Stránka 1 z 1

Matiz a 100.000 km

Napsal: čtv led 12, 2006 11:54
od Ido
Tak Matiz tento týden ujel svůj jubilejní 100.000 kilometr. Zde je přehled závad, které jsem za tu dobu řešil:

-1x výměna kabelu ke svíčce
-1x výměna všech zapalovacích kabelů
-1x výměna radiátoru topení
-1x výměna jednoho ramena předního kola
-1x výměna vnitřní kliky dveří
-1x výměna propáleného víčka rozdělovače
-2x výměna žárovek předních světel

A k tomu smazřejmě všechny předepsané servisní úkony a odstraňování následků jedné drobné kolize s betonovým květináčem...

Zkušenosti:

Pozitivní:
- spolehlivost
- obratnost v městském provozu
- úsporný motor (celoroční průměr pod šest litrů)
- stále atraktivní design (podle mě je Matiz I stále jedno z nejhezčích aut)
- dostatek místa pro cestující
- dobrá výbava (verze CD)

Negativní:
- malá kola a nekvalitní ráfky
- jednoduchá zadní náprava
- vyšší spotřeba oleje (litr mezi intervaly)
- pocení vnitřní strany skel
- neustálé blbé kecy "odborníků"

Shrnutí:
Matiz je skvělý vůz, který mě nikdy nezklamal. Teď sem ale zvědavý, jak vysoké budou investice nyní (výfuk, tlumiče a podobně). Stejně ale Matize asi budu letos prodávat, protože budu potřebovat kufr. Ten v Matizu jsem snad ani nikdy neotevřel (samozřejmě přeháním).

Napsal: ned led 29, 2006 20:10
od Docent
Pocení oken zevnitř je problém všech malých aut, a blbé kecy "odborníků" bych nebral jako negativní - podle Gaussovy křivky má 50% lidstva inteligenci podprůměrnou až průměrnou, a "odborníci" na Matize patří do této oblasti :twisted: .

Napsal: ned led 29, 2006 20:44
od V.Brousek
nezoufejte,v Oktávii 1,9 TDi se také potí,sice méně,ale potí.

Napsal: pon led 30, 2006 09:53
od Habron
Tak to bych vám přál projet se teď v této zimě v citoren xsara. Ani po padesáti kilometrech se neodmlžila bočnbí skla, i když byl veškerý proud vzduchu směrován na ně.

Napsal: stř úno 01, 2006 21:48
od shaman
No musim uznat ze FORD je jedina automobilka ktera poceni skel vyresila efektivne. Na Fieste mame vyhrivane celni sklo, opravdu se nestane ze by bylo predni okno zamlzene a na tech ostatnich uz to tolik nevadi..

Napsal: čtv úno 02, 2006 09:04
od Damek
Habron píše:Tak to bych vám přál projet se teď v této zimě v citoren xsara. Ani po padesáti kilometrech se neodmlžila bočnbí skla, i když byl veškerý proud vzduchu směrován na ně.
Tak ja by som odporučil citroen axel.Ten ani poriadne nevedel,čo je to teplý vzduch. :roll: Ale aj tak som ho mal rád. ;)

Re: Matiz a 100.000 km

Napsal: ned dub 09, 2006 18:53
od Miloš
Jak starý, napiš rok výroby?Děkuji
Ido píše:Tak Matiz tento týden ujel svůj jubilejní 100.000 kilometr. Zde je přehled závad, které jsem za tu dobu řešil:

-1x výměna kabelu ke svíčce
-1x výměna všech zapalovacích kabelů
-1x výměna radiátoru topení
-1x výměna jednoho ramena předního kola
-1x výměna vnitřní kliky dveří
-1x výměna propáleného víčka rozdělovače
-2x výměna žárovek předních světel

A k tomu smazřejmě všechny předepsané servisní úkony a odstraňování následků jedné drobné kolize s betonovým květináčem...

Zkušenosti:

Pozitivní:
- spolehlivost
- obratnost v městském provozu
- úsporný motor (celoroční průměr pod šest litrů)
- stále atraktivní design (podle mě je Matiz I stále jedno z nejhezčích aut)
- dostatek místa pro cestující
- dobrá výbava (verze CD)

Negativní:
- malá kola a nekvalitní ráfky
- jednoduchá zadní náprava
- vyšší spotřeba oleje (litr mezi intervaly)
- pocení vnitřní strany skel
- neustálé blbé kecy "odborníků"

Shrnutí:
Matiz je skvělý vůz, který mě nikdy nezklamal. Teď sem ale zvědavý, jak vysoké budou investice nyní (výfuk, tlumiče a podobně). Stejně ale Matize asi budu letos prodávat, protože budu potřebovat kufr. Ten v Matizu jsem snad ani nikdy neotevřel (samozřejmě přeháním).

Napsal: pon dub 10, 2006 08:18
od Ido
Je to tok výroby 2000, jsem druhý majitel, první s ním najel 30.000 km.