Päť dní stánia a baterka sa vybila
Moderátor: Blue Lanos
Päť dní stánia a baterka sa vybila
Tak som dnes ráno išiel do auta pre nejaké veci do kufra, odchádzam, stlačím na diaľkovom, aby sa zamklo a auto nič. Predné dvere sa zavreli, zadné nie a ani nebliklo. Tak som vliezol dnu, zastrčil kľúč, otočil a rozsvietila sa iba polovica kotroliek a po otočení samozrejme štartérom ani nepohlo. Ešte, že som nikam nepotreboval ísť. Auto stálo od nedele večera.
Tak som dnes večer so susedom štartoval cez káble. Naštastie chytil. Previezol sa asi 20 km po ZA, baterka hlási 12,4V, tak dúfam, že ráno naštartujem!!!
Síce mrzlo, ale aj tak ma to prekvapilo a radšej v pondelok navštívim servis. Lebo sa mi nezdá, aby sa baterka vybila tak rýchlo.
Tak som dnes večer so susedom štartoval cez káble. Naštastie chytil. Previezol sa asi 20 km po ZA, baterka hlási 12,4V, tak dúfam, že ráno naštartujem!!!
Síce mrzlo, ale aj tak ma to prekvapilo a radšej v pondelok navštívim servis. Lebo sa mi nezdá, aby sa baterka vybila tak rýchlo.
- Reklama
jestli nebyla baterka plně nabita,strácí chladem(mrazem)podstatnou část své kapacity.Tak pokud ti jí nevybíjí něco jiného,což se vyplatí změřit,tak nabij do plné kapacity a potom sleduj jak to startuje.Krátké jízdy nestačí baterii dobíjet.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...ale aj na novych vozoch
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
podla mojho nazoru, tak ako napisal V.Brousek su baterie v tejto dobe nedobite vlivom staleho svietenia, vyhrievania skiel... a pri takych mrazoch ako su teraz potom stracaju kapacitu rychlejsie - no a ked to 5 dni stoji...
urcite treba skontrolovat odbery a dobijanie, nemyslim si ale ze tomu nieco bude... hadam...
urcite treba skontrolovat odbery a dobijanie, nemyslim si ale ze tomu nieco bude... hadam...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
Svietim non-stop celý rok. Vyhrievanie zadného skla mám zapnuté stále, leb an sedane nie je zadný stierač, tak to ani nevypínam, aby som na to pri daždi nezabudol. V lete to auto stálo desať dní a nebol problém ho naštartovať. Teraz by som typol, že mi niečo žerie prúd a vybíja baterku. V pondelok zbehnem do servisu a uvidíme. Ak zajtra ráno vlbec naštartujem:-)peter NR píše:podla mojho nazoru, tak ako napisal V.Brousek su baterie v tejto dobe nedobite vlivom staleho svietenia, vyhrievania skiel... a pri takych mrazoch ako su teraz potom stracaju kapacitu rychlejsie - no a ked to 5 dni stoji...
Môj Kalos ešte 5 dmí nikdy bez pohnutia nestál, ale tri dni sa už nedávno stalo. V týždni väčšinou sú to samé krátke trasy a nemala som najmenší problém s baterkou. Mám pocit Mipo, že máme takmer rovnako staré autá.
Tiež svietim celý rok, ale je pravda, že vyhrievanie zadného okna používam len podľa potreby. Hlavne ked sa s ním jazdia v mrazoch tie krátke trasy.
Takže treba tie autíčka troška rozháňať ..... lyžovačky sú v plnom prúde .
Tiež svietim celý rok, ale je pravda, že vyhrievanie zadného okna používam len podľa potreby. Hlavne ked sa s ním jazdia v mrazoch tie krátke trasy.
Takže treba tie autíčka troška rozháňať ..... lyžovačky sú v plnom prúde .
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Mně se podařilo vybít baterku na podzim, kdy jsem v garáži nedovřel páté dveře, zůstalo svíti osvětlení kufru a týden jsem nešel do garáže. Pak jsem se strašně divil. U Favorita jsem měl na zimu "oživováček" baterky - vyrobil mi to známý elektrikář za 50 Kč. Na 220V připojeno do zásuvky zapalovače. Teď to nepoužívám, protože jaksi nebyl čas předělat na něm zástrčku (starý typ).
Zásuvka zapalovače je při vypnutém zapalování odpojená, teda alespoň u Kalose. Takže to s tím "oživováním" baterie asi neklapneVojta píše:Mně se podařilo vybít baterku na podzim, kdy jsem v garáži nedovřel páté dveře, zůstalo svíti osvětlení kufru a týden jsem nešel do garáže. Pak jsem se strašně divil. U Favorita jsem měl na zimu "oživováček" baterky - vyrobil mi to známý elektrikář za 50 Kč. Na 220V připojeno do zásuvky zapalovače. Teď to nepoužívám, protože jaksi nebyl čas předělat na něm zástrčku (starý typ).
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
- schomi
- Příspěvky: 183
- Registrován: sob led 15, 2005 20:23
- Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
- Kontaktovat uživatele:
Vojta píše:Mně se podařilo vybít baterku na podzim, kdy jsem v garáži nedovřel páté dveře, zůstalo svíti osvětlení kufru a týden jsem nešel do garáže. Pak jsem se strašně divil. U Favorita jsem měl na zimu "oživováček" baterky - vyrobil mi to známý elektrikář za 50 Kč. Na 220V připojeno do zásuvky zapalovače. Teď to nepoužívám, protože jaksi nebyl čas předělat na něm zástrčku (starý typ).
PŘESNĚ TAK! 2 dny mi svítilo světlo v kufru a batarka .........
Už aspoň 5x někdo nechal otevřené něktré dveře auta v garáži a baterka nešla. V garáži mimo dům by se to asi nestalo. Po nabití startuje pokaždé perfektně, dnes jsem poprvé nastartoval od štědrého dne (nemoc) a to bez problémů. Elektrice nerozumím, ale myslím si, že už všechny auta mají automatiku na vypínání baterie při poklesu napětí ( či proudu) pod určitou hodnotu, čímž ji nemůžete poškodit a lehce se tak zregeneruje. Taky už nelze startovat (jako u starých škodovek a dalších), dokud se startér jenom trochu pohnul. Takže problém bych hledal v nežádoucím odběru, ale u baterie asi ne. Nebo se mýlím?schomi píše: PŘESNĚ TAK! 2 dny mi svítilo světlo v kufru a batarka .........
Tak dnes som chcel ísť zaviesť auto do servisu, nech sa pozrú,prečo sa vybílo. Prišiel som k autu, samozrejme vybité. Som zavolal suseda nech ho nakopneme cez káble. Sadnem do auta, štartujem, štartujem, štartér sa točil ako blázon a nič z toho. Tak som zavolal euro servis help, nech ma prídu odtiahnuť, prišli o dve hodiny:-( Odtiahli ma do servisu a teraz som prišiel. Zajtra si idem pre Corsu ako náhradné auto a budem čakať čo s tým...