Stránka 1 z 2

Napsal: pát úno 17, 2006 01:11
od peco
skor by som povedal, ze ti necirkuluje vzduch na vonkajsi okruh. lebo mne toto iste robi ked si prepnem LEN na vnutorny okruh. a ked tu packu prepnem na vonkajsi, tak do minuty je vsetko ok

Napsal: pát úno 17, 2006 06:43
od Vlasta
Mě to dělá taky. Já navíc nemám klimošku a větrák to nestačí odmlžit. Má někdo nějakej nápad co s tím? Jak pročistit nebo "rozběhat" ten vnější okruh? Teda jestli je to tím.

zarosenie

Napsal: pát úno 17, 2006 08:16
od simone
Na mojej Nubire sa zamlžuje taktiež iba ak mám vnútorný obeh inak dávam hned po naštartovaní aby fukalo na predne sklo a rýchlosť motorku na 1 a je to ok , klímu nezepínam, pri dlhšej jazde ked sme v aute asi 4 alebo 5 osôb tak sa mi zahmlia iba zadne bočne okná za dverami

Re: zarosenie

Napsal: pát úno 17, 2006 08:20
od LIFELIKE
simone píše:Na mojej Nubire sa zamlžuje taktiež iba ak mám vnútorný obeh inak dávam hned po naštartovaní aby fukalo na predne sklo a rýchlosť motorku na 1 a je to ok , klímu nezepínam, pri dlhšej jazde ked sme v aute asi 4 alebo 5 osôb tak sa mi zahmlia iba zadne bočne okná za dverami
Tak, tak....ked pozabudnem, že som zapla vnútorný okruh, tak sa ihned zahmlujú okná. Vypnem a zachvílu je všetko OK. Iných ľudí moc nevozím, tak neviem potvrdiť aj to druhé :)
Inak pri vonkajšom okruhu s tým nie je žiaden problém.

Ventilator vždy na 1

Napsal: pát úno 17, 2006 08:44
od Kiko
Po naštartovaní VŽDÝ zapinam ventilator na 1-najmenšie otačky. V lete, v zime, v daždi, v snežení - VŽDÝ to pomáha...lebo prírodzena cirkulacia vzduchu v autách nie je dobra. Ale keď beží ventilator aspoň na 1 po cca 3min, nie je dôvod aby sa slká orosovali - skus skontrolovať, čí nemáš zatlačene tlačidko "vnutorná cirkulacia" resp. či počuješ uchom otvaranie-zatvaranie priedychu.

Re: Ventilator vždy na 1

Napsal: pát úno 17, 2006 23:02
od Oněgin
Kiko píše:Po naštartovaní VŽDÝ zapinam ventilator na 1-najmenšie otačky. V lete, v zime, v daždi, v snežení - VŽDÝ to pomáha...lebo prírodzena cirkulacia vzduchu v autách nie je dobra. Ale keď beží ventilator aspoň na 1 po cca 3min, nie je dôvod aby sa slká orosovali - skus skontrolovať, čí nemáš zatlačene tlačidko "vnutorná cirkulacia" resp. či počuješ uchom otvaranie-zatvaranie priedychu.
dělám to samé. Občas může být problém i v tom, že je nutno neustále ofukovat sklo, místo toho, aby si člověk pustil teplo třeba na nohy. Brácha má Astru a řeší tentýž problém

Re: Ventilator vždy na 1

Napsal: sob úno 18, 2006 08:36
od Vlasta
Kiko píše:Po naštartovaní VŽDÝ zapinam ventilator na 1-najmenšie otačky. V lete, v zime, v daždi, v snežení - VŽDÝ to pomáha...lebo prírodzena cirkulacia vzduchu v autách nie je dobra. Ale keď beží ventilator aspoň na 1 po cca 3min, nie je dôvod aby sa slká orosovali - skus skontrolovať, čí nemáš zatlačene tlačidko "vnutorná cirkulacia" resp. či počuješ uchom otvaranie-zatvaranie priedychu.
Já to dělám stejně, ale moc to nepomáhá. Navíc mi z výduchu na dveřích prakticky nic nefouká. Mám to přepnuté jen na okna a nic. Když pustím větrák na plný výkon není cítit, že by to z těch dveří nějak foukalo. Po chvíli se to na dveřích maličko v místech výduchu odmlží, ale představoval jsem si to lepší. Je to tak dobře, nebo to mám někde ucpané?

Napsal: sob úno 18, 2006 16:46
od palikx
no muze byt praskle tahlo na prepinani klapky nebo mate zaneseny filtr klima(jestli ho mate)jinak se to rosi asi jako kazde jine auto tedy trosku ale po chvilce nastartovanem motoru je vse ok.takze zkontrolovat klapku a filtr.
jeste je moznost(i kdyz ne casta) deravy radiator topeni

Napsal: sob úno 18, 2006 17:22
od Richard
Nubira má tlačítko na vnitřní cirkulaci, nevím jestli je ta klapka pak ovládaná podtlakem, nebo nějakým motorkem, každopádně pokud je vnitřní cirkulace zaplá, svítí na tlačítku kontrolka(žlutá?) - Filtr klima je přístupný z motoru a je před spolujezdcem (takový černý plastový dekl s dvouma hadičkama na 2 10 matky) No a pokud neubývá voda v chlazení měl by být radiátor topení OK. Zkoukni jestli to podtlakový ovládání topení v kabině nemá vypadlý nějaké ty hadičky - rozebrat ten středový panel :cry:

Napsal: sob úno 18, 2006 17:36
od palikx
no praska tahlo na klapce .je videt po vyndani kastliku u spolujezdce.

Napsal: sob úno 18, 2006 17:43
od Vlasta
Ten klima filtr je i v autě bez klimatizace, nebo je to nějak jinak?
Na ty táhla a hadičky se kouknu, ale musí to vydržet, venku ještě pořád zebou ruce. Pomalu si začnu dělat seznam všeho co musím udělat jak se oteplí, začíná to být nějak moc. :roll:

Napsal: sob úno 18, 2006 18:33
od palikx
no ten klima filtr by mohl byt i v aute bez klima.nekdy sme je tam na prani zakaznika dali.

Napsal: sob úno 18, 2006 18:39
od Vlasta
palikx píše:no ten klima filtr by mohl byt i v aute bez klima.nekdy sme je tam na prani zakaznika dali.
To znamená, že normálně tam žádnej filtr není? Zjistím to jak se oteplí, tahle Nubira je dovezená z Německa. Kdo ví co tam soudruzi v Koreji dali. :lol:

Napsal: sob úno 18, 2006 18:45
od palikx
no normalne tam neni.ale jestli mas dovoz z nemecka tak tam nejspis bude.mozna.

Napsal: sob úno 18, 2006 19:17
od palikx
jo je to v pravo v motoru obdelnikovy plastovy kryt.tam je filtr.taklapka je jak sem psal dosazitelna po vyndani kastliku.