Stránka 1 z 4
Cukání po ránu
Napsal: čtv úno 09, 2006 12:11
od S.v.o.b.i.k
Lidi,když ráno nastartuju,tak mi to jakoby střílí z vejvuku nebo blafá,prostě nějak tak....A pak když se rozjedu,tak chvíli mi to úplně chcípá jako škodovka,to mi nikdy nedělalo,uplně to děsně cuká,pak když se to trochu zahřeje tak je to v pohodě,ale předtim je to děsný...pak když bych od rána třeba nejel tak je to zas v pohodě,ale ráno je to zase znovu:(Nevíte co to je?
Napsal: čtv úno 09, 2006 14:10
od cubafire
Bohužel teto problém se snažím vyřešit už asi 2,5 měsíce. Vyměnil jsem kabel, svíčky a pořád stejné. Pak jsem se začal pídit po tom i u kamarádů a výsledek???
Jeden kolega má Daewoo Racer - to samé po ránu.
Druhý má Opel Astra - to samé jen s tím, že mu to dělá tak jednou za 3-4 dny
Třetí maá Kadeta a úplně to samé.....
Žeby vyšší moc v podobě Vývojářů motoru a motorového prostoru????
Ale já na to přijdu proč to dělá..
Napsal: čtv úno 09, 2006 14:36
od nio
mne robi to iste...bez problemov nastartujem, pohnem sa, prejdem 500 metrov a zacne to skapinat... musim zastat, chvilku ho nechat zohriat a ficim dalej..
Napsal: čtv úno 09, 2006 17:38
od cubafire
tak vítej mezi hopsavý
ma
Re: Cukání po ránu
Napsal: čtv úno 09, 2006 22:47
od Hůďa
S.v.o.b.i.k píše:Lidi,když ráno nastartuju,tak mi to jakoby střílí z vejvuku nebo blafá,prostě nějak tak....A pak když se rozjedu,tak chvíli mi to úplně chcípá jako škodovka,to mi nikdy nedělalo,uplně to děsně cuká,pak když se to trochu zahřeje tak je to v pohodě,ale předtim je to děsný...pak když bych od rána třeba nejel tak je to zas v pohodě,ale ráno je to zase znovu:(Nevíte co to je?
cau mam en asi stejny problem ale me to strili do saní a je to prej neco v ridici jednotce asi to tam dava vic paliva nez ma a nic stim nejde udelat.Uz aby bylo teplo to je v pohode tak cus
Napsal: pát úno 10, 2006 00:23
od Ivan
Kluci, berte to tak, že cukání po ránu je lepší než kocovina po ránu...
S tou ŘJ se mi to nezdá
Napsal: pát úno 10, 2006 06:59
od cubafire
Tak tak, s řídicí jednotkou se mi to taky nějak nepozdává. Zkus se mrknout na teplotní čidlo jak vzduchu, tak i teploty motoru. Pokud tyto údaje jsou špatné, motor (ŘJ) si může myslet, že je pořád studený a proto dává víc paliva. Mělo by to i víc žrát.......
Napsal: pát úno 10, 2006 10:18
od S.v.o.b.i.k
Právě že mi to nedělalo celou zimu,celý ty mrazy,až potom sem víkend nejel a pak sem to nemoh skoro nastartovat a od ty doby to dělá každý ráno a dost mě to štve...A nevim co s tim,dřiv to krásně chytlo a pohoda,žádný škubání až teď...Je možný že je to ŘJ protože mi občas divně na neutrál lítaj otáčky...
Napsal: pát úno 10, 2006 10:55
od cubafire
Tak zkus mrknout na ŘJ a pak dej vědět. Jinak mě to udělalo taky asi až čtvrtý den těch silných mrazů a pak zhruba co dva - tři dny....
cukání, střílení, blafání do sacího potrubí
Napsal: pát úno 10, 2006 12:54
od serpico
Stejný příznaky jsem měl taky, skončilo to výměnou těsnění pod hlavou. Hlava se rovnala. Skontroluj si po jízdě svíčky, pokud bude některá jako umytá, měly by být šedé až šedo-červené ale to se mi nikdy na žádném autě nepovedlo. Pak ti nepatrně proniká do válce voda, já jsem měl opálené těsnění jako kdyby přes něj přeskakovala jiskra, to právě způsobí voda. Únik chladící kapaliny velmi malý. to vysvětluje i zhasínání, motor jde na tři válce, než se prohřeje, následně se motor prohřeje a chytá i 4válec, průnik vody pak už se nemusí projevit, vymezí se teplotním roztažením hlavy i bloku. Měj se serpico.
Re: cukání, střílení, blafání do sacího potrubí
Napsal: pát úno 10, 2006 13:09
od S.v.o.b.i.k
serpico píše:Stejný příznaky jsem měl taky, skončilo to výměnou těsnění pod hlavou. Hlava se rovnala. Skontroluj si po jízdě svíčky, pokud bude některá jako umytá, měly by být šedé až šedo-červené ale to se mi nikdy na žádném autě nepovedlo. Pak ti nepatrně proniká do válce voda, já jsem měl opálené těsnění jako kdyby přes něj přeskakovala jiskra, to právě způsobí voda. Únik chladící kapaliny velmi malý. to vysvětluje i zhasínání, motor jde na tři válce, než se prohřeje, následně se motor prohřeje a chytá i 4válec, průnik vody pak už se nemusí projevit, vymezí se teplotním roztažením hlavy i bloku. Měj se serpico.
Může to těsnění prasknout?nerad bych někam jel a bouchlo by mi to?A jinak je divny,že mi to dělá jen ráno...Odpoledne,když auto zase úplně vystydne,tak to už nedělá,jen po ránu...
Napsal: pát úno 10, 2006 20:07
od palikx
jo nekdo me predbehl muze to byt tesneni.no prasknout sice muze ale jetli je to ono tak spis hrozi po ranu (kdyz natece te vody do valce hodne )ohnuti ojnice.dobra rada vyndat svicky a kouknout na ne a do valce.jinak nejakej servis kde muzou natlakovat okruh vody.(v oleji se voda vetsinou neobjevi)
Napsal: sob úno 11, 2006 11:59
od S.v.o.b.i.k
A jakto že to je jen po ránu???
Ráno to dělá,zastavim třeba v 9 ráno a pak jedu zase tak v 5 odpoledne pryč,tak to neděla....
Napsal: sob úno 11, 2006 12:44
od peco
Napsal: sob úno 11, 2006 19:48
od palikx
no protoze to vetsinou po ranu je vychladle vic a po delsim stani asi.stava se nam to taky.jinak to nemusi byt ono ale chce to kontrolu vseho kolem zapalovani a paliva