Stránka 1 z 4
Klicek zapalovani + bouchani zadni napravy + popelnik
Napsal: pát úno 24, 2006 10:51
od Slam
Chtel bych se jako novopoceny majitel Leganzy zeptat na klicek zapalovani. K auto jsem dostal jeden standardni (tj. vcetne tlacitek LOCK a UNLOCK a cervenou LEDkou) + jeden bezny (bez elektroniky). Nekde jsem cetl, ze snad ten standardni klicek obsahuje nejaky dekoder, takze se chci preptat, jestli tim nahradnim auto akorat otevru nebo i nastartuju?
Druhy dotaz se tyka bouchani na zadni naprave pri prejizdeni nerovnosti. Ten zvuk je podobny tomu, jako bych mel v zadnim kufru nejakou drevenou kladu...
Kdyz jsem mel na aute orig. lity disky s letakama, tak to nebylo tak slyset (a jenom zleva a obcas), kdyz jsem tam dal nedavno plechace se zimnima gumama radne dofouknutyma, tak je to slyset podle me vic a casteji.
Koukal jsem do kufry na rezervni kolo a zda se pevne prisroubovane, takze v kufru mi snad nic neposkakuje. Auto pritom nevykazuje zadnou nestabilitu ci chveni, proste se (zatim) projevuje jen ten neprijemny zvuk... Netusi nekdo, co by to mohlo byt za zavadu a jak je zavazna (a nakladna na opravu)?
No a dotretice dotaz ohledne popelniku vzadu (tj. na zadku stredoveho tunelu pred zadnimi sedady - mam tam jen diru a jak jsem tak koukal, tak firmy zabyvajici se autodily, zrovna tohle zjevne nevedou, takze se chci optat, jestli mi s timhle pomuzou napr. ve znackovym servise nebo jestli existuje pro nase auta nejaky specializovany vrakac (nejlepe ve vychodnich Cechach)?
Diky predem za jakekoliv rady a informace...
Napsal: pát úno 24, 2006 12:42
od Richard
S tím klíčkem se to už řešilo omrkni to - klíčem mají čip a jen s holým klíčem sice auto odemkneš, ale nenastartuješ. Pokud máš klíč s čipem dá se v servisu nakodovat.
Bouchání od zadní nápravy - tak to budou ty tyčky (kosti od stabilizátoru) a hodně se bouchání přenáší! Např. já podle sluchu hledal vpravo vzadu a vůli měla kost vpravo vpředu a po výměně vše ztichlo. Tam se projeví poškození prachovky u kloubu a kost jde velmi rychle do kopru.
Ohledně popelníku zkus nějaký vrakoviště, možná i Nubira má podobný??
Napsal: pát úno 24, 2006 12:53
od Slam
Dik za informace.
S tim klickem - ja tu precetl vse, jen me proste zarazilo, na co mi je vlastne ten druhy nahradni klic bez cipu, kdyz ten prvni ztratim...
Vrakoviste v okoli jsem zkousel, jenze pro ne je znacka Daewoo zcela neznamy pojem, proto jsem se ptal, jestli existuje nejake specializovane...
Napsal: pát úno 24, 2006 13:45
od Alda
pokud by jsi chtěl nějaké věci na legu tak dej vědět jednu doma rozebírám
Napsal: pát úno 24, 2006 20:28
od palikx
Tak klic nejspis cip ma protoze leganzy bez cipu nebyly.jestli ten klic je origo tak se podivej ze predu jak je v plastu zasunut ten kov a musi tam byt videt male kolecko (pod nim je cip v tom plastu)jinak ti je k tomu abys aspon auto otevrel a my ze servisu ti nechame vyriznout novy origo klic a nakodujem za par minut bez problemu.
popelnik jedine original (nubi ma jiny)a vrakoviste je v Ostredku u Benesova.
jen mi napada vem ten klic a zkus nastartovat a vis to hned.
Napsal: pát úno 24, 2006 21:01
od Docent
Slam píše:S tim klickem - ja tu precetl vse, jen me proste zarazilo, na co mi je vlastne ten druhy nahradni klic bez cipu, kdyz ten prvni ztratim...
(
Abys moh v autě aspoň přespat, když tě vyhodí manželka z bytu
.
Napsal: sob úno 25, 2006 09:27
od Slam
palikx píše:Tak klic nejspis cip ma protoze leganzy bez cipu nebyly.jestli ten klic je origo tak se podivej ze predu jak je v plastu zasunut ten kov a musi tam byt videt male kolecko (pod nim je cip v tom plastu)jinak ti je k tomu abys aspon auto otevrel a my ze servisu ti nechame vyriznout novy origo klic a nakodujem za par minut bez problemu.
popelnik jedine original (nubi ma jiny)a vrakoviste je v Ostredku u Benesova.
jen mi napada vem ten klic a zkus nastartovat a vis to hned.
To je fakt, nicmene to kolecko v plastu na tom miste fakt je, takze az na dalkac je ten klic zrejme v pohode.
@Alda: Co se tyce tech nahr. dilu, tak ten zadni popelnik mi schazi (nekourim, ale ta dira po nem vypada hnusne). Mas? A v jake barve (mam sedy interier)?
Napsal: sob úno 25, 2006 10:18
od petrm
To s těma klíčema je standart Nubira i Leganza se prodávala jen s jedním dálkovým a druhým obyčejným klíčem když ztratíš ten dálkový není problém koupit nový a nechat ho podle toho obyč udělat ale není zrovna levný
Napsal: pát bře 03, 2006 09:38
od Slam
Tak jsem dal auto kvuli tomu bouchani radsi do servisu, zaplatil skoro 14 tisic (mj. vymenen koncovy tlumic vyfuku vcetne tesneni, dorazy predniho ramene, zadni brzdove kotouce atd.) a boucha to uplne stejnym zpusobem dal, ac mi servisak pri odchodu sam rikal, ze ted uz tam nic neboucha a pritom v to kravalu se neda poradne poslouchat ani radio...
Jeste zkusim vyhodit vsechno z kufru (vcetne rezervy), treba to pomuze.
Napsal: pát bře 03, 2006 20:32
od petrm
Jo to se stává že ti opraví spoustu jiných věcí které jsou bohužel taky třeba ale ty je za jízdy nepoznáš (zadní kotouče a tlumič výfuku jsou běžné a časté ) a to kvůli čemu si přijel ti neopraví když ti to tak moc vadí jako že já bych se asi zbláznil měl bys trvat na opravě bohužel asi ji budeš muset stále zaplatit jelikož to co to způsobuje ti určitě neměnili takže žádná záruka ( možná bych zkusil dohodnout nějakou slevu na práci
) nejlepší je když dokážeš ten zvuk vyloudit a ukázat ho mechanikovi při zkušební jízdě před předáním auta do opravy
Napsal: sob bře 04, 2006 17:42
od Slam
To je asi logicky, jenze kdyz tam dam auto, ze mi to vzadu boucha a oni mi ho po 3 dnech predaji se slovy "ted uz tam nic neboucha" a v protokolu je navic napsana i zkusebni jizda, tak uznej, ze je to trosku divne (a hluchej mi ten mechanik nepripadal).
NAVIC jeste pribyl takovy zvuk "smajdani", jakoby napr. brzdova desticka narazela do jednoho mista na kotouci pri kazde otacce...
Dal jsem si vsiml, ze nesviti leva polovina tlacitek automaticke klimatizace a podle me predtim svitila (jsou doufam podsvetlena vsechna tlacitka na panelu automaticke klimatizace??)...
No v kazdym pripade jsem z toho mel docela depku, coz podporilo navic i to, ze mi nejaka k*rva ukradla dneska brzy rano poklice, ktere jsem si uzival presne 14 dni...
Zbyla mi jen vzpominka v podobe fotek:
Napsal: sob bře 04, 2006 18:08
od palikx
No to neva ze ti rekli ze neboucha.jed tam znova a rekni ze boucha a jed s tim a rekni kterej zvuk myslis.a to smajdani jim taky rekni.
a ty poklice to je mi lito.par lidi je ma pridelano za disk tema plastovyma stahovacima paskama.
Napsal: sob bře 04, 2006 19:27
od petrm
Na tohle já mám bohužel zkušenost takovou , že často opravdu v autě nic neslyšíme ale pak chceme aby nám zákazník předvedl ten zvuk co se mu nelíbí a divili byste se jak často ten zvuk při zkušební jízdě prostě opravdu není a zákazník odjede a pak se vrátí že je tam a takhle se to opakuje často a nebo já jako mechanik slyším něco jiného než zákazník který autem jezdí denně to odstraním a on říká že né že ten zvuk co se mu nelíbí tam je stále . jJednoduše tam jeď znovu a ukaž jim ten zvuk a chtěj to opravit nic jiného s tím nejde dělat
Napsal: ned bře 05, 2006 11:37
od Slam
@palikx: Plastove stahovaci pasky?
Co to je, kde se to da poridit?
Je kvuli tomu treba sundavat gumy? A nenastvu tim akorat toho zlodeje, ze to nejde dolu a neobjede mi to klicema, aby se pomstil?
@petrm: Jenze ten zvuk je opravdu razantni, ani radio ho neprehlusi a staci najet na nejakou diru, prejezd apod. (idealni jsou treba kocici hlavy, to je pak, jako kdyz se kaci les). To proste nejde preslechnout, je jedno, jestli jedu sam, 2 vepredu, nebo 4 lidi (a slysi to pokazde vsichni)...
V kazdym pripade to hned v pondeli zkusim znovu v tom servisu...
Napsal: ned bře 05, 2006 13:52
od Blue Lanos
Slam píše:@palikx: Plastove stahovaci pasky?
Co to je, kde se to da poridit?
|
Pasky su toto
http://images.google.sk/images?hl=sk&q= ... a=N&tab=wi