Stránka 1 z 1
Porucha v mrazu
Napsal: ned led 29, 2006 11:07
od Oldřich Novák
Ahoj zdravím všechny jsem tu nový ale chtěl bych zdělit svoji poruchu.při mrazu-26jsem nastartoval a odjel do práce celkem v pohodě(6km tekže o topení není řeč).Další den po nastartovaní mi řekl šesty smysl podívej na motor.A ejhle kapal olej z pod olelového filtru.Šup do servisu tam mi vyměnili nový filtr zdarma(i nato se vztahuje záruka) a říkali že už jsem dneska druhý se stejným problémem.Takže pozor i nato.
Kalos1.2S rok2004.
Napsal: ned led 29, 2006 11:24
od Blue Lanos
toto iste sa satlo aj mne asi po 2 rokoch ked sme mali lanika noveho
bola to zevraj nejaka zla seria filtrov, ktore nejako netesili a slzilo to tade. Aj mne ho vymenili a olej doliali. Nastastie sa to odvtedy nezopakovalo...
Napsal: úte led 31, 2006 11:50
od karstn
Sice mam nubiru (laceti) ale vcera rano jsem objevil nahodou olejovou skvrnu pod autem. podle rychleho prohlidnuti asi tece kolem olejoveho filtru. Uvidime co reknou v servise jak budu auto vyzvedavat.
Pokud to bude casejsi zavada v mrazech tak to neni dobra zprava. kdo to ma v novych autech hlidat.
Napsal: ned úno 05, 2006 09:18
od palikx
tak k tomuhle asi toto.nam se posledni dobou deje ze tecou filtry vseobecne.soudruzi v koreji delaji pravdepodobne velke chyby pri vyrobe.kazdy tejden minimalne jedno auto s takovym problemem.a neni to zimou delalo to i v lete.jen postreh a asi v zime je mozne ze to bude castejsi.takze pro vsechny obcas se mrknete.muze se stat ze se filtr uplne roztrhne.
Napsal: ned úno 05, 2006 09:26
od pekrtek
V minulosti se mi to stalo také na Raceru. ale na Lanosu ještě ne (ten je v teple v garáži) a tak noční mrazy mu neškodí. A nyní něco objevného: Asi díky mrazům tam bude než se to zahřeje "trochu" větší tlak oleje.
Napsal: ned úno 05, 2006 09:31
od palikx
Koukam ze sem ten duvod nejak zapomel napsat takze presne jak rekl p.krticka.tlak oleje ale jen minimalne je tam redukcni ventil a ten v obehu necha maximalne 4 bary.
Napsal: ned úno 05, 2006 11:12
od pekrtek
palikx píše:Koukam ze sem ten duvod nejak zapomel napsat takze presne jak rekl p.krticka.tlak oleje ale jen minimalne je tam redukcni ventil a ten v obehu necha maximalne 4 bary.
Díky za pochvalu.
Re: Porucha v mrazu
Napsal: pon bře 13, 2006 22:51
od Hynek
Oldřich Novák píše:Ahoj zdravím všechny jsem tu nový ale chtěl bych zdělit svoji poruchu.při mrazu-26jsem nastartoval a odjel do práce celkem v pohodě(6km tekže o topení není řeč).Další den po nastartovaní mi řekl šesty smysl podívej na motor.A ejhle kapal olej z pod olelového filtru.Šup do servisu tam mi vyměnili nový filtr zdarma(i nato se vztahuje záruka) a říkali že už jsem dneska druhý se stejným problémem.Takže pozor i nato.
Kalos1.2S rok2004.
Ta závada je celkem pochopitelná,ale svědčí o slabém prohřátí motoru pře jízdou.Tlakový regulátor,který udržuje olejový tlak je v tak krutém mrazu neúčinný a nemůže propustit hustý olej zpět do vany. Ten tlak dosahuje v mraze pod 15 stupňů C až 18 atmosfér!!!Tak se nediv,že jakákoliv volnější hadice,či filtr to odnese.Rada: Nechat v tak extrémním mraze motor ohřát na volnoběh alespoň 3 minuty a i pak mít lehkou nohu!
Napsal: úte bře 14, 2006 09:27
od karstn
Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
Napsal: úte bře 14, 2006 13:54
od Hynek
karstn píše:Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
Dobrý odpoledne!
No 5 minut je opravdu dost dlouhá doba.Asi máš pravdu v tom,že je výroba filtru odfláknutá nebo jsi ho "načal" už předtím. Ahojky!Jen ať to jezdí!!!
Napsal: úte bře 14, 2006 21:54
od petrm
bohužel jde o zmetkové filtry máme s nima dost problémů a bohužel je to od různých výrobců z koreje asi to dělá jedna linka a jen se mění krabice a nápisy
ty problémy jsou už skoro rok a je jedno jestli je teplo nebo zima
Napsal: stř bře 15, 2006 16:41
od karstn
Hynek píše:karstn píše:Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
Dobrý odpoledne!
No 5 minut je opravdu dost dlouhá doba.Asi máš pravdu v tom,že je výroba filtru odfláknutá nebo jsi ho "načal" už předtím. Ahojky!Jen ať to jezdí!!!
problem je ze kousek odemne jsou chladici veze a stech de vecne para. I kdyz kolegove kteri bydli v horach nemusi skrabat ja ano pac to hned namrza jak je kolem nuly tudiz sem ho nemel kdy nacnout bo furt skrabu okna uz sem desne nasrany s te dlouhe zimy
Napsal: stř bře 15, 2006 19:20
od petrm