Stránka 1 z 4
Bezpečnosť - www.euroncap.com
Napsal: pát úno 24, 2006 08:31
od Kiko
Tak toto som od nového auta nečakal, model 2006?! Som z toho veľmi sklamaný.
http://www.euroncap.com/images/results/ ... et%202.pdf
... to je rozdiel madzi europskými a azijskými autami. Takto vyzera Peugeot 207, model 2006. Uplné iná kava...
http://www.euroncap.com/images/results/ ... et%202.pdf
Napsal: sob úno 25, 2006 19:12
od pekrtek
Tak jsem si dělal naději, že bych ho příští rok bral, ale co je moc, to je moc.
http://news.auto.cz/aktuality/euro-ncap ... opadl.html
Napsal: sob úno 25, 2006 19:46
od Krtek
Já už se těšim na ty kecy v prospektech, jak moc to je bezpečný superauto.
Napsal: sob úno 25, 2006 21:06
od petrm
No tak to je síla to je skoro jako číňani mám takovej dojem že se tam má i vyrábět takže možná docela průšvih
Napsal: sob úno 25, 2006 23:01
od pekrtek
Někde jsem minulý měsíc četl, že Aveo získalo v USA pět hvězdiček. Ten rozdíl mezi evropským a americkým testem přeci nemůže být tak velký. Ta fotka je však "pěkná".
Napsal: ned úno 26, 2006 09:41
od petrm
Bohužel normy pro ameriku jsou úplně odlišné od evropských a jsou mnohem volnější
Napsal: ned úno 26, 2006 11:43
od Krtek
Pokud vim, americký Aveo současný je evropskej Kalos. A ten dopad líp než tenle jeho "nástupce". Bohužel, navoněná bída, do prvního kreše
Napsal: ned úno 26, 2006 12:17
od petrm
Jo to je vlastně pravda možná že i v tom bude ten rozdíl , ale taky je pravda že v americe mají ty testy mírnější
Napsal: ned úno 26, 2006 13:20
od pekrtek
Díval jsem se na stránky us-ncap a opravdu je to "staré" Aveo, resp. Kalos.
Napsal: pon úno 27, 2006 08:57
od Kiko
Napsal: pon úno 27, 2006 09:17
od Kiko
petrm píše:Bohužel normy pro ameriku jsou úplně odlišné od evropských a jsou mnohem volnější
To čo hovoriš je pravda!
http://www.novinky.cz/auto/77640-ncap-- ... obilu.html
Napsal: čtv bře 02, 2006 16:49
od pekrtek
Už jsem se byl na něj podívat. Vizuelně to auto vypadá velice pěkně. Na stránkách ACH Ostrava je toto vyjádření:
http://www.daewoo-ostrava.cz/forum.asp
Napsal: pát bře 10, 2006 08:57
od schomi
Pevná karoserie poskytuje maximální ochranu i komfort
Zcela nově řešená je i karoserie nového modelu Aveo. Energie případného čelního nárazu se přenáší třemi silovými cestami do nezasažených částí karoserie, skelet kolem vlastního prostoru pro cestující je tvořený jako extrémně odolná klec. Novinkou je využívání prvků z vysoce pevných ocelí (např. B-sloupek karoserie), což se zřetelně projevilo ve vyšší míře ochrany při bočních střetech. Do standardní výbavy patří čelní a boční airbagy.
Mierne zmanipulovany test....
Napsal: ned bře 26, 2006 11:50
od mzprx
Kedze sa mi vysledky testov euro NCAP trochu nezdali (
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=2), neodpustil som si trochu patrania, tu su vysledky:
Alfa Romeo 147 - 3 hviezdicky- body: celny naraz 3, bocny naraz 18,
celkovo 21 bodov
Kia Cerato - 3 hviezdicky- body: celny naraz 10, bocny naraz 8, pripomienkovac pasov 1,
celkovo 19 bodov
Chevrolet Aveo - 1 a 1/2 hviezdicky- body: celny naraz 3, bocny naraz 17, pripomienkovac pasov 1,
celkovo 21 bodov
Tak ako páni z euro NCAP ? Raz 3 hviezdiky za nizsie skore, druhy raz 3 hviezdicky za rovnake a raz 1 a 1/2 hviezdicky ?
pokračovanie...
Napsal: ned bře 26, 2006 12:02
od mzprx
A kedze najviac je v teste vytykane mozne zranenie vodica, tak si dovolim este upriamit pozornost na polohu jeho sedadla. Sedadlo vodica je podla snimkov (tu:
http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2607162) zretelne posunute co najviac dopredu. Oproti sedadlu spolujazdca o takych cca. 15 cm. Neviem, kto z Vas sedi tak, ze ma sedadlo pred B stlpikom karoserie, ale asi len invalid s extremne kratkymi rukami...Niet sa potom comu divit, ze sa vodic stretne z volantom a ani airbag mu nepomoze, telo totiz pri naraze aj napriek pasom pokracuje cca. 15-20 cm dalej. A od pasov cloveku zostanu pekne modriny. (v Leganze som prezil vcelku bez uhony dvojitu totalku s volvom S60...) Takze aj v neprirodzenej a nespravnej polohe sedadla vodica vidim istu manipulaciu testu.
A na zaver...nemyslite si ze v BMW 3xx z roku 1997 alebo v Citroene Xantia na tom budete lepsie ako v Aveu. (
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=3)