Stránka 1 z 1
Prince - predchudce Leganzy
Napsal: pát bře 17, 2006 14:42
od Slam
Napsal: pát bře 17, 2006 14:59
od Ido
A není to jen zakulacené Espero pro mimoevropské trhy (asi USA?). Například sklo v zadním sloupku střechy by tomu docela napovídalo. Ale možná se pletu, nejsem odborník na komplikovanou modelovou politiku koncernu GM.
Napsal: pát bře 17, 2006 15:26
od Slam
No ja to nasel na cesky strance:
http://www.perspektiva.cz/charky/daewoo ... l#historie
...a Espero je tam jednak zminovano soucasne s Princem a druhak za nastupce Espera je oznacena Nubira, tak nevim...
Napsal: pát bře 17, 2006 15:56
od mrk
no kdesi som ho uz videl, prinajhorsom v autokatalogu
by ma skor zaujimalo kolko roznych druhov znaku daewoo bolo doteraz vymyslenych/pouzitych
Napsal: pát bře 17, 2006 18:28
od Blue Lanos
Teoreticky ho mohol aj Mrk vidavat v PN nakolko tam taky bol a mal origo korejske znacky chodil na nom asi nejaky hodnostar byvaleho
daewoo
Ja som ho tom za niekolko rokov co som navstevoval servis videl asi 3x
Napsal: pát bře 17, 2006 21:45
od Brainman
ty nahrady jednoho typu za druhy jsou tak nejak jak kdo potrebuje. Ano predchudcem Leganzy bylo Espero. Espero je limuzina coz Nubira neni. Ma tri karoserie. Nubira se komfortem neda s Esperem rovnat. Ja Leganzu chtel kupovat takze jsem v par jel. Jinak ten Prince je nejaka americka mutace stejne jako je Cielo mutace Nexie
Napsal: pát bře 17, 2006 22:48
od Vojta
Prince jsem viděl v létě v Mikulově na parkovišti, měl to nějakej Rakušák. Krásná modrá metalíza. Okukoval jsem to, protože do té doby jsem o něm neslyšel. Malý dotaz: K jaké značce patří typ LYBRA 2.0? Dnes jsem za ním chvíli jel, ale z ničeho nešlo poznat, co je to za značku.
Napsal: sob bře 18, 2006 10:56
od Kessler
Napsal: sob bře 18, 2006 22:41
od ppp
Brainman-> ked porovnavas nubiru a espero, tak ktore je teda pohodlnejsie? Mma espero v nubire som nesedel, ale celkom sa mi pozdava (najma SW), tak by som chcel vediet, ktore je pohodlejsie. Velke mi pripada dost.
Prince mali (mozno este maju( v popradskom autobazare. Podobalo sa dost na espero ale bolo vacsie, malo nejaky 2,x litrovy motor, kozene sedacky, nadherny interier, teda predpokladam vyssia trieda nez espero. Cena 150tSk. Vzhladom na dostupnost a cenu ND aj spotrebnych som si radsej nechal zajst chut. Len dufam ze som mu neposlintal kapotu
Napsal: úte bře 21, 2006 21:09
od petrm
Tak bylo to takhle Racer potom Tico , Nexie střední , Espero jako auto vyšší třídy . Potom Lanos nižší střední třída Nubira vyšší střední a Leganza jako "luxusní " takže Espero následovala sice Leganza ale né jako nástupce ty auta nemají absolutně nic společného jen to že to byly vždy nejvyšší auta v daném modelové řadě . Prince bylo auto který se k nám nedováželo ale byl to normální model né žádnej hybrid Daewoo dělalo hrozně moc modelů o kterých se dozvíte jen po důkladným hledání na netu stejně jako Espero pro Moskevský TAXI mělo jiný podvozek a nárazníky
Jaguar Kensington (1990)
Napsal: stř říj 18, 2006 12:46
od Slam
Jeste jedna zajimavost na tema "predchudce", na kterou jsem nahodou narazil...
Vedeli jste, ze po strance vzhledu Leganzy byl jejim predchudcem (ci designovym vzorem/inspiraci, chcete-li) Giugiaruv koncept Jaguar Kensington z roku 1990?
Hned se citim lip, kdyz ted vim, ze mam vlastne faceliftovanyho Jaguara!
http://www.carstyling.ru/car.asp?id=1777 (dalsi fotky)
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z6225/default.aspx (popis)
http://www.jyanet.com/cap/1998/0213fe3.htm (chronologicky razene koncepty G. Giugiara)
http://www.automotorevue.sk/index.php?vyber=12&idz=17 (zminka)