Stránka 1 z 2

Proč 16V?

Napsal: ned led 22, 2006 20:52
od Marra
Pánové, moc se omlouvám, jestli to tu už někdy bylo, ale zkoušeli jste někdy (třeba na srazu) sprint 8V vs. 16V?? jestli jo, jak výrazný byl rozdíl?? samozřejmě sériovky...

Napsal: ned led 22, 2006 21:37
od ]Rebro[
Uz si len zober a porovnaj tieto dve hodnoty 55kW vs 66kW . Co myslis, ktory je 8V :roll:

Napsal: ned led 22, 2006 21:57
od milosh
Ale ju, staci se podivat sem - https://www.nexiaclub.com/videa/

Napsal: pon led 23, 2006 16:58
od Krtek
tady šlo asi o to porovnat průběh krouťáku a zrychlení. Mně taky zhruba do 60 km/h udělá většinou HPčko pokud nepodřazuju. A při ropzjezdu jde asi o ten krouťák dole (kterej 16V nemá). Točit při rozjezdu 5 tis moc nejde páč pak stojíš na místě a pálíš gumy. Já věřim tomu že by do 50 km/h 8V moh vyhrát.

Napsal: pon led 23, 2006 17:19
od Franta P.
Já v Milovicívh na 16V neměl.

Napsal: pon led 23, 2006 18:37
od Ivan
16V je už od startu rychlejší. Testovali jsme to ještě s Pecou. Do 30 km/h se 8V drží, ale potom musí kapitulovat. Opravdu bez šance.

Napsal: pon led 23, 2006 20:11
od Marra
no, pokud je to tak, jak to že má 16V lepší zrychlení z nuly na sto jen o tři nebo čtyři desetiny??

Napsal: pon led 23, 2006 21:18
od Ivan
Marro, to jsou oficiální údaje výrobce?

Napsal: úte led 24, 2006 18:08
od Marra
V techničáku mám 55 kW a z nuly na sto vím že je 12,7 (sedan)
Pak jsem četl svět motorů-testovali tam v bazaru nexii tridver 66 kW a tam bylo psané 12,3 s. Taky jsem jednou videl tech. udaje nexie petidver osmiventil a tam bylo psáno 12,5

Napsal: stř led 25, 2006 01:02
od kaso
Mam 8V a nikdy by som nemenil za 16V.Tie 16V su moc poruchove :!:

Napsal: stř led 25, 2006 09:13
od Pepe
Kaso, tomu nevěř. Pokud dáš vozu co potřebuje, neni problém.
BTW: 225 000 km než šla z domu bez vážnějších problémů. S motorem, ostatní je stejný.

Napsal: stř led 25, 2006 11:01
od Ivan
kaso píše:Mam 8V a nikdy by som nemenil za 16V.Tie 16V su moc poruchove :!:
Kaso, jako obecně je 16V konstrukčně složitější, ale nevím, proč by měl být poruchovější, když ho pravidelně servisuješ...

Napsal: stř led 25, 2006 11:06
od Habron
Já bych to viděla si tak, že 16V je náročnější na údržbu, protože je konstrukčně složitější (dvě vačky a s tím související).
Ale myslím, že pokud se nezanedbává, tak nemá důvod, aby nevydržel.

Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.

Napsal: stř led 25, 2006 14:02
od Návštěvník
Habron píše:Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.
co je to brouseni hlavy ?

Napsal: stř led 25, 2006 14:43
od Habron
frézování, rovnání ...