Stránka 1 z 1
Nádrž a ukazovateľ paliva
Napsal: pon led 30, 2006 15:32
od MartinB
Dalsí problem v tejto skurvenej zime, Som ten typ ze jazdim skoro nadoraz a prepocitavam si kolko by som este mohol najazdit ked uz ukazovateľ je v cervenom poli a tak sa mi vcera stalo ze som na Shell-ke kupoval za 1800,- nadrz mala byt v podstate skoro prazdna , nejakych 5 l, tam este mohlo byt, tankujem, tankujem az do takych 1500,-Sk a tu stop, pozrel som na litre bolo to nieco 35 a tak som si to prepocital, nadrz ma 50 litrov, vnutri je cca 5 l, zobral som uz 35 l, to by som este mal zobrat takych 10 l, mozno 8 litrov a tak som to zacal tankovat priskokom az sa mi pri 1700,-Sk podarilo vyliat benzin z nadrze. Fakt super, ked som nastartoval, tak ukazovatel ukazal ze som bral takych 20 litrov, pocas jazdy mi to velmi rychlo zasa kleslo na nulu, na dalsi den rano tam zasa bolo 20 l a pocas jazdy mi to zasa kleslo na "-10 l", este ze si to prepocitavam cez km, lebo by som z toho mal trochu chaos. Viete mi poradit co by to mohlo byt?
Napsal: pon led 30, 2006 16:10
od milosh
Ja ujedu 100km a ukazuje mi to na pul nadrze, dalsich 100 a je to uz na 1/4 nadrze a dalsich 200km uplne v poho na posledni dilek, jezdim z 90% jen mesto, takze to bere dost...
Napsal: pon led 30, 2006 16:14
od Habron
Taky mi to kdysi tak blblo a stačilo očistit kontakty na plováku nádrže.
Před nedávnem mi to začalo blbnout zase a tentokráte to byl vadný budík, nějak drhnul na ose, občas se probere k životu a ukazuje dobře, ale občas se zadrhne na jedné poloze a nehýbe se. Tohle neřeším, tankuju podle denního počitadla při 400km +/- (a to s tím autem skoro nejezdím
) a zatím to vychází v pohodě, oko svítí jen málokdy.
Napsal: úte led 31, 2006 02:44
od Franta P.
Ano očistit všechny kontakty plováku ze spodu nádrže. a bude to OK.
Napsal: úte led 31, 2006 09:09
od milosh
Franta P. píše:Ano očistit všechny kontakty plováku ze spodu nádrže. a bude to OK.
to je dobrej tip. mrknu na to az bude tepleji.
Napsal: úte led 31, 2006 12:26
od Franta P.
No mě se to taky stalo. Tam je to strašně debilně řešený. ty kontakty nejsou schované a jde na ně veškerej bordel, takže zaoxidujou. A pak to blbě ukazuje i oko svítí špatně.
Napsal: úte led 31, 2006 15:14
od Pribo
Napsal: úte led 31, 2006 17:26
od kaso
Moze sa stat ze nabuduce budes skakat po servise a menit cerpadlo
Napsal: úte led 31, 2006 17:26
od Blue Lanos
a nebol potom problem so starovanim?
Napsal: úte led 31, 2006 17:29
od Pribo
kaso píše:Moze sa stat ze nabuduce budes skakat po servise a menit cerpadlo
uz nikdy viac nepojdem az takto na doraz uz neverim nicomu co napise vyrobca
Napsal: úte led 31, 2006 17:30
od Pribo
Blue Lanos píše:a nebol potom problem so starovanim?
Ak ta otazka patrila mne tak nebol
Napsal: úte led 31, 2006 18:58
od ]Rebro[
I mne dosiel benal. Kamos v bandaske doniesol 5l a hned naskocilo. Dakoval som vsetkym, ktorych maju svoje miesto v kostole
Napsal: úte led 31, 2006 19:22
od c0re
Ku konektoru plavaka nadrze sa da dostat len zo spodu? Chcem si
preverit, ci sa mi rozsvieti oko. Vyjazdit vsetok benzin by som nechcel...
Napsal: čtv úno 02, 2006 17:03
od Franta P.
jo zespodu lehneš si pod nádrž a uvidíš tam 3 konektory, 2 v gumě a jeden v plastu.