Stránka 1 z 2
Bezpečnost
Napsal: úte led 17, 2006 21:19
od Mirek
Napsal: úte led 17, 2006 21:51
od Richard
Něco na tom taky bude, ale provoz na našich přeplněných tankodromech vyžaduje i dostatečně vyvinutý pud sebezáchovy
Někteří ho asi postrádají. Mnoho jich si myslí, že když mají zimní gumy a silné auto můžou jezdit v zimě jako v létě, na svůj omyl někteří přijdou pozdě, někteří vůbec ! viz předvčerejší nehoda Bavoráku v Praze na Sokolovské
Napsal: stř led 18, 2006 19:16
od LIFELIKE
Je to tak..... ja idem opatrne, lebo viem, že nemám ani ABS, EBS, ASR, TBC
a čo ja viem ešte aké skratky a zatial mám auto vcelku....ale môj brat, ktorý si teraz kúpil novú Oktávku s ABS má už rozbité oboje dvere. Sám priznal, že sa super jazdí po snehu s ABS. Je oveľa menej opatrný, lebo sa spolieha na systém ... ja sa spolieham iba na seba, tak musím byť daleko opatrnejšia a vnímať, čo to auto robí na ceste.
Napsal: stř led 18, 2006 21:27
od Kessler
Přesně...holt když vím že to auto nebrzdí nějak světově, že nemám airbagy a že pevnost kastle už taky není co bývala, tak se podle toho musím při jízdě zařídit a nedělat kraviny...
Napsal: stř led 18, 2006 21:32
od ]Rebro[
A ja nemam ani skratky ani posilovac
Takze citim na volante, kedy sa zacne predok smykat
Napsal: stř led 18, 2006 21:37
od Kessler
Absenci posilovače beru jako výhodu...člověk dřív pozná, že se něco děje...když jedu s rodinným Kalosem, tak jsem kapku nervózní, protože mi připadá, že to auto se nad silnicí vznáší...
EDIT: Nejlepší posilovač má Nexia...při parkování pomůže, při jízdě neobtěžuje...
Napsal: stř led 18, 2006 21:39
od Habron
Ono záleží na tom, jak je ten posilovač udělanej. Brácha měl Hyundai SCoupe a tam byl ten posilovač úplně na nic. Prakticky nebyla vazba mezi kolama a volantem. Teď má Seat Ibiza Cupra a tam je to zase celý úplně obráceně. Člověk pozná, že je tam posilovač, jen když parkuje a točí kolama na místě.
No a moje firemní oktáva je tak někde uprostřed, ale taky by mohla mít posilovač tvrdší.
Napsal: stř led 18, 2006 22:25
od peter NR
LIFELIKE píše:..... ja idem opatrne, lebo viem, že nemám ani ..., TBC
...
no to je celkom fajn, to by som ani ja nechcel...
Napsal: stř led 18, 2006 22:33
od mrk
na servo som si ja uz tak moc zvykol, ze ked som siel tatkovi preparkovat auto (Favorita) a sadol som dnu, nastartoval a isiel tocit volantom na mieste a nejako to neslo, tak som radsej vypol motor a nechal to tak. nechapal som ako som s takym volantom mohol predtym soferovat.
Napsal: stř led 18, 2006 22:52
od Pribo
mrk píše:na servo som si ja uz tak moc zvykol, ze ked som siel tatkovi preparkovat auto (Favorita) a sadol som dnu, nastartoval a isiel tocit volantom na mieste a nejako to neslo, tak som radsej vypol motor a nechal to tak. nechapal som ako som s takym volantom mohol predtym soferovat.
ja som tiez zazil nieco podobne ked som z nexie presadol do favorita CEST JEHO PAMIATKE
Napsal: čtv led 19, 2006 17:58
od mino
Ja len tolko ze mozete mat na aute ABS.... atd, ked ide oproti Vam nieaký .... a narazi do Vas v plnej rýchlosti. Vcera rano v lavotocivej zakrute jeden...... vyletel v 120 km/h rýchlosti v Golfe do kamosa na Punte ktorý isiel 70 km/h rychl. ráno do roboty aspon podla polície a bol na mieste mrtvy. Tychto pretekárov na ockových autách by som pozatváral az by sčernali. Ale pripájem sa k názoru že všetko čo može z hladiska bezpečnosti pomoct pri havarii je fajn.
Napsal: pát led 20, 2006 07:44
od vado
No, ja mam za sebou aj maturitu a nejake skusky z fyziky. A kazdy, kto sa v skole o fyziku aspon obtrel, vie, ze fyzikalne zakony sa nedaju ani obist, ani podplatit a jazdi podla toho. Vsetky tie skratky su dobre, dokazu pomahat, ale ked raz je odstrediva sila vyssia, ako adhezia kolies, tak proste letis.
Problemom je akurat to, ako sa zda, ze cim drahsie a hlavne silnejsie a vybavenejsie auto, tym menej studovany vodic ... Cest vynimkam.
Napsal: sob led 21, 2006 20:46
od Topol
Dobrý večer
Zatím kolem nuly
Vado naprostý souhlas!Znám autora článku a znám ho jako dodrého řidiče a to co napsal taky souhlasím!!! Ale přesto je tady jedno ALE!
Je to ze stránek Renault clubu a teď kacířské přirovnání.Kdyby měl Marcel Renault při nehodě v roce 1903 jenom třeba pásy tak by možná přežil?
Tím chci jen říct,že ta lidská nátura která ve snaze jít dopředu velmi často je i hazardem.A veškeré opatření pro ochranu řidiče jsou stále o krok vzadu za stoupající rychlostí.Ani já nechápu jak ale může někdo v současným počasí jet po dálnici přez dvěstě!!! Podle mě šílenec!!! Já ještě říkám,když se zabije sám tak čert ho ber!! Ale lituji ty neviný! A i když nevěřím v boha tak říkam:Bože chraň nás před šílenci!
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: sob led 21, 2006 22:10
od V.Brousek
Proč jezdí ti šílenci tak rychle je jednoduchá odpověď.Vše souvisí se vším.Změna dopravních předpisů a zavedení bodového sytému trvá moc dlouho,postihy za přestupky jsou směšné,alkohol za volantem se trestá málo tvrdě,hodnocení našeho státu v úplatkářství je špatné.A tak můžu pokračovat třeba naše soudnictví ,tresty za úkladné vraždy jsou směšné a někdy mi připadá,že se div tomu lotrovi neomluvíme.
Kdyby policie byla nekompromisní a za hazardní jízdu by okamžitě řidiče dala do lochu,možná by těch nehod trochu ubylo a nevinných lidí na silnicích umíralo méně.
Napsal: ned led 22, 2006 11:25
od Kessler
Mimochodem teď jsem si vzpomněl, že v Norsku (nebo tam někde na severu...možná to bylo Švédsko) dají šoféra za alkohol automaticky na tři týdny do lochu...a že pro normálního člověka je to tak hnusnej zážitek, že ho to od chlastání za volantem pro příště bezpečně odradí...