zadat email a Váš dotaz se nedoručí. Nehledě na to, že dotazů ke zboží chodí denně velké množství. Jsme velice vytížení! Tak prosím o pochopení. Naše firma se snaží odpovídat úplně všem.
S pozdravem J. K.
P.S. Myslíte si, že když vám někdo na email neodpoví, že je špatný člověk
nebo firma? Pokud to máte zapotřebí - prosím! Reaguji na email ne na dotaz."
To, co jsem se chtěl dozvědět, jsem se nedozvěděl. Připadá mně, že pan J.K. ostatně o rozdílu mezi nabízeným zbožím nemá ani páru. A při jeho vstřícnosti a vytíženosti si uéééélmi živě představuji ochotu, s jakou bude vybavovat případnou reklamaci. Tož, chalani, do toho, objednávejte na uvedeném shopu !
"Dobrý den,
před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal, jaký je rozdíl mezi plexi ofuky na Daewoo Matiz katalogové č.
111 a 113, a dále zda jsou tyto ofuky k dostání v prodejně v Plzni.
Do dnešního dne nemám odpověď. Pokud nestojíte o zákazníky, uveďte
to laskavě na webu, poohlédnu se u konkurence."
Odpověď jsem dostal hned druhý den, a trochu mne, ehm, překvapila:
"Pohlédněte po konkurenci! Nejdříve byste si měl zjistit, zda-li jsme Váš email vůbec dostali. S pozdravem J. K. "
(jméno je uvedeno celé, zde píšu jen iniciály).
Protože jsem se naivně domníval, že dotyčný pán nepochopil můj dotaz, napsal jsem další mail:
"Obávám se, že Vám dělá problémy porozumět psanému textu:
"před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal,"...
Předpokládal bych, že ten formulář má jistý účel. Dle Vašeho vyjádření je zřejmé, že účel je pouze ten, abyste vypadali světově, psát do formuláře cokoli je zbytečné, buď nic nedostanete nebo to neumíte ovládat. Předpokládám, že Vám nebude vadit, když s Vaším vstřícným přístupem seznámím internetovou komunitu."
A hele, ještě týž den mám odpověď:
"Vážený pane,
psal jsem Vám, že byste si měl nejdříve zjistit, zda-li jsme vůbec Váš
dotaz obdrželi, než začnete takto někoho osočovat. Stačí špatně zadat email a Váš dotaz se nedoručí. Nehledě na to, že dotazů ke zboží chodí denně velké množství. Jsme velice vytížení! Tak prosím o pochopení. Naše firma se snaží odpovídat úplně všem.
S pozdravem J. K.
P.S. Myslíte si, že když vám někdo na email neodpoví, že je špatný člověk
nebo firma? Pokud to máte zapotřebí - prosím! Reaguji na email ne na dotaz."
To, co jsem se chtěl dozvědět, jsem se nedozvěděl. Připadá mně, že pan J.K. ostatně o rozdílu mezi nabízeným zbožím nemá ani páru. A při jeho vstřícnosti a vytíženosti si uéééélmi živě představuji ochotu, s jakou bude vybavovat případnou reklamaci. Tož, chalani, do toho, objednávejte na uvedeném shopu !