Stránka 1 z 1

palivovy filtr?

Napsal: ned led 08, 2006 21:58
od m.100
Pomozte, jestli se ste s tim uz nekdo setkal: zacal mi kapat benzin z povrchu palivoveho filtru, tedy jestli je to on, valecek pod koncem dveri spolujezdce(HB), nemuzu ale v autodilech v Krci najit polozku palivovy filtr, taky vlastne nevim odkud to tece, nemel jsem jeste moznost to zvednout a poradne se podivat, prisel jsem na to pred hodinkou.

Napsal: ned led 08, 2006 22:10
od Kessler
V Krči je v rubrice Racer pod písmenem "f" Filtr palivový na Racer/Espero/Nexia za 175 Kč...a je to opravdu takový stříbrný váleček...

Napsal: ned led 08, 2006 22:16
od kaso
Ak ti tecie palivo poriadne skontroluj eskapasky na palivovom filtry.Filter sa meni kazdych 20000Km

diky

Napsal: ned led 08, 2006 22:26
od m.100
Kessler píše:V Krči je v rubrice Racer pod písmenem "f" Filtr palivový na Racer/Espero/Nexia za 175 Kč...a je to opravdu takový stříbrný váleček...
diky, ja vul to hledal pod nexií,

Napsal: ned led 08, 2006 22:35
od m.100
kaso píše:Ak ti tecie palivo poriadne skontroluj eskapasky na palivovom filtry.Filter sa meni kazdych 20000Km
taky dekuju, ten filtr kazdopadne vymenim, a opravdu to muzou byt jen ty eskapasky na palivovom filtry?, nejpis asi jo (voda, sul, mraz.....), nicmene strasil mne jeden "co tomu rozumi", ze daewoo teda hlavne matizove jsou nachylny k uhnivani palivoveho potrubi a naslednemu strikani benzinu na vyfuk atd atd, teda nevim jak je to u matizu, ale u nexie je to prece na opacnych stranach (logicky, kdo by tahnul trubku s benzinem podel vyfuku?), ale jak sem rikal strasil mne jeden "co tomu rozumi", ale neni sprochu....

Napsal: ned led 08, 2006 22:47
od m.100
Neni treba koupit jeste nejaka tesneni? na tom filtru jsou naky prevlecny matky. BTW a kde sou teda ty eskapasky?

Napsal: pon led 09, 2006 04:35
od kaso
m.100 píše:Neni treba koupit jeste nejaka tesneni? na tom filtru jsou naky prevlecny matky. BTW a kde sou teda ty eskapasky?
Na filter je napojena z kazdej strany palivova hadica nie potrubie.A eskapasky najdes na filtry.Ja som ich tiez menil preventivne

Napsal: pon led 09, 2006 11:34
od Vincent
já mám RACER a filtr je napojený přes převlečný matky,žádný eskapásky. Trubičky jsou hliníkový a jde to většinou hodně špatně povolit,lehce se promáčknou nebo ukroutí,tak bacha. Nejdřív se podívej jaký máš druh filtru, někde jsou matky,někde pásky ten je levnější. Výměna po 30 000Km.

Napsal: pon led 09, 2006 11:48
od Kessler
Vincent píše:já mám RACER a filtr je napojený přes převlečný matky,žádný eskapásky. Trubičky jsou hliníkový a jde to většinou hodně špatně povolit,lehce se promáčknou nebo ukroutí,tak bacha. Nejdřív se podívej jaký máš druh filtru, někde jsou matky,někde pásky ten je levnější. Výměna po 30 000Km.
No já mám teda filter na gumovejch hadičkách a staženej páskou...jo a nechal jsem dát průhlednej...což je fajn, protože když to nestartuje, tak hned vidim v čem je problem...asi to jihokorejští soudruzi montovali podle toho co zrovna přijelo na páse...ostatně jako cokoliv na jakýmkoliv Dejwu :lol:

Napsal: pon led 09, 2006 23:06
od kaso
Tak potom ma filter rozne napojenie.Ja mam hadicky a eskapasky.