Ložiska nebo geometrie?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Ložiska nebo geometrie?

Příspěvek od Oněgin »

Když jsem si kupoval Nubiru, nezdálo se mi hučení od přední nápravy. Prodavač tvrdil, že to je zimním obutím. Gumy jsem dal nové a hučí to pořád tak, že by se za to nemuseli stydět ani Vyvalení. Kola jsou vyvážená. Teď přemýšlím, jestli je to geometrií, ložisky nebo je to vlastnost Nubir obecně (což se řeší zesíleným rádiem :D ). V zatáčkách je intenzita nepříjemných zvuků ještě větší.
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

nejspíš to můžou být ložiska, je možné i klouby na polosách, ale ty by měly v zatáčkách (při větším rejdu) ztichnout, ale ty spíš než hučej, klepají
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Hukot od kol který je ještě závyslý na zatáčce jsou z 99% ložiska jednoduché jak to zjistit je zvednout přední kola do vzduchu a rukou roztočit kolo nesmí být slyšet hukot klouby poloos cvakají nehučí a hukot pneumatik se jednoduše řekne ;)
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

Dík, tož vyzkúšáme to :roll:
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

jo a klidně můžou hučet i zadní
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

nestraš :?
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Neboj , zadní ložiska se mění krásně , ani nejsou moc drahý...... ;) , to by bylo asi to nejmenčí, přední nevím , ty jsem nedělal.....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

petrm píše:Hukot od kol který je ještě závyslý na zatáčce jsou z 99% ložiska jednoduché jak to zjistit je zvednout přední kola do vzduchu a rukou roztočit kolo nesmí být slyšet hukot klouby poloos cvakají nehučí a hukot pneumatik se jednoduše řekne ;)
Jenže bude slyšet šoupání destiček , poloosa točí rozvodovkou , myslím , že tech zvuků je okolo tolik , že ložiska nediagnostikuješ... :?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Když je špatný tak to poznáš neboj je to dost jasný zvuk a když bude druhá strana dobrá tak je dost podstanej rozdíl a z převodovky to neuslyšíš desky jsou taky v pohodě není nic jednoduššího než sundat kola šroubovákem odtáhnout váleček a uvolnit desky aby se ti líp točilo a nebylo nic slyšet ;)
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

Dnes se na to vrhnu a uvidíme 8)
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

Vypadá to na přední ložiska. Má někdo zkušenost s výměnou?
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Potřebuješ na to lis a pak už je to sranda vyrazíš náboj ven většinou ti na něm zůstane jeden kroužek z ložiska ten musíš nějak dostat dolu nejlíp rozbrousit a srazit a pak už jen vyndáš ségrovku a vylisuješ ložisko ven a nalisuješ nový a pak vrátíš ségrovku a zalisuješ náboj brnkačka ;)
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Jo petr to napsal presne je to sranda.kdyz mas stesti za hodinku to je v hromade.kdyz ne trva to 3
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No ..ja som lozisko jednoducho vymenil pomocou zavitovej tyce..
..a kusku 2" trubky..

..stare lozisko som teda "prelisoval" rovno novym..
..predtym som ale celu cast napravy okolo loziska najprv nahrial teplovzdusnou pistolou..

..pri tomto postupe ale museli ist von obidve segerovky..co zas neni az taqy problem....
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jo takhle to jde ve tvem pripade ale treba u nubi nebo u me to musis vylisovat a nalisovat.a samo tou tyci to jde taky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“