Stránka 1 z 3
Škubání motoru při jízdě na LPG
Napsal: ned led 29, 2006 23:08
od ghostik
V létě to jezdilo bez problémů a asi posledních 1000km mi motor při LPG když trošku více šlápnu na plyn začně dost škubat. Mám podezření na nějakou špatnou svíčku. Nebo, že by to bylo něčím jiným? Po kolika km se mění svíčky?
Napsal: pon led 30, 2006 08:57
od PavelZ
Podle Daewoo by se mely menit po 15000km, jednou se mi jeste na Lanosu stalo, ze ani tak dluho nevydrzely. Ale kvalitni vydrzi i 30000km. V tehle mrazech je aspon moje Nubira velmi hodne citliva na kvalitu plynu.
Napsal: pon led 30, 2006 10:03
od ghostik
PavelZ píše:Podle Daewoo by se mely menit po 15000km, jednou se mi jeste na Lanosu stalo, ze ani tak dluho nevydrzely. Ale kvalitni vydrzi i 30000km. V tehle mrazech je aspon moje Nubira velmi hodne citliva na kvalitu plynu.
Tzn. že ti taky motor škube? Mám strach, že je něco přicpané. Mám sekvenční vstřikování staršího typu a v servisu mi říkali, že náhradní gumičky stojí kolem 5000 + práce
Napsal: pon led 30, 2006 10:35
od PavelZ
Jo taky skube, hlavne kdyz delsi dobu stoji, tak po prvnim prepnuti na plyn. Kdyz jsem musel tankovat v noci, sice na cerpacce, kde kde v lete nemam problem, ale nevim, jakej tam maji plyn, tak to tak asi prvnich asi 20 km bylo poznat, ze jede divne. Takze ted sem se rozhodl, ze uz i tuhle cerpacku vynecham a beru uz jen tam, kde vim, ze maji Kralupol nebo Flagu a je to v pohode. Sice pri tom prvnim prepnuti z benzinu na plyn cejtim, ze skubne, ale jinak uz je to pak v pohode.
Prisel sem ale na to, ze kdyz nevyjedu nadrz se spatnym plynem uplne do prazdna, tak tam zustane dost svinstva, aby to zlobilo i dal.
Napsal: pon led 30, 2006 10:44
od ghostik
PavelZ píše:Jo taky skube, hlavne kdyz delsi dobu stoji, tak po prvnim prepnuti na plyn. Kdyz jsem musel tankovat v noci, sice na cerpacce, kde kde v lete nemam problem, ale nevim, jakej tam maji plyn, tak to tak asi prvnich asi 20 km bylo poznat, ze jede divne. Takze ted sem se rozhodl, ze uz i tuhle cerpacku vynecham a beru uz jen tam, kde vim, ze maji Kralupol nebo Flagu a je to v pohode. Sice pri tom prvnim prepnuti z benzinu na plyn cejtim, ze skubne, ale jinak uz je to pak v pohode.
Prisel sem ale na to, ze kdyz nevyjedu nadrz se spatnym plynem uplne do prazdna, tak tam zustane dost svinstva, aby to zlobilo i dal.
To je dost divné, já beru od Flagy a i po 100km je to pořád stejné. Sice chvilkami to vypadá dobře ale pak třeba když chci přrdjíždět tak to začne zlobit zase. To už pak je o držku, a tak radši nepředjíždím.
Napsal: pon led 30, 2006 11:22
od PavelZ
Tak to asi bude problem nekde jinde, me se to delo jen nejakou dobu nez se vsechno okolo motoru dokonale prohralo, pak uz je to v pohode.
Mel sem taky jednou, ale to jeste kdyz se to zajizdelo, asi na 12000km, problem s tim, ze pri akceleraci byla v jednech konkretnich otackach dira. Proste to jakoby na chvili prestalo tahnout, ale to doresili tim, ze nejak upravili program ridici jednotky a pry je to u noveho motoru normalni.
LPG
Napsal: pon led 30, 2006 13:43
od simone
Ja taku skusenosť nemám ide na 100percent a to už je premontovane zo starej Nexie a netrhá treba mať dobre kable , zapalovanie a samozrejme sviečky. Ja tam davam orogo GM ky z OPEL predajneKed mi škubalo asi pred polrokom tak som mal nalomený kabel k sviečke takže asi hladať tam
Napsal: pon led 30, 2006 17:31
od petr76
Taky jsem měl sekvenční a škubalo mi to,ale před týdnem jsem si to nechal předělat na klasiku a už mi to neškube.Říkal mi v servise že to sekvenční vstřikování odchází na to naše LPG(nekvalitní)často měl jsem smart BRC dovoz z italie.
Napsal: pon led 30, 2006 18:03
od ghostik
petr76 píše:Taky jsem měl sekvenční a škubalo mi to,ale před týdnem jsem si to nechal předělat na klasiku a už mi to neškube.Říkal mi v servise že to sekvenční vstřikování odchází na to naše LPG(nekvalitní)často měl jsem smart BRC dovoz z italie.
Jo to mám taky, kolik tě stálo to předělání? A co spotřeba vzrostla nebo klesla?
Napsal: pon led 30, 2006 20:03
od petr76
cena za předělání 13.000 krom nádrže vše nové.A spotřeba stejná do 9l
Napsal: pon úno 06, 2006 21:39
od ghostik
Tak jsem vyměnil svíčky a vše je opět OK
Napsal: úte úno 07, 2006 19:37
od Petr76
ghostik píše:Tak jsem vyměnil svíčky a vše je opět OK
Ty se máš je je měnil 2x i filtr vše zkoušeno,ale pomohlo jen vyhodit to vstřikování.
Napsal: úte úno 07, 2006 20:52
od Krtek
Já byl minulej tejden na revizi a koukal mi na vstřiky a ptal se mně, jak dlouho to mam. Když jsem řek, že přez 2 roky a 60 tis km tak mi mechanik řikal, že to snad bude už dobrý. Mam Landi renzo IGS a prej ty vstřiky odcházely tak do roka nebo vydržej když přežijou rok. Tak doufam že jsem na tomhle autě chyt alespoň něco dobrýho
JE TO NAHOVNO
Napsal: sob úno 25, 2006 21:19
od ghostik
Tak jsem najel asi 300km a zase to škube, a tentokrát i na benzín, dokonce to při prudkém sešlápnutí plynu střílí do výfuku, teda aspoň si to myslím. Spíš jde o takové blafání někde zepředu. Co to má zase znamenat?
LPG
Napsal: ned úno 26, 2006 06:49
od simone
ked to striela aj pri benzíne tak je to na 98 percent niečo so zapalovaním , striela ti to ked náhle pridáš plyn a je jedno pri akej rýchlosti?? skus si požičať nové káble a prejdi pár km. mne to pomohlo alebo ich daj premerať na ohm meter či nieje nalomený. Tie uhlíkové vela nevydržia ja som vymenil za Bosch lankové