dotaz
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
dotaz
Ahoj, můžete někdo poradit. už párkrát se mi stalo,že jsem vlez do auta,otočím klíčkem a nic.Vždy byla v pr.... pojistka č.1 vlevo nahoře- v manuálu psáno že jistí ECM, co to proboha je??? Nějak s tím souvisí centrál a pal. čerpadlo-protože ani jedno z toho taky nešlo.Pojistku jsem vyměnil a zase byl na čas klid.A dneska zase-v pohodě jsem přijel,zavřel auto a když jsem po pár minutách chtěl odjet,tak zase pojistka v háji-vyměnil jsem ji a zas to jede.Koukal jsem,že tady jsou kluci který tomu asi dost rozumějí-tak poradte ,pleas. Dík...Nexia 1.5 ,8V, r.v.97
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No takto narychlo ti viem povedat ..
..ze je to poistka Riadiacej Jednotky motora..
..cize narychlo ti viem povedat, ze moze byt niekde predraty drat k cidlam motoru,
indukcnej cievky, palivoveho cerpadla, prip sa niekde vyzrazava vlhkost..
..
..najst poruchu v tomto pripade je horsie ako tazkee..
..susede vyrazalo poistku kurenia,
najprv sme si mysleli ze je chyba v klimatizacii, vo vypinaci, ..
a nakoniec to bola predtrata izolacia na drate termostatu chladica..
ale ak viesh citat elektricke schemy, taq si stiahni v Nexia Clube elektricku schemu nexie,
a tam uz bude vidno, co vsetko je na poistke F1 napojene..
..a co by trebalo skontrolovat..
..ze je to poistka Riadiacej Jednotky motora..
..cize narychlo ti viem povedat, ze moze byt niekde predraty drat k cidlam motoru,
indukcnej cievky, palivoveho cerpadla, prip sa niekde vyzrazava vlhkost..
..
..najst poruchu v tomto pripade je horsie ako tazkee..
..susede vyrazalo poistku kurenia,
najprv sme si mysleli ze je chyba v klimatizacii, vo vypinaci, ..
a nakoniec to bola predtrata izolacia na drate termostatu chladica..
ale ak viesh citat elektricke schemy, taq si stiahni v Nexia Clube elektricku schemu nexie,
a tam uz bude vidno, co vsetko je na poistke F1 napojene..
..a co by trebalo skontrolovat..
Mě to delalo taky ale pojistka prdla hned po otočení klíčku .
Dělalo to to že je na jedný pojistce spojený palivový čerpadlo+ecm+tlakový čidlo oleje, a já jsem měl to čidlo propálený-skrz něj stříkal olej a spojoval kontakty -a tím to hořelo.Zkus se podívat na to čidlo a pod auto jestlito není tím ,stačí ho jen odpojit
Dělalo to to že je na jedný pojistce spojený palivový čerpadlo+ecm+tlakový čidlo oleje, a já jsem měl to čidlo propálený-skrz něj stříkal olej a spojoval kontakty -a tím to hořelo.Zkus se podívat na to čidlo a pod auto jestlito není tím ,stačí ho jen odpojit
ŘEZNÍK