Stránka 1 z 2
Radenie
Napsal: ned bře 26, 2006 12:28
od Roberto
Chcem sa poradiť. Kúpil som Lanos 1.6 HB. Pri akých rýchlostiach preradujete? Respektívne pri akých otáčkach preradujete aby to bolo ekonomické a aby som nezničil motor. napr: 1-tka 0 až 20, 2-jka ..... . Neviem to tu nikde nájsť. Napíšte prosím. Možno je to blbý dotaz, ale pomôže. Ďakujem.
Napsal: ned bře 26, 2006 12:45
od Richard
Napsal: ned bře 26, 2006 16:00
od Kessler
Já myslím, že obecně platí, že pro benzíňák je nejlepší 2000-3500...to je asi ideální kompromis pro normální jízdu a dobrou spotřebu / životnost...
Napsal: ned bře 26, 2006 16:14
od Blue Lanos
Je to tak ako je napisane predomnou. Ja jazdim tak okolo 2500-3000 pac nemam moc kde to tocit
Napsal: ned bře 26, 2006 21:50
od SkylineGTR
Richard má pravdu. A já Ti snad poradím ještě lépe. Nejvyšší krouťák je kolem 3400ot. Ale zas to tak s tou ekonomickou jízdou nepřeháněj!
Napsal: ned bře 26, 2006 22:37
od peco
ako vazne ma lanos pri cca 3400 mensiu spotrebu ako pri 2500?
alebo si znas amaterov robite srandu
inak knizka odporuca jazdit 2t-3t otacok
Napsal: ned bře 26, 2006 22:43
od Blue Lanos
Sak ja tak jazdim
Ale nemoze mat ani omylom pri 3400ot mensiu spotrebu ako v 2500-2800ot
Napsal: pon bře 27, 2006 07:57
od Roberto
A pri akej rýchlosti radítee 5-ku?
Napsal: pon bře 27, 2006 10:55
od Blue Lanos
ja od 80
ale iste tu nebudu so mnou vsetci suhlasit
Napsal: pon bře 27, 2006 14:22
od peco
Blue Lanos píše:ja od 80
ale iste tu nebudu so mnou vsetci suhlasit
ja stebou suhlasim
Napsal: pon bře 27, 2006 16:42
od Reverend
1 ťuk, 2 - 25, 3 - 45, 4 - 70 a 5 do lahodných 110 (prazdne auto + 1 osoba)
dolu je to cca o 10 kmh menej.
Napsal: pon bře 27, 2006 22:46
od SkylineGTR
5ku podle toho jakou mám náladu.
Když jezdím normálně, tak ji tam dávám tak v 85km/h. Ale když mě chytnou roupy, tak třeba až v 110km/h.
Prostě podle situace.
Napsal: úte bře 28, 2006 00:21
od petrm
Jasně řadím podle zvuku motoru a snažím se držet otáčky nad 2000 jinak já běžně jezdím po městě 60 na 5 ( většinou 50 na 4 ) po rovince samozřejmě a ještě k té ekonomické jízdě si tu nový a několikrát se to tu už řešilo při jízdě z kopce dolu nevyřazuj naopak podřaď třeba na trojku a brzdi motorem musíš mít otáčky nad 1800 to potom přestane comp dodávat signál ke vstřikům a celý kopec jedeš zdarma (samozřejmě pokud to sklon kopce dovolí )
Napsal: úte bře 28, 2006 03:43
od Topol
petrm píše:Jasně řadím podle zvuku motoru a snažím se držet otáčky nad 2000 jinak já běžně jezdím po městě 60 na 5 ( většinou 50 na 4 ) po rovince samozřejmě a ještě k té ekonomické jízdě si tu nový a několikrát se to tu už řešilo při jízdě z kopce dolu nevyřazuj naopak podřaď třeba na trojku a brzdi motorem musíš mít otáčky nad 1800 to potom přestane comp dodávat signál ke vstřikům a celý kopec jedeš zdarma (samozřejmě pokud to sklon kopce dovolí )
Dobré nad ránem
Sraz za 31 +5 a tma
Přesně tak!Je rozdíl jestli je to rovina nebo z kopce.To každej slyší! Já mám někdy problémy když se svezu autem u někoho jiného a ten nejede jak to cítím já tak už to není pohoda a cítím se nesvůj
Ale snažím se do toho nekecat taky to nemám rád! Vypovídá to o povaze a náladě řidiče.
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: úte bře 28, 2006 09:46
od peco
Topol píše:
Dobré nad ránem
Sraz za 31 +5 a tma
Přesně tak!Je rozdíl jestli je to rovina nebo z kopce.To každej slyší! Já mám někdy problémy když se svezu autem u někoho jiného a ten nejede jak to cítím já tak už to není pohoda a cítím se nesvůj
Ale snažím se do toho nekecat taky to nemám rád! Vypovídá to o povaze a náladě řidiče.
Ať nám jezdí a nezlobí
jaj, to mi ani nehovor. par krat som sa viezol s takymi(alebo resp. s takou) co mala novucicke auto a nie zrovna lacne, a tak ho tocila az ma srdiecko bolelo. som mal chut jej ho zobrat ze si ho nezasluzi