Spotreba v zime a v meste
Moderátor: Blue Lanos
Spotreba v zime a v meste
Akú máte spotrebu v poslednej dobe? Hlavne by ma zaujímala v meste na krátke vzdialenosti, prípadne ako rýchlo sa vám zohreje a vychladne motor.
- Reklama
Re: Spotreba v zime a v meste
Teď v té hnusné kose mám spotřebu asi o litr vyšší (8,5 l), jezdím pořád stejně - denně 20 km do práce a zpět. Vyjíždím z garáže, kde je okolo 0 st. C, motor se zahřeje až po asi 10 km. Když dám větrák na 4 (+ topení naplno, samozřejmě), teplota "motoru" viditelně klesne.mipo píše:Akú máte spotrebu v poslednej dobe? Hlavne by ma zaujímala v meste na krátke vzdialenosti, prípadne ako rýchlo sa vám zohreje a vychladne motor.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Priznám sa, že už viac ako mesiac nesledujem spotrebu. To aby som sa nenaštvala... Jazdiť potrebujem, tak je asi jedno, či to žerie 8 alebo 10l. Aspoň mám kľudnejší spánok.
Začnem zasa až ked budú prijateľnejšie teploty a aj spotreba bude optimistickejšia.
Čo sa týka toho zahrievania: kúrenie zapínam až ked je motor teplý, tak cca 6 km stačí na zahriatie (z vonkajšej teploty) a chladne rýchlo ... ako šľak .
Začnem zasa až ked budú prijateľnejšie teploty a aj spotreba bude optimistickejšia.
Čo sa týka toho zahrievania: kúrenie zapínam až ked je motor teplý, tak cca 6 km stačí na zahriatie (z vonkajšej teploty) a chladne rýchlo ... ako šľak .
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Já mám topení trvale zapnuté na max. Asi to není dobře, měl bych ho zapínat jako ty tj. po zahřátí motoru. Ale starého psa novým kouskům nenaučíšLIFELIKE píše:Priznám sa, že už viac ako mesiac nesledujem spotrebu. To aby som sa nenaštvala... Jazdiť potrebujem, tak je asi jedno, či to žerie 8 alebo 10l. Aspoň mám kľudnejší spánok.
Začnem zasa až ked budú prijateľnejšie teploty a aj spotreba bude optimistickejšia.
Čo sa týka toho zahrievania: kúrenie zapínam až ked je motor teplý, tak cca 6 km stačí na zahriatie (z vonkajšej teploty) a chladne rýchlo ... ako šľak .
Spotřebu taky nijak zvlášť nesleduju, ale vždycky beru plnou nádrž a nuluju počítadlo ujetých kilometrů. Na jednu nádrž najedu obvykle něco málo přes 500 km. Ovšem naposledy to bylo jen 450 km, takže hned vidím, že se spotřeba změnila.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Ja si naopak myslim,ze je mit lepsi topeni mit porad na max nez ho zapinat az po zahrati motoru.Jak psal LIFELIKE tak teplota motoru po zapnuti topeni vyrazne klesne a takovy vykyv teploty uricte nedela motoru dobre.Takze je lepsi,kdyz proudi sice diky topeni nizsi teplota v okruhu ale za to konstantni.Ale to je jen muj laicky nazorMirek píše: Já mám topení trvale zapnuté na max. Asi to není dobře, měl bych ho zapínat jako ty tj. po zahřátí motoru. Ale starého psa novým kouskům nenaučíš
Spotřebu taky nijak zvlášť nesleduju, ale vždycky beru plnou nádrž a nuluju počítadlo ujetých kilometrů. Na jednu nádrž najedu obvykle něco málo přes 500 km. Ovšem naposledy to bylo jen 450 km, takže hned vidím, že se spotřeba změnila.
Škoda Felicia 1.3,40 kW,1995
Ex Daewoo Lanos 1.5 S, r.v.2000,barva 56U - "kemr" :-)
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Smells píše:Jak psal LIFELIKE tak teplota motoru....
ze jak psal LifeLike je ona nie on
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
To v pohode, ale reč bola o spotrebe v meste a teda na krátke vzdialenosti. V podstate to kúrenie väčšinou ani nezapínam, nech sa motor čo najkôr zohreje...veď aj tak nepotrebujem to auto v tom prípade vykúriť. Ty pádom je motor teplý skôr a mám menšiu spotrebu. Iné je, ked idem mimo mesto a to ho zapínam pri priebežnom zohrievaní.Smells píše: Ja si naopak myslim,ze je mit lepsi topeni mit porad na max nez ho zapinat az po zahrati motoru.Jak psal LIFELIKE tak teplota motoru po zapnuti topeni vyrazne klesne a takovy vykyv teploty uricte nedela motoru dobre.Takze je lepsi,kdyz proudi sice diky topeni nizsi teplota v okruhu ale za to konstantni.Ale to je jen muj laicky nazor
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
pohlaví???
no já myslím, že si stačí jen pozorněji přečíst, že Lifelike píše v ženském roděSmells píše:LIFELIKE ... omlouvam se ale pres ty dratky co nas spojuji se svetem se jaxi pohlavi poznat neda
co se týče spotřeby tak já jsem napočítal 9,9 l, ale to bylo v období kolem vánoc, kdy každý den napadlo nových 30 cm sněhu a už jen vyjet a nebo zaparkovat byl docela boj. Při -25° C šlapal Kalousek jako hodinky. Jenom se mi zdálo, že v něm nějak více vrže a rachotí ale tím si hlavu nelámu. Taky mi v zimě praskají kloby o něco víc
Těch témat nejenom kolem spotřeby je mnoho,protože každý který potřebuje ostatní oblažit svojí geniální myšlenkou(mě nevyjímaje) je líný se probírat předešlými tématy,které již byly vytvořeny.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km