Stránka 1 z 1
katalizátor
Napsal: pon led 02, 2006 21:52
od tibi
Ahojte, chcem sa spýtať ako zisťím že odišiel mi katalizátor.
Re: katalizátor
Napsal: pon led 02, 2006 21:56
od Návštěvník
tibi píše:Ahojte, chcem sa spýtať ako zisťím že odišiel mi katalizátor.
tak že ti ho dusi a auto nechce tahat
Napsal: pon led 02, 2006 22:47
od Ivan
Přesně tak.
P.S. Nevím, jak na Slovensku, ale píše se katalyzátor, ne katalizátor.
Napsal: úte led 03, 2006 00:12
od Akri
Ivan píše:Přesně tak.
P.S. Nevím, jak na Slovensku, ale píše se katalyzátor, ne katalizátor.
Ivane
Slovaci to maji opravdu s "i"
Napsal: úte led 03, 2006 18:18
od ]Rebro[
Akri píše:Ivan píše:Přesně tak.
P.S. Nevím, jak na Slovensku, ale píše se katalyzátor, ne katalizátor.
Ivane
Slovaci to maji opravdu s "i"
Mozno auto toho vyroku myslel na : "Lizat Katu"
Napsal: úte led 03, 2006 18:23
od JRD McLAREN
Napsal: úte led 03, 2006 19:20
od Richard
Včera večer jsem jel za Peugotem tuším 206 a koukám, něco mu svítí pod autem, koukám a koukám a když odbočoval zdálo se mi, že to byl KAT. Byl žhavej do oranžova!! . Je to možný???????? Podotýkám, že jsme jeli normálně po Praze tak 60 - 70 km/h. Ale co jinýho by mezi předníma kolama takhle svítilo??????? Vím, že provozní teplota Katu je až 800 C, ale nikdy jsem u žádnýho auta něco takovýho neviděl
Že by se KAT takhle poroučel???
Napsal: čtv led 05, 2006 08:40
od Ivan
Tak to je opravdu divný....
Třeba měl sportovní průchozí svody...
Napsal: čtv led 05, 2006 11:10
od cubafire
To je nějaká blbost. To se mi nezdá. Kdyby to bylo rozpálené do oranžova, tak co by po zastavení auta dělaly koberečky a různé odhlučňovací "vatelíny". Vždyť by to shořelo jak papírový čert. Nebyly to neony
Napsal: pát led 06, 2006 17:24
od Pajda
Pokud autu svítil kat, tak je to obvykle špatně spáleným benzínem v motoru a k jeho "dospálení" pak dojde právě v katu.
Kabinu to nepoškodí, ale vnitřek se může velmi snadno zapéct a zneprůchodnit.
Pro představu - vemte si hrst brček a dejte j k ohni. Spečou se a nebudou průchozí. To samé se stane v katu. Jednou jsem to zažil vlivem špatného čidla teploty pro ŘJ.
Napsal: sob led 07, 2006 22:41
od Návštěvník
Bylo to zabudované světlo je to v modě.
Napsal: úte led 17, 2006 14:24
od Granko
je to trocha OT, ale pred casom sme sa tu bavili o blikajucej kontrolke Check Engine, tak len hlasim, ze ked som vymenil zadny diel vyfuku (po tom, co mi urvalo uchytenie trubky v tlmici), tak a) jazdi to o dost lepsie, b) vzduchovy (!
) filter ma omnoho agresivnejsi zvuk, c) kontrolka sa odvtedy nezasvietila.
Napsal: úte led 17, 2006 14:51
od Habron
Tak to že kontrolka nezasvítila může být dáno tím, že pokud byl špatný koncový díl výfuku, tak lambda sonda změřila šptaný poměr O2 ve výfukových plynech a ECU to zjistila a vyhodnotila jako chybu.
A to že to lépe jezdí je jasné ...
A ten zvuk vzduchového filtru bych si vysvětloval tím, že to lépe jede, protože je větší přísun vzduchu do motoru a ten filtr je slyšet víc.