Male shrnuti k me dnesni montazi zadnich reproduktoru.
Napsal: ned led 08, 2006 16:44
Po zjištěni,ze me před nedávnem zakoupené auto nedisponuje zadními reproduktivy ,jsem se rozhodl,ze si zhotovím plato vlastni výroby(jak již jsem udělal na svém předešlém voze).
Zhotoveni plata s reproduktivy byla snadná záležitost,přesto jsem si bláhově myslel,ze to bude bylo to nejtěžší co jsem dnes musel udělat.Jak jsem se šeredně mýlil.
Nyní již k samotné montáži.Opět jsem byl velice bláhový , když jsem doufal, že i když auto nedisponuje zadními repro alespoň tam soudruzi z Jihokorejské automobilky natáhnou kabely.
Ono to zase tak bláhové nebylo jelikož na ISO konektoru do kterého jsem připojoval radio byly dráty do všech reproduktorů tak jsem myslel, že je soudruzi i natáhly.Zřejmě to byl jejich původní úmysl,ale asi moje auto montovali kolem poledne a odskočili si na doušek rýžového vína a práci již nedotáhli do konce.Tudíž mne nezbývalo než zjistit kam až to kluci šikmoocí protáhli a rozhodl jsem sklonit hlavu pod palubní desku jestli tam něco neuvidím(třeba zapomenuté štípačky jak stříhali tu nedodělanou práci) ale hlavně kabely.
A ejhle kabely jsem tam opravdu našel,ale nebyly to ty co jsem hledal.Poprvé v životě jsem se cítil jako montér Boeingu 757.Rozvodna hadra. Poprvé od doby co mam Lanos se mne zastesklo po mém starém voze Škoda Favorit(kde bylo pod palubní deskou zhruba 10 dratu).Znechuceně jsem sbalil nářadí a odešel domu.
Zde bych se ještě rád vrátil k zadní části - konkrétně k tapecírunku při jehož demontaži mě zarazilo pár věci.
Pro odmontovaní toho plastu kde bývají standartně namontovány repro je zřejmě potřeba sundat celý tapecírunk co je na střeše jelikož dva vruty jsou přímontovány přímo k němu,ale zezadu.Tak jsem radeji ani cely ten držák repro nedemontoval jelikož točit se tam se šroubovákem by nebylo opravdu nic pěkného a kdyby se mě náhodou je podařilo demontovat tak už by se mě nemuselo podařit je tam znovu namontovat.
Další věc co mě celkem překvapila bylo řešení těch dvou vrutů u toho samého plastu,ale zepředu.Ano k těm je přístup oproti těm druhým vrutům geniální,ale po technické stránce děs.Vruty o průměru cca.6mm jsou přímo přes plast zašroubováný do plechu karoserie.Nevím sice jak je tento plech široký, ale je mě jasné že když to párkrát odšroubuju a zase zašroubuju tak je ten závit v tom plechu slušně řečeno v háji.Opět zavzpomínám na svého Favorita.Tam samozřejmě byly plasty také uchyceny do plechu,ale přes plastové průchodky které se do plechu zacvakli.Tudíž když odešel zavit na průchodce nebylo nic jednoduššího než zajít do obchodu a za 5 kč kus koupit nové.
Shrnuto podtrženo.......plato s repro teď leží na zemi vedle mě a já asi nadále budu poslouchat ty přední chrchlaky,alespoň do té doby než budu mít opět náladu si trosku zvednout adrenalin v krvy.
Zhotoveni plata s reproduktivy byla snadná záležitost,přesto jsem si bláhově myslel,ze to bude bylo to nejtěžší co jsem dnes musel udělat.Jak jsem se šeredně mýlil.
Nyní již k samotné montáži.Opět jsem byl velice bláhový , když jsem doufal, že i když auto nedisponuje zadními repro alespoň tam soudruzi z Jihokorejské automobilky natáhnou kabely.
Ono to zase tak bláhové nebylo jelikož na ISO konektoru do kterého jsem připojoval radio byly dráty do všech reproduktorů tak jsem myslel, že je soudruzi i natáhly.Zřejmě to byl jejich původní úmysl,ale asi moje auto montovali kolem poledne a odskočili si na doušek rýžového vína a práci již nedotáhli do konce.Tudíž mne nezbývalo než zjistit kam až to kluci šikmoocí protáhli a rozhodl jsem sklonit hlavu pod palubní desku jestli tam něco neuvidím(třeba zapomenuté štípačky jak stříhali tu nedodělanou práci) ale hlavně kabely.
A ejhle kabely jsem tam opravdu našel,ale nebyly to ty co jsem hledal.Poprvé v životě jsem se cítil jako montér Boeingu 757.Rozvodna hadra. Poprvé od doby co mam Lanos se mne zastesklo po mém starém voze Škoda Favorit(kde bylo pod palubní deskou zhruba 10 dratu).Znechuceně jsem sbalil nářadí a odešel domu.
Zde bych se ještě rád vrátil k zadní části - konkrétně k tapecírunku při jehož demontaži mě zarazilo pár věci.
Pro odmontovaní toho plastu kde bývají standartně namontovány repro je zřejmě potřeba sundat celý tapecírunk co je na střeše jelikož dva vruty jsou přímontovány přímo k němu,ale zezadu.Tak jsem radeji ani cely ten držák repro nedemontoval jelikož točit se tam se šroubovákem by nebylo opravdu nic pěkného a kdyby se mě náhodou je podařilo demontovat tak už by se mě nemuselo podařit je tam znovu namontovat.
Další věc co mě celkem překvapila bylo řešení těch dvou vrutů u toho samého plastu,ale zepředu.Ano k těm je přístup oproti těm druhým vrutům geniální,ale po technické stránce děs.Vruty o průměru cca.6mm jsou přímo přes plast zašroubováný do plechu karoserie.Nevím sice jak je tento plech široký, ale je mě jasné že když to párkrát odšroubuju a zase zašroubuju tak je ten závit v tom plechu slušně řečeno v háji.Opět zavzpomínám na svého Favorita.Tam samozřejmě byly plasty také uchyceny do plechu,ale přes plastové průchodky které se do plechu zacvakli.Tudíž když odešel zavit na průchodce nebylo nic jednoduššího než zajít do obchodu a za 5 kč kus koupit nové.
Shrnuto podtrženo.......plato s repro teď leží na zemi vedle mě a já asi nadále budu poslouchat ty přední chrchlaky,alespoň do té doby než budu mít opět náladu si trosku zvednout adrenalin v krvy.