Proč 16V?
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Proč 16V?
Pánové, moc se omlouvám, jestli to tu už někdy bylo, ale zkoušeli jste někdy (třeba na srazu) sprint 8V vs. 16V?? jestli jo, jak výrazný byl rozdíl?? samozřejmě sériovky...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
- Reklama
Ale ju, staci se podivat sem - https://www.nexiaclub.com/videa/
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
tady šlo asi o to porovnat průběh krouťáku a zrychlení. Mně taky zhruba do 60 km/h udělá většinou HPčko pokud nepodřazuju. A při ropzjezdu jde asi o ten krouťák dole (kterej 16V nemá). Točit při rozjezdu 5 tis moc nejde páč pak stojíš na místě a pálíš gumy. Já věřim tomu že by do 50 km/h 8V moh vyhrát.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
16V je už od startu rychlejší. Testovali jsme to ještě s Pecou. Do 30 km/h se 8V drží, ale potom musí kapitulovat. Opravdu bez šance.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Kaso, tomu nevěř. Pokud dáš vozu co potřebuje, neni problém.
BTW: 225 000 km než šla z domu bez vážnějších problémů. S motorem, ostatní je stejný.
BTW: 225 000 km než šla z domu bez vážnějších problémů. S motorem, ostatní je stejný.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kaso, jako obecně je 16V konstrukčně složitější, ale nevím, proč by měl být poruchovější, když ho pravidelně servisuješ...kaso píše:Mam 8V a nikdy by som nemenil za 16V.Tie 16V su moc poruchove
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Já bych to viděla si tak, že 16V je náročnější na údržbu, protože je konstrukčně složitější (dvě vačky a s tím související).
Ale myslím, že pokud se nezanedbává, tak nemá důvod, aby nevydržel.
Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.
Ale myslím, že pokud se nezanedbává, tak nemá důvod, aby nevydržel.
Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.