Stránka 1 z 2

Brzdy-problem

Napsal: pát pro 30, 2005 12:40
od Dede
...no vcera v mensej kolone som si vsimol ze pri brzdení, aj mierno dobrzdovaní mi na nexii ide zadok dole... tak akko ked zatiahnem rucak, ibaze teraz to robi ked tlacim na pedal.Oblozenie ma asi necelych 20tis km /menene boli exmajitelom pred rokom/ Je to dost neprijemne lebo teraz vsade primmrrza a na klzkej ceste mi idu zadne kolesa hned do smyku. Co stým?

Napsal: pát pro 30, 2005 17:54
od kaso
Mas ich spravne zlozene :!: :!:

Napsal: ned led 01, 2006 17:35
od palikx
kouknul bych na predni jestli nejsou zatuhle.a pak v zadu udelat malinko vetsi vuli.ted jen nevim jestli nema nexie nejakej redukcni ventil muze byt spatnej.

Napsal: pon led 02, 2006 07:08
od cubafire
Nexie ma omezovac tlaku v brzdach (teda jen na zadnich), ale jeste jsem neslysel, ze by se to kazilo :roll:

Napsal: pon led 02, 2006 11:56
od Dede
kaso píše:Mas ich spravne zlozene :!: :!:
No 20tis km to nerobilo a brzdilo to uspokojivo ?!

Napsal: pon led 02, 2006 12:22
od Dede
tak som sa dneska rozhodol ze dam na nessi nove brzdy. Rozmyslal som nad tymi brzdicmi GSI ale mi ich vyfukol cubafire. O inych neviem.Ak by ste vedeli tak mi dajte vediet :lol:


Prosim o radu skusenejsich,ja by som menil:

predne kotuce /prosim o radu/,

dosticky,

brzdice /poradte ake/

brzdove valceky za oplacke vraj su vacsie a maju lepsiu ucinnost,

najradsej by som dal kotuce aj do zadu ale nemam abs takze to je problem asi casovy ale najskor financny.

Pripadne ci existuju nejake "lepsie" bubny alebo nieco take.

Hmm ak by ste boli na mojom mieste ako by ste si predstavovali vas Upgrade

Napsal: pon led 02, 2006 12:52
od cubafire
Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" :lol: A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama. ;)

Napsal: pon led 02, 2006 13:11
od Dede
cubafire píše:Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" :lol: A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama. ;)
no uplne som ta nepochopil: vymenil si kotuce z 236mm na 256mm a pri seriovych dostickach maju brzdy rychlesi ucinok o 200% ? Alebo ako?

Ja mam 16V a tam mam 256mm kotuce seriovo a brzdilo mi to dost na hovno aj pred tym, kotuce boli OK a oblozenie tiez.

Napsal: pon led 02, 2006 13:14
od cubafire
No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)

Napsal: pon led 02, 2006 14:05
od Kessler
Na autodoplnky.cz inzerují tohle:

GALFER sada předních brzdových kotoučů a desek "kit TOURISMO" DAEWOO NEXIA 1.5i 16V -- rok výroby 95-97 / brzdový systém ATE, průměr kotouče 256mm, počet otvorů na šrouby 6 ( tato sada obsahuje sadu předních desek FDA a pár předních kotoučů DFA )

a stojí to 4332 Kč. Vypadá to dobře, ale těžko říct, jestli to stojí za ty peníze...

Dozadu se dá namontovat náprava z nějaké Nexie co měla ABS a tím pádem kotouče...myslím že tohle má Ivan, takže ten by poradil co a jak...

Napsal: pon led 02, 2006 14:31
od Ivan
cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)
Ačkoli je to nepochopitelné, je to tak.

Napsal: pon led 02, 2006 14:44
od cubafire
I když Ivane tobě pomáhají ještě kotouče vzadu ne? :lol:
A neříkej že máš sériové destičky. :P

Napsal: pon led 02, 2006 17:33
od congo
ahojte
chalani chcem sa spytat, pisete tu o brzdach brembo. mam moznost si zohnat brzdove kotuce a aj oblozenie od firmy ferodo. tiez maju v ponuke sportovu brzdarinu (vrtane kotuce, sportove platnicky a tak) nemate niekto nejake poznatky a skusenosti s touto znackou? :shock:

Napsal: pon led 02, 2006 20:16
od Dede
cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)
kotuce si daval seriovky alebo vrtane?

Napsal: pon led 02, 2006 20:27
od kaso
Citujem z katalogu OPEL GSI.Brzdy reaguju vyborne no pri dlhsom razantnom brzdeni ucinok brzd rapidne klesa.