Brzdy-problem
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Brzdy-problem
...no vcera v mensej kolone som si vsimol ze pri brzdení, aj mierno dobrzdovaní mi na nexii ide zadok dole... tak akko ked zatiahnem rucak, ibaze teraz to robi ked tlacim na pedal.Oblozenie ma asi necelych 20tis km /menene boli exmajitelom pred rokom/ Je to dost neprijemne lebo teraz vsade primmrrza a na klzkej ceste mi idu zadne kolesa hned do smyku. Co stým?
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
- Reklama
kouknul bych na predni jestli nejsou zatuhle.a pak v zadu udelat malinko vetsi vuli.ted jen nevim jestli nema nexie nejakej redukcni ventil muze byt spatnej.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
tak som sa dneska rozhodol ze dam na nessi nove brzdy. Rozmyslal som nad tymi brzdicmi GSI ale mi ich vyfukol cubafire. O inych neviem.Ak by ste vedeli tak mi dajte vediet
Prosim o radu skusenejsich,ja by som menil:
predne kotuce /prosim o radu/,
dosticky,
brzdice /poradte ake/
brzdove valceky za oplacke vraj su vacsie a maju lepsiu ucinnost,
najradsej by som dal kotuce aj do zadu ale nemam abs takze to je problem asi casovy ale najskor financny.
Pripadne ci existuju nejake "lepsie" bubny alebo nieco take.
Hmm ak by ste boli na mojom mieste ako by ste si predstavovali vas Upgrade
Prosim o radu skusenejsich,ja by som menil:
predne kotuce /prosim o radu/,
dosticky,
brzdice /poradte ake/
brzdove valceky za oplacke vraj su vacsie a maju lepsiu ucinnost,
najradsej by som dal kotuce aj do zadu ale nemam abs takze to je problem asi casovy ale najskor financny.
Pripadne ci existuju nejake "lepsie" bubny alebo nieco take.
Hmm ak by ste boli na mojom mieste ako by ste si predstavovali vas Upgrade
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
no uplne som ta nepochopil: vymenil si kotuce z 236mm na 256mm a pri seriovych dostickach maju brzdy rychlesi ucinok o 200% ? Alebo ako?cubafire píše:Co se týká brzd, tak momentálně čerstvé zážitky. Vyměnil jsem Brzdiče z GSi, které jsem Ti "vyfoukl" A s tím samozřejmě taky musely jít kotouče. cca 1400. Destičky ještě byly dobré, tak jsem je nechal. Co ale musíš je dát min. 14" kola. Jinak to tam nenarveš ani židovskou vírou. Momentálně, protože je všude sedm metrů sněhu, tak jsem to ještě pořádně nevyzkoušel. I tak dobře, aspoň si kotouče pořádně sednou. Ale už mi stačí, že mají už teď rychlejší nástup brzdného účinku, než původní tak o 200%. Pokud bys chtěl dělat upgrade zadních brzd, tak já bych jen nechal dát jiné obložení. Třeba Brembo které Ti doporučí v každém kšeftě s brzdama.
Ja mam 16V a tam mam 256mm kotuce seriovo a brzdilo mi to dost na hovno aj pred tym, kotuce boli OK a oblozenie tiez.
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Na autodoplnky.cz inzerují tohle:
GALFER sada předních brzdových kotoučů a desek "kit TOURISMO" DAEWOO NEXIA 1.5i 16V -- rok výroby 95-97 / brzdový systém ATE, průměr kotouče 256mm, počet otvorů na šrouby 6 ( tato sada obsahuje sadu předních desek FDA a pár předních kotoučů DFA )
a stojí to 4332 Kč. Vypadá to dobře, ale těžko říct, jestli to stojí za ty peníze...
Dozadu se dá namontovat náprava z nějaké Nexie co měla ABS a tím pádem kotouče...myslím že tohle má Ivan, takže ten by poradil co a jak...
GALFER sada předních brzdových kotoučů a desek "kit TOURISMO" DAEWOO NEXIA 1.5i 16V -- rok výroby 95-97 / brzdový systém ATE, průměr kotouče 256mm, počet otvorů na šrouby 6 ( tato sada obsahuje sadu předních desek FDA a pár předních kotoučů DFA )
a stojí to 4332 Kč. Vypadá to dobře, ale těžko říct, jestli to stojí za ty peníze...
Dozadu se dá namontovat náprava z nějaké Nexie co měla ABS a tím pádem kotouče...myslím že tohle má Ivan, takže ten by poradil co a jak...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ačkoli je to nepochopitelné, je to tak.cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- congo
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned led 01, 2006 22:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ahojte
chalani chcem sa spytat, pisete tu o brzdach brembo. mam moznost si zohnat brzdove kotuce a aj oblozenie od firmy ferodo. tiez maju v ponuke sportovu brzdarinu (vrtane kotuce, sportove platnicky a tak) nemate niekto nejake poznatky a skusenosti s touto znackou?
chalani chcem sa spytat, pisete tu o brzdach brembo. mam moznost si zohnat brzdove kotuce a aj oblozenie od firmy ferodo. tiez maju v ponuke sportovu brzdarinu (vrtane kotuce, sportove platnicky a tak) nemate niekto nejake poznatky a skusenosti s touto znackou?
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
kotuce si daval seriovky alebo vrtane?cubafire píše:No ja mám 8V takže rozdíl v brzdném účinku je dost cítit i při lehké noze na brzdě. Jako že se teď jinak jezdit nedá. Ale v podstatě jsi to pochopil správně. Po výměně kotoučů a brzdičů z GSi při sériových destičkách to brzdí o moc moc moc líp.
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006