Stránka 1 z 4
Vstrekovac
Napsal: stř pro 14, 2005 17:53
od MMM
Ahoj priatelia,
Mam NEXIU 1,5 8V a LPG.Startujem na benzín.Dnes som tiez nastartoval na benzín ale ny 3 valce.Po prepnutí na LPG to islo OK=4 valce.Pre istotu som vymenil nove sviecky, ale stale to ide na 3 valce.Z toho mi vychádza ze je to vstrekovac..
Je nejaka sikovna metoda aby som zistil ktory neslape?
Stalo sa nieco podobne niektoremu z vas co mate LPG?
Niekde som pocul ze vraj sa zvyknu vstrekovace zasvinit od LPG...Ak sa cisti taky vstrekovac?Moc sa mi to nechce rozoberat ale asi sa tomu nevyhnem, tak by som nerad naribil dalsi problem pri demontazi..
Dakujem za kazdu dobru radu a skusenost.
Martin
Napsal: stř pro 14, 2005 22:41
od JRD McLAREN
no ..
stastie ze mash 8V ..tam je aspon lepsi pristup..
to ktory je zly zistish taq..
ze budes postupne vstreky..
teda nastartujesh (na 3 valce)
..odpojish 1. ..
zapojish naspat,
..odpojis 2. ..atd..
na 2 Valce bude mat motor problem sa udrzat..
..ak neskape..
..cize ked odpojish vstrek, a chod motora sa nezmeni..
nasiel si ten spravny - vadny...
..a zaspinit sa mozu vsetky..
..demontaz jednoducha..
odpojish privod paliva...
povolish 2x M8 srob 13kou klucom..
a vstreky aj z privodnou prirubou vyberesh zo sacieho potrubia..
..bacha tesniace gumycky ( O - kruzky ) zvyknu byt prilepene..
..taq aby si ich neroztrhol.. (olej moze pomoct..)
..
Vstrekovac
Napsal: čtv pro 15, 2005 07:26
od MMM
JRD McLAREN píše:no ..
stastie ze mash 8V ..tam je aspon lepsi pristup..
to ktory je zly zistish taq..
ze budes postupne vstreky..
teda nastartujesh (na 3 valce)
..odpojish 1. ..
zapojish naspat,
..odpojis 2. ..atd..
na 2 Valce bude mat motor problem sa udrzat..
..ak neskape..
..cize ked odpojish vstrek, a chod motora sa nezmeni..
nasiel si ten spravny - vadny...
..a zaspinit sa mozu vsetky..
..demontaz jednoducha..
odpojish privod paliva...
povolish 2x M8 srob 13kou klucom..
a vstreky aj z privodnou prirubou vyberesh zo sacieho potrubia..
..bacha tesniace gumycky ( O - kruzky ) zvyknu byt prilepene..
..taq aby si ich neroztrhol.. (olej moze pomoct..)
..
JRD,
Moc dakujem za pomoc.
Este mi skus prosim poradit ako ten vstrekovac vycistim...
P.S.:Ma este zmysel skusat naliat do benzinu nejaky cistic palivoveho systemu alebo to mam radsej rovno rozobrat a vycistit vstrekovac??
Dakujem
Napsal: čtv pro 15, 2005 08:28
od JRD McLAREN
no..
Injekcna striekacka + C6000..by mohla pomoct...
...aj ked teda nerucim ze to zaberie..
.. ak si malo jazdil na benzin, je mozne ze na triske bude sajrajt..
..a tym padom asi cistic do paliva moc ucinny nebude...
..mne zacal jeden vstrek hrkotat, tiez mal spinave trisky,
.a vycistenie zabralo taq na 200km a potom bolo po nom..
Napsal: čtv pro 15, 2005 10:02
od PavelZ
Ja sem s timhle nepochodil.
Mel sem stejnej problem na Lanosu na LPG, kdyz sem jeste ze zacatku skoro nejezdil na benzin a dorazil sem to tim, ze sem natankoval nejakej divnej benzin. Pak taky zacal zlobit jeden valec. Zkouseli to cistit, ale to nepomohlo, pomohla az vymena vstrikovace.
Napsal: čtv pro 15, 2005 21:18
od PeterMI_SK
ak mas pristup k ultrazvukovej vanicke tak vstrekovac daj do technickeho benzinu a v ultrazvuku nechaj poriadne vycerkat - dovtedy kym sa benzin neohreje.......potom vymen benzin a nechaj to pretriast este raz.....nakoniec pripoj na konektor 3V jednosmerneho napatia a vstrekovac prefukni tlakom vzduchu asi 4-5 atm...................pomohlo to na 100% v kazdom pripade ak bol vstrekovac spinavy............vycistil som uz ich dost....
Napsal: pát pro 16, 2005 08:10
od MMM
Vdaka Peter,
Znie to zaujimavo..Hadam to pomoze..Vyskusam..Jedna doplnujuca otazka..Polarizacia +/- pri zapajani vstrekovaca..Alebo je to jasne? Kostra=rovnaky pol ako na bloku a konektor=polarizacia elektriky?
Vdaka
Martin
Napsal: pát pro 16, 2005 09:12
od PeterMI_SK
ta polarizacia je uplne jedno je tam iba elektromagneticka cievka cize je uplne jedno z ktorej strany do nej privedies + stale sa tam vytvori magneticke pole ktore otvori vstrek....
Inac problem je u LPG pohonu ten, ze mekaptan (pridavok v plyne aby zapachal) sa usadzuje na vstrekoch a sedlach ventilov a ten robi probblemy so vstrekmi.........tiez doporucujem aspon 1x mesacne spravit na benzin aspon 50 - 100km aby sa stale benzin v nadrzi obmienal......
Napsal: pát pro 16, 2005 09:24
od PavelZ
Presne tak, taky mi bylo doporuceno najet mesicne cca 100km na benzin. Potom davat si trochu vic pozor na kvalitu kupovaneho benzinu, prece jen do plynaku ho clovek nekupuje tolik. Taky je pravda, ze cim dyl je benzin v nadrzi, tim hur pak auto startuje - pry je to tim, jak se na stenach nadrze srazi vlhost a tim padem se ji cim dal tim vic dostava do benzinu. To nesvedci ani kvalite startovani ani benzinovemu cerpadlu. Ja se kvuli tomu podle rady servisu, ktery mi LPG montoval, snazim nebrat moc benzinu a vzdycky ho co nejvic vyjet. A jednou za cas pouziju aditivum na procisteni benzinovyvh vstriku.
Napsal: pon pro 19, 2005 07:57
od MMM
Vysledok..V sobotu som to rozobral. Trysky boli dost zakarbonovane.
Kedze som sa nedostal k ultrazvikovej vanicke, vycistil som to manualne pomocou koncetratu STP "Fuel injector cleaner" do ktoreho som namocil trysky a nechal odmocit. Potom so ich vycistil zvonku (zapalka + vata namocena do STP cleanera) a striekackou som dostal pripravok aj do vnutra. Po pripojeni na 3,7 voltovu nabijacku z Nokie vstreky pekne zakmitali a nasali koncetrat aj do vnutra. myslim ze ten pripravok je setrnejsi ku gumickam vstrekovaca ako C 6000..
Pre istotu som nalial jedno cele balenie koncetratu STP aj do nadrze a pridal este jedno cele balenie Velfobinu na 1/2 nadrze. Motor na benzine bezi plynule a ide lepsie do otacok.
Dakujem vsetkym zucastnenym za rady a namety. Hadam pomozeme viacerym s podobnymi problemami..
Napsal: pon úno 27, 2006 13:34
od celloo
a netusie, ze kolko stoji ten vstrekovac?
dik
M.
Napsal: pon úno 27, 2006 22:38
od palikx
Tak vstrik stoji na nexii-lanose sohc 2150 kc bez dph
Napsal: stř dub 30, 2008 21:56
od ferino28
Hosi, hosi. Mna tie vstriky tiez tak trochu trapia. Tankujem zasadne u dvoch benzinok, a to u Makra/Metra alebo u OMW, asi tak 20% Makro a 80% OMW. Az teraz som si uvedomil dost zasadnu vec, ze ked natankujem benzin u OMW, tak musim do nadrze naliat nejaky sajrajt na cistenie pal. potrubia a vstrikov, pretoze inak nehorazne klepe (klepu). V pondelok som opat sadol do Nexie a bol som zdeseny tym zvukom. Fakt som myslel, ze su to hydr. nadzdvihatka, aj ked som tomu nechcel verit, pretoze menim olej casto a zrejma aj ako tak kvalitny a tak uplne niekde v kutiku dusicky som este pomyslal nad tymi vstrekmi, ze by oni mohli byt na pricine toho hrozneho zvuku. A tak som pekne zasiel do autotechny a kupil nejaku blbost ako primes do paliva, nech to mozno vycisti. Kapotu som nemal este odvahu otvorit, ale dnes som opat sadol do Nexie, startnem a .... Vstriky ticho (ak sa to tak da nazvat, pretoze je ich pocut, avsak vsetky a nie iba ten jeden ako predtym). Od naliatia toho pripravku sa najazdilo asi 60 km a je to poznat (nielen na nadrzi). Tak a teraz polemizujem, ci ich vymenit vsetky, ci ich len skusit vycistit, alebo sa mam pozriet iba na ten jeden (teraz vsak neviem ktory, vsetky cvakaju rovnako) ? To s tym OMW benzinom si neviem vysvetlit, vzdy tankujem plnu.
Napsal: stř dub 30, 2008 22:04
od Hanzy
Je uz to otloukane porad dokola ale zkus V-Power od Shellu a uvidis jinak bych radeji vyzkousel a pak az menil.Hele chlape jinak jsem zjistil ze v Cadci ma pobocku ta firma z Polska co tam jezdim Darma nerika ti to neco?
http://darma.com.pl/oddzialy.htm
Napsal: stř dub 30, 2008 22:40
od ferino28
K tomu benzinu: V-Power je asi dobry, ale jeho cistiaci ucinok je badatelny az po 2000 km, cena je taka aka je. Ten cistic, co som lial do nadrze ucinkuje uz po 60 km, ide o to, ze je to asi len docasne riesenie. Skusim na to pozriet, ale bojim saze dodrb.m to tesnenie a nenajdem vhodnu nahradu.
No, a k tej Darme: Viem kde to je, ale este som tam nebol. To je tak, ze ked sa clovek niekde nauci chodit a je tam spokojny, tak nehlada inde a ani ho tak netrapi cena, pretoze je zvacsa viac alternatyv na vyber a tym aj viac cien a to si uz kazdy vyberie. Ale co je na tej Darme take zaujimave?