Stránka 1 z 1

Vyhřívání čelního skla!!!

Napsal: čtv led 05, 2006 17:52
od Pavel Beneš
Ahoj, to bude téma!!

Našel někdo způsob (montáž, servis, návod...), jak na Nubiru dostat čelní vyhřívané okno? Fordi to mají v nabídce, subaru a ja nevím kdo ještě, neříkejte mi, že se nenajde nikdo, kdo by to uměl, měl kontakt, postup....

Nebo : Nedá se to tam dodatečně nějakou technologií dodat?
Zlí jazykové tvrdí, že odporový drát (velmi tenký) je veden uvnitř skla..to by pro mě znamenal konec druhé možnosti, ale kdyby se to tam třeba napařovalo nebo prostě jen dávalo na vrchní stranu skla. Help!!!

Jinak smutně a zmrzle vzpomínám na mýho méďu, jak byl starej, tak jsem v zimě minutu počkal a jel...... :cry:

Napsal: čtv led 05, 2006 18:06
od mipo
Tak toto by zaujímalo aj mňa a asi nebudem jediný...

Hm ?

Napsal: čtv led 05, 2006 19:05
od Mr.Problem
Pokud budete mít cokoliv, tak to pošlete i na muj účet. Jinak nešlo by nestačilo by umístit ten drátek jen na spodek řekněmě dvakrát dokola aby to moc řidiče neomezovalo... a tím by se aspon začátek urychlil odmrazování ?

Napsal: čtv led 05, 2006 19:18
od Pavel Beneš
Oni třeba laguny mají jen vyhřívání steračů (jen toho místa, kde jsou uloženy, ale k čemu ti to je, když máš centimetrovej škraloup na okně, stěrače volný a pak si s nima na okně uděláš Hirošimu?

Ba ne pánové, na to se musí jinak..k dokonalému odmražení je zapotřebí:
izolační pásku (2m), nůž, a pořádnej AUTOGEN!!! Přidělat na stěrače----


Už jsem přemýšlel na tý sadě na popravu zadního vyhřívání, jenže to nic neřeší (udělá to jen vodivý spoj - mezi přerušeným odporovým drátem co hřeje, takže prdlajz.)

Ale určitě musí existovat něco jako folie, na které je celá plocha okna rozmražování, nalepí se to na okno, strhne.... já vím, moc jednoduché...

hledám... za každý nápad co půjde realizovat budu fakt vděčný a pak dám celý výrobní proces na NET

Napsal: čtv led 05, 2006 21:55
od Richard
Pavle, patřím taky mezi škarohlídy v tomto problému. Ty velmi tenké drátky jsou u forda přímo ve skle, kdysi jsem se na to koukal u mondea. Tak bohužel dodělat to asi nejde. možná koupit vyhřívaný přední sklo na Nubiru, ale nevím kde :?: :?: A taky to bude asi dost drahý, obyč. sklo stojí tak 7tis. a s vyhříváním ????? 2x tolik ????

Napsal: pát led 06, 2006 08:22
od Brainman
i ja budu jako skarohlid ale nevim proc to resit, predni okno se mi vevnitr nepoti a ta trocha toho snehu a namrazy , lepe poslouzi skrabka. Vyhrivani zrcatek je vec jina protoze pri otirani nebo skrabani sem si s nima vzdycky hnul a takhle je pokoj.
Dalsi dulezita vec, po absolvovani ocistne kury meho topeni v servisu vsem vrele doporucuji toto absolvovat. Po vycisteni zlepseni o 100%

Napsal: pát led 06, 2006 08:49
od PavelZ
Jak uz se to psalo, dratky jsou primo ve skle, na Mondeo, pokud me pamet neklame, stalo asi pred 2 lety, kdy si ho kamarad menil, asi 23 tisic..

Napsal: pát led 06, 2006 15:55
od Pavel Beneš
INFORMACE PRO VŠECHNY:

Přední sklo Nubira I J100 s pruhem zelené 3800 + práce s lepením (asi 1000).

Na fiestu stojí 3700 a s vyhříváním 8700, takže na nubu počítám +- stejně

Dál odpovídám na toho se škrabkou v ruce.
Asi jsi neviděl nikdy sklo, jak vypadá po 100 tis., když ho máš vyhřívané a když ho škrábeš, protože jinak bys byl mezi těma, co hledají...
Okno jsem měl úplně nové, když jsem to kupoval (jediný škrábanec na něm nebyl) a když jsem jel proti slunci třeba v zimě (sníh...) tak pohoda.
Nejsem z těch co nalítají milióny v osobáku, ale po 1 zimě a 10 tisíci kilometrech, když jedu za tý samý situace, mikroškrábance na okně (od škrabky) způsobují to, že vidím velký Matlajz a nic víc. S bezpečností to nemá nic společnýho...

Jelikož bydlím v horským klimatu (běžně -20...hafo sněhu atd), auto stojí venku před barákem a opravdu ho nemám kam schovat, tak raději obětuji 8 tisíc a budu se zase cítit na tankovce bezpečněji.

Napsal: pát led 06, 2006 16:10
od PavelZ
Je to prijmeny, ale dratky jsou proti slunci videt a po rane kaminkem muze prestat kus skla topit (to se stalo tomu kamaradovi s Mondeem, malej tukanec od kaminku, ale pul skla prestalo topit, bylo to od kaminku, takze zaruka neplati).

Napsal: pát led 06, 2006 16:20
od Pavel Beneš
Ta adresa na autosklo na nubu za 3800 je

http://www.autosklo-perfekt.cz/cenik

jo a výrobce Pilkington prý dělá vyhřívání normál, tak jsem tam psal Mejdlo a nikdo neodpověděl... jako obvykle..

Napsal: pát led 06, 2006 17:12
od Pavel Beneš
Už jsem dostal odpověď od pindíků :
Toto sklo nemame v nabidce.Nejsme schopni vyrobit.

S pozdravem

Jitka Ottova
tel.241001280
fax241001289
Pilkington AGR Czech
obchod@pilkington.cz

Napsal: pát led 06, 2006 17:28
od Pajda
Měl jsem chvíli v autě vyhřívané čelní sklo (Scorpio) a při jízdě v noci se na těch drátcích pro mě nepříjemně lámalo světlo. Jinak to bylo OK, až na tu noc.

Napsal: pát led 06, 2006 17:46
od Akri
Pavel Beneš píše:INFORMACE PRO VŠECHNY:

Přední sklo Nubira I J100 s pruhem zelené 3800 + práce s lepením (asi 1000).

Na fiestu stojí 3700 a s vyhříváním 8700, takže na nubu počítám +- stejně

Dál odpovídám na toho se škrabkou v ruce.
Asi jsi neviděl nikdy sklo, jak vypadá po 100 tis., když ho máš vyhřívané a když ho škrábeš, protože jinak bys byl mezi těma, co hledají...
Okno jsem měl úplně nové, když jsem to kupoval (jediný škrábanec na něm nebyl) a když jsem jel proti slunci třeba v zimě (sníh...) tak pohoda.
Nejsem z těch co nalítají milióny v osobáku, ale po 1 zimě a 10 tisíci kilometrech, když jedu za tý samý situace, mikroškrábance na okně (od škrabky) způsobují to, že vidím velký Matlajz a nic víc. S bezpečností to nemá nic společnýho...

Jelikož bydlím v horským klimatu (běžně -20...hafo sněhu atd), auto stojí venku před barákem a opravdu ho nemám kam schovat, tak raději obětuji 8 tisíc a budu se zase cítit na tankovce bezpečněji.
Ohledne toho poskrabaneho okna, stci si shnat diamantovou pastu a lesticku a to okno se da vylestit, kdo si netroufa, muze si to nechat udelat nekde v servisu. Ja to zkousel, sice ne na svem zatim, ale na toyote a vysledek predcil ocekavani.