Stránka 1 z 3
Poutat se či nepoutat???
Napsal: úte led 03, 2006 14:58
od budilm
Jak jistě mnoho z Vás ví u některých nexíí jsou už z výroby vadné zámky na bezpečnostních pásech. Oficiální zpráva byla zveřejněna už asi před půl rokem. Také jsem se rozhodl, že zjistím zda do této skupiny vlastníků nexií patřím. Zjistil jsem, že najít v ČR autorizovaný servis DAEWOO, který je o této skutečnosti informován je velmi nepravděpodobné. Svou odysseu jsem začal v Sokolově, kde mi v jistém servisu (nechci jmenovat, ale ono jich tam autorizovaných moc není....) řekli, že o tom nic neví a že by jim to určitě z vyšších instancí dali vědět. V obavě o svou bezpečnost jsem naléhal, aby se zeptali šéfa jestli o něčem neví. Bylo mi řečeno, že ano (šéf o tom ví), že je to problém známý, ale vzhledem k tomu, že je auto dovezeno z německa, budu muset svůj požadavek přednést tam. Nedal jsem se tak snadno odbýt a alespoň jsem se zeptal na jiný servis v blízkosti Plzně (bylo mi jasné že bezplatnou opravu nechtějí provést). Ten den jsem vyrazil na cestu do Plzně a ihned do servisu. Tam samozřejmě také o ničem nevěděli a nabyl jsem dojmu, že je hrozně moc otravuju, když jim za tu opravu nechci platit. Alespoň jsem z technika vymámil čílslo na linku DAEWOO a následně tam zavolal. Bylo mi řečeno, že to není možné, že o tom autorizovaný servis neví a že se na to podívají. Za pár hodin mi telefonovali zpět, že se mám dostavit do onoho servisu a že mi tu opravu provedou. Tak jsem tam jel přes půl Plzně (jak ten blbec....) a oni mne pouze odkázali na servis v Klatovech, že v Plzni DAEWOO nedělají. Dali mi na ně číslo, tak jsem jim tam zavolal. Zeptali se mě na výrobní číslo a že zavolají zpět..... Zavolali a řekli mi, že se moje výr.č. nenachází v databázi vozidel s touto vadou a že mám být klidný. KLIDNÝ!!!!! HAHÁ !!!!! V původní zprávě zveřejněné na internetu byla vozidla identifikována jako ta co mají na 10 pozici ve výr. č. písmena P,R,S,T nebo V. To moje tam má zrovna V. Tak nevím. Mám jim věřit nebo nemám........ Co vy na to????
Omlouvám se za délku příspěvku...když ono se tak krásně člověku uleví.....
Napsal: úte led 03, 2006 15:19
od cubafire
Sorry že ti neporadím, spíš bych chtěl, kdybys sem mohl dat to číslo na daewoo linku abychom my ostatní věděli na koho se obrátit. Ono totiž Daewoo servisů o hodně ubylo co to přešlo pod GM.
Napsal: úte led 03, 2006 18:49
od Franta P.
a jak se ta vada pozná???
Napsal: úte led 03, 2006 19:59
od Kessler
Myslím, že se to tu už někde rozebíralo...že se samovolně odepínaly pásy nebo tak něco...
Napsal: úte led 03, 2006 22:00
od Franta P.
Tak timhle moje nessi netrpí. nikdy totiž z pásama nebyl problem
Napsal: stř led 04, 2006 07:09
od cubafire
Poznáš to tak, že jkdyž si zapneš pás, tak ten červený čudlín úplně nevyskočí a aniž by sis toho všiml, tak po zatažení za pás vyskočí jak kdybys vystupoval.
Vůbec žádná funkce.
Napsal: stř led 04, 2006 08:09
od JuST
No tak u nas na slovensku to robia v autorizovanych servisoch OPEL (napr. v Banskej Bystrici), a urobili to bez problemov
, na Espero to vymenili cca 30-60 minut, neviem presne lebo robili viac veci.
Napsal: stř led 04, 2006 10:39
od budilm
Ahojte.Číslo na DAEWOO linku dodám. Jen co ho někde vyhrabu. Také už se mi stalo, že jsem si pás zapnul a po zatažení za něj se sám rozepnul. Zobáček prostě vyskočil ze zámku jako nic. Proto dávám vždycky bacha a pořádně to vždycky jěště jednou přezkouším a to tak, že s tím pásem v zámku trochu "zakverpluju" (sorry za ten výraz, jen nevím jak bych to jinak popsal). Občas se ozve jakési docvaknutí. Pásy dle mého na mé nessii nejsou OK a dokud se do té "databáze vadných" nebudu moci podívat osobně tak tomu věřit nebudu. Nechci v žádném případě šířit paniku, ale ty pásy tam jsou taky proto, že když vystřelí airbag, tak nepřipoutanému to udělá víc škody než užitku. A když už tam jsou kvůli mé bezpečnosti tak se taky bezpečně chci cítit a ne že mi nějakej technik po telefonu řekne, že moje auto na seznamu není. (jinými slovy se nejspíš nechtějí zabývat opravou za kterou nic nedostanou). Ještě kouknu na to číslo na linku DAEWOO.
Ahojte
Napsal: stř led 04, 2006 13:02
od Kolopo
Tak já mám na 10pozici taky "V" a pásy jsou OK, alespoň v tom smyslu že se nerozepnou!!! Je to odzkoušeno v 30km/h proti betonovýmu pilíři na mostě v Mšených Lázních. Nessí koupil táta novou v Chabařovicích v září 97 a v listopadu jí zbořil
a pás ho asi zachránil!!! Opravená je pěkně, škoda byla za 110 000Kč, a jezdim s ní spokojeně dál i skoro po devíti letech akorát se mi pás navíjí jen do třičtvrtě- na to se v servisu vys.... ale sám se nikdy nerozepne!!!!
Napsal: stř led 04, 2006 13:46
od LIFELIKE
tak môj šéf má aj Nexiu a raz sme sa bavili o tom, že mu prišla domov pozvánka na kontrolu oných pásov.... takže rieši sa to aj tak
Napsal: stř led 04, 2006 20:24
od Franta P.
Jestli myslíte VIN tak já tam mám T a žádný problém s pásy nemám.
Napsal: stř led 04, 2006 21:00
od Akri
Napsal: stř led 04, 2006 23:56
od congo
ja som to vyriesil na sposob domaci tuning
odmontoval som tie uchyty na pasi a hotovo. proste ich nezapinam a mam pokoj
hehehe
Napsal: čtv led 05, 2006 07:09
od cubafire
congo píše:ja som to vyriesil na sposob domaci tuning
odmontoval som tie uchyty na pasi a hotovo. proste ich nezapinam a mam pokoj
hehehe
Takových hrdinů jsem za svou praxi několik viděl. A několik je jich taky už pod kytičkama. Ti co bourali jen ve 30km/h měli štěstí. Měnili jen čelní sklo, protože na něm byly dvě "vybouleniny"
Napsal: čtv led 05, 2006 07:16
od eMKa Slovensko
congo píše:ja som to vyriesil na sposob domaci tuning
odmontoval som tie uchyty na pasi a hotovo. proste ich nezapinam a mam pokoj
hehehe
no tak teba by osm nechcel stretnut ako si v pritismere bural , lebo by sa mohlo stat ze by si letiaci von z auta cez celne sklo mohol poskodit aj moje auto
To ti fakt na vlastnom zdravi nezalezi??
Len jeden priklad:
Kamarat nieje to davno si kupil BMW 320d, asi po mesiaci co ho mal s nim bural a to dost dost. Samozrejme ze mu praskol aj airbag a nebol priputany, vecer som ho viezol na pohotovost lebo ho bolela hlava jako kona a z nosa mu tiekla krv. Bol som s nim v nemocnici a vysetrenia trvali skoro tri hodiny. Mal velke stastie ze nesiel moc rychlo lebo keby vyletel z auta tak neviem neviem ci uz som nemal o jedneho kamarat a menej.