Brzdy-problem

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Brzdy-problem

Příspěvek od Dede »

...no vcera v mensej kolone som si vsimol ze pri brzdení, aj mierno dobrzdovaní mi na nexii ide zadok dole... tak akko ked zatiahnem rucak, ibaze teraz to robi ked tlacim na pedal.Oblozenie ma asi necelych 20tis km /menene boli exmajitelom pred rokom/ Je to dost neprijemne lebo teraz vsade primmrrza a na klzkej ceste mi idu zadne kolesa hned do smyku. Co stým?
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Mas ich spravne zlozene :!: :!:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

kouknul bych na predni jestli nejsou zatuhle.a pak v zadu udelat malinko vetsi vuli.ted jen nevim jestli nema nexie nejakej redukcni ventil muze byt spatnej.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Nexie ma omezovac tlaku v brzdach (teda jen na zadnich), ale jeste jsem neslysel, ze by se to kazilo :roll:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

kaso píše:Mas ich spravne zlozene :!: :!:
No 20tis km to nerobilo a brzdilo to uspokojivo ?!
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

tak som sa dneska rozhodol ze dam na nessi nove brzdy. Rozmyslal som nad tymi brzdicmi GSI ale mi ich vyfukol cubafire. O inych neviem.Ak by ste vedeli tak mi dajte vediet :lol:


Prosim o radu skusenejsich,ja by som menil:

predne kotuce /prosim o radu/,

dosticky,

brzdice /poradte ake/

brzdove valceky za oplacke vraj su vacsie a maju lepsiu ucinnost,

najradsej by som dal kotuce aj do zadu ale nemam abs takze to je problem asi casovy ale najskor financny.

Pripadne ci existuju nejake "lepsie" bubny alebo nieco take.

Hmm ak by ste boli na mojom mieste ako by ste si predstavovali vas Upgrade
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" :lol: A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama. ;)
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

cubafire píše:Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" :lol: A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama. ;)
no uplne som ta nepochopil: vymenil si kotuce z 236mm na 256mm a pri seriovych dostickach maju brzdy rychlesi ucinok o 200% ? Alebo ako?

Ja mam 16V a tam mam 256mm kotuce seriovo a brzdilo mi to dost na hovno aj pred tym, kotuce boli OK a oblozenie tiez.
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Na autodoplnky.cz inzerují tohle:

GALFER sada předních brzdových kotoučů a desek "kit TOURISMO" DAEWOO NEXIA 1.5i 16V -- rok výroby 95-97 / brzdový systém ATE, průměr kotouče 256mm, počet otvorů na šrouby 6 ( tato sada obsahuje sadu předních desek FDA a pár předních kotoučů DFA )

a stojí to 4332 Kč. Vypadá to dobře, ale těžko říct, jestli to stojí za ty peníze...

Dozadu se dá namontovat náprava z nějaké Nexie co měla ABS a tím pádem kotouče...myslím že tohle má Ivan, takže ten by poradil co a jak...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)
Ačkoli je to nepochopitelné, je to tak.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

I když Ivane tobě pomáhají ještě kotouče vzadu ne? :lol:
A neříkej že máš sériové destičky. :P
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
congo
Příspěvky: 105
Registrován: ned led 01, 2006 22:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od congo »

ahojte
chalani chcem sa spytat, pisete tu o brzdach brembo. mam moznost si zohnat brzdove kotuce a aj oblozenie od firmy ferodo. tiez maju v ponuke sportovu brzdarinu (vrtane kotuce, sportove platnicky a tak) nemate niekto nejake poznatky a skusenosti s touto znackou? :shock:
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km :D
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp. 8)
kotuce si daval seriovky alebo vrtane?
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Citujem z katalogu OPEL GSI.Brzdy reaguju vyborne no pri dlhsom razantnom brzdeni ucinok brzd rapidne klesa.
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“