Stránka 1 z 1
zamrznutí LPG
Napsal: čtv led 26, 2006 12:53
od lukas
Jezdím s Nubirou 1,6 na LPG a teď v těch mrazech mi to někdy chcípne a po půl hodině zase v pohodě nastartuju a jedu. Může to být zamrznutím LPG? Mám špatné benzínové čerpadlo, takže to nemůžu vyzkoušet jestli by to dělalo i na benzín.
Byl jsem na diagnostice a nic nenašli. Krokový motorek a ostatní trubky atd. jsem vyčistil a dělá to furt. Když stojím a nebo jenom popojíždím tak se to nestane, takže nějakým zahřátím to není!
Napsal: čtv led 26, 2006 14:50
od PavelZ
LPG ted obcas zlobi, Ja sam vic vidim rozdil mezi ruznymi dodavateli plynu, kvuli cene asi voli ruzne pomery propanu a butanu a na nektere to po prepnuti na plyn jede podstatne hur. Ale vzdy mi to dela jen nejakou dobu po prepnuti z benzinu na plyn (startuju vzdycky na benzin). S plynem od Kralupolu/Shellu nebo od Flagy ale nemam problem. Jen kdyz sem musel tankovat pozde v noci a bral sem jinej plyn, tak to bylo po prepnuti docela dlouhou dobu o poznani horsi. Ale ze by to po nejaky dobe chciplo a musel sem to nechat vychladnout a pak to jelo dal, tak s tim sem se ani u Nubiry ani u Lanose nesetkal.
Napsal: čtv led 26, 2006 19:09
od ppp
Viem o pripade, ze s nadrzou v kufri to robilo podobne kusy, problem bol v tom, ze pri tejto zime sa lpg v nadrzi odpraovalo aby zaplnilo miesto spotrebovanemu a kedze k -30 uz nemalo vela, tak sa proste ochladilo a v nadrzi nebol tlak dostatocny na to, aby nieco natieklo do druheho stupna reduktora. Skuste si pri tychto teplotach naliat na balkone do skleneho poharika lpg a zistite, ze ani horiet nechce, az ked mu dodate nejake tepo na odparovanie, napriklad ked pohar chytite do ruky.
lpg
Napsal: pát led 27, 2006 08:17
od simone
nevien ako ale ja mam LPG v treťom aute a nič podobne sa mi zatial nestaloa to som už bol aj zaviatý v 1999 vo fujavici a teraz som v Stropkove mal na teplomeri -19 a všetko OK, kvalita plynu je fakt iná všade, podla mojich zistení Ekoplyn na Slovnafte je najhorší a som spokojný s Flagou
Napsal: pát led 27, 2006 08:47
od PavelZ
Ja si myslim, ze hlavni problem, ze ve zlozeni prodavaneho plynu. Nasel sel ruzne informace o slozeni zimniho LPG od cca 75% propan, 25% butan po 60% propan, 40% butan. Vzhledem k tomu, ze propan ma bod varu asi -43C a butan asi -1C tak to uz hodne hne s vyslednou teplotou varu a pro teploty kolem -30C je to rozhodujici.
Napsal: ned led 29, 2006 20:45
od ppp
Este ma napada, ze moze byt zaseknuty plavak v nadrzi, potom je z nadrze nasavany nie kvapalny ale plynny propanbutan a tak sa nadrz ochladzuje prilis rychlo nez aby sa stihla ohriat teplom okolia az sa ochladi tak, ze sa lpg viac neodparuje a zvysok ako som popisal v predoslom prispevku, niet tlak a tak ani nic nejde do motora.