Stránka 1 z 3
"skapinajuce" auto
Napsal: pát led 27, 2006 12:31
od peco
asi takto by som to skusil popisat:
sem tam(nepravidelne), nastastie zatial nie casto sa mi pri preradovany(hlavne ked idem pomaly) napr. z 3 do 2, alebo vcera z 2 do 1 stane, ze uz pri vytlacenej spojke jednoducho padnu otacky, chvilu sa snazia zdvyhnut na volnobezne a potom to vzdaju a auto skape.
co moze byt tohto javu pricina
rozmyslal som, a jedine co ma napada, ci som neskoro nevytlacil spojku, ale to sa mi nezda, lebo keby malo auto moc nizke otazky a zaradeny qvalt tak zacne trhat nie?
Napsal: pát led 27, 2006 12:42
od mrk
- na 1 nikdy nepodradujem
- mne sa stava podobne, ale nikdy neskape, len ked dam neutral tak to klesne na menej ako 800, povedzme na 700 a potom v momente sa to vrati na 800, napriklad ked zastavim to urobi, ale nikdy neskapalo ani nic podobne
Napsal: pát led 27, 2006 12:50
od peco
mrk píše:- na 1 nikdy nepodradujem
- mne sa stava podobne, ale nikdy neskape, len ked dam neutral tak to klesne na menej ako 800, povedzme na 700 a potom v momente sa to vrati na 800, napriklad ked zastavim to urobi, ale nikdy neskapalo ani nic podobne
podradit do 1 znamenalo, ze som musel zastavit;) sorry, zle som sa vyjadril
to ze padne na 700 sa mi zda bezne, tiez to robi, len neviem preco padnu az dole(pod tu ciarku tesne nad 0. a odtial sa uz "nevyhrabu" na 800
Napsal: pát led 27, 2006 13:42
od Blue Lanos
to je blbe ked padaju tak nizko
skus precistit krokovy motor myslim, ze tym nic nepokazis...
Napsal: pát led 27, 2006 16:42
od eMKa Slovensko
peco píše:mrk píše:
to ze padne na 700 sa mi zda bezne, tiez to robi, len neviem preco padnu az dole(pod tu ciarku tesne nad 0. a odtial sa uz "nevyhrabu" na 800
ale toto by mohlo byt aj zimou
Napsal: pát led 27, 2006 23:16
od Smells
Ja vim cim to je !!!!
Mas to polamany
Napsal: pát led 27, 2006 23:23
od peco
Smells píše:Ja vim cim to je !!!!
Mas to polamany
tak diiiik teda
eMKa, robilo to aj na jesen(tusim 1x max 2x)
Napsal: sob led 28, 2006 15:07
od Blue Lanos
vsak som ti pisal ocistit krokac! ocistil si?
Napsal: sob led 28, 2006 16:42
od Zdenči.x
mne to tiez raz spravilo - ale to zrazu teplomer klesol na -21 stupnov
inak to uz nerobi,...takisto tipujem ten krokovy motorcek
Napsal: ned úno 05, 2006 11:08
od palikx
presne krokac nejspis.jestli uz ale neni zadrenej.
Napsal: ned úno 05, 2006 12:30
od igor.ma
A je tu niekde postup na cistenie krokoveho motorceka?
Napsal: ned úno 05, 2006 12:40
od palikx
no nevim ale vyndat prolejt nejakym cistidlem treba benzin nebo specielni sprej na karburatory a vycistit i dosedaci plochu v klapce.nic jineho se s tim neda udelat.
Napsal: ned úno 05, 2006 12:47
od igor.ma
No pytam sa preto, lebo ja mam skor opacny problem: v poslednej dobe mi za studena (predtym to nerobilo) otacky pri vyradeni stupaju az k 2000 ot/min. Dokonca pri nastartovani (mam LPG) otacky vystrelia nad 2000 a hned sa to prepne na plyn. Opakujem, predtym to nerobilo a to bolo aj -24 C.
Napsal: ned úno 05, 2006 12:58
od Blue Lanos
Tu je spusta fotiek od JRD Mc sice na nexiu ale dost je to podobne takze ti to pomoze
http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
Napsal: ned úno 05, 2006 13:56
od palikx
jeste to muze byt vadny kabel k cidlu polohy klapky.pan krticka by mohl vypravet avlastne i akri a dalsi.