Stránka 1 z 2
Doporučíte Lacetti SW?
Napsal: stř pro 07, 2005 23:34
od Dan
Za pár dní oslaví můj Racer 12 narozeniny a tak pomalu nastal čas pořídit něco nového. Určitě by to mělo být kombi, kvůli kočárku, lyžím, kolům atd., dále trvám na automatické klimatizaci a hlavně všech elektricky stahovatelných oknech – nejlépe se mrad z Avií, starých škodovek a bůhví čeho ještě, vyvětrá křížem.. Motor stačí tak 1.6, najedu do 15 tisíc za rok a nejsem závodník. Lacetti SW mi padlo do oka už dřív a byl jsem pro něj rozhodnut, ale teď zas váhám. V nejvyšší výbavě by se dalo sehnat kolem 450 tisíc, konkurenti po kterých jsem se díval a líbili se mi (Toyota Corolla Combi, Corolla Verso, Octavia II) jsou v požadované výbavě nejméně o 100, 150 i více tisíc dražší. To už mi připadá docela dost, na druhou stran nechci dopadnout třeba jako Krtek, který mění žárovky jednu za druhou atd..
Prosím poraďte a doporučte, předem díky za všechny vaše názory.
Napsal: čtv pro 08, 2005 06:30
od milosh
Dane, Krtek to je exeplar cloveka, co si porad na neco stezuje a asi proste jen koupil spatnej kus
Ja mit volny prachy tak SW beru hned vsema 10, je to super velky auto a za dobry prachy.
Ted odobocim, neuvazoval jsi nad Astrou G caravan? Nad ni premyslim ja, ze ji casem vymenim za svoji nexii, az bude dosluhovat.
Re
Napsal: čtv pro 08, 2005 10:14
od Dan
Asi před rokem jsem v Astře jel, ale abych řekl pravdu, nijak zvlášť mi nesedla. Hlavně mi vadil dunící motor v určitých otáčkách a jak jsem se pak dočetl, nebyla to vada, ale obecný jev. Vyzkoušel jsem už víc aut v cenách +- 500, Megana, 307,.. ale pomalu nejlíp se mi sedělo fakt v Lacetti. Možná mám z Racera po korejsku tvarovaná záda..
Je to pořád o jednom, s Lacettim se dostanu s elektrickými okny i auto klimou pod 450, u ostatních to bude nejmíň o 100 víc a opravdu nevím, jestli taková investice opravdu stojí za to.
Proto ještě jednou prosím všechny, kdo k tomu můžou pár slov říct, ať napíšou. Budu vám vděčnej.
Dík
Napsal: čtv pro 08, 2005 10:43
od Richard
Jen se se tak pouhlížel a padl mi do noty Megan combi 1,5 DCI 105 koní byl lehce jetý cca 20000 km v plné záruce Renault vyroben na jaře 2005 v plný palbě (6airbagů, autoklima, ESP, ABS no prostě vše) a byl asi za 420000. Ve Zličíně u Tesca je Renault. Těch 105 koní taky stačí a spotřeba je víc než příznivá, okolo 5 lt nafty na 100
Napsal: čtv pro 08, 2005 14:09
od Tomáš
Richarde , dobrá volba , ale snad nás nechceš opustit ?
Napsal: čtv pro 08, 2005 14:50
od Kessler
Dan: Ještě mě napadly dvě alternativy:
1) Chevrolet Tacuma. Stojí sice 470 000 ale myslím že je slušně vybavená a ten prostor a variabilita je opravdu vynikající. Hlavně ten systém skládání zadních sedadel nemá chybu. Přitom zvenčí není moc velká.
2) Škoda Octavia Tour. V provedení liftback s 1.6 motorem, elektrický okna a zrcátka, automatická klima, ABS, airbagy stojí kolem 430 000. Což stojí za úvahu protože má tak velký kufr, že možná ani není potřeba brát Combi.
Napsal: čtv pro 08, 2005 15:29
od Richard
Re
Napsal: čtv pro 08, 2005 16:46
od Dan
to Kessler: Tacuma by asi byla díky variabilitě fajn, ale vzhledově se mi moc nelíbí. O Octavii I jsem taky přemýšlel, ale myslím, že Lacetti by mělo být v porovnání s ní lepší, přece jen je novější..
Nezkoušel jste někdo obě auta?
Napsal: čtv pro 08, 2005 17:38
od Richard
Já nevím, jak na tom je Lacetti, s tímto problémem (kradení) ale jedním z několika důvodů, proč mám Nubiru je i fakt, že se moc nekradou
Re
Napsal: čtv pro 08, 2005 18:48
od Dan
To s kradením mě taky napadlo. Je to i jeden z důvodů, proč asi nekoupím novou oktávku. Podle mě je pořád v povědomí lidí změna značky z Daewoo na Chevrolet a tím pádem k němu, a vlastně i všem ostatním korejcům, nemají moc důvěru.. S tím naopak žádný problém nemám, na Racerovi odešel po 170 tisících rozdělovač, teď má skoro o 15 víc a zatím.. už to klepu do dřeva.. Lacetti by na tom mohlo být nejmíň stejně..
Napsal: čtv pro 08, 2005 20:46
od Krtek
Projeď se s tim a uvidíš. Já furt věřim, že jsem koupil prvoxindl (asi 2 měsíce vyráběnej paskvil
). Pak si zjisti ceny ND a dostupnost servisu. Byl jsem zvyklej na 2 škodofky ve městě a teď dojíždim 70 km, což taky neni sranda. Pak ject 4 hodiny vlakem pro auto... A kolik najedeš a jak jsou na tom kandidáti se servisem. Mně to vyšlo na prvních 60 tisíc km (2 roky) zatim na 26 842 Kč a to mně čeká ta serviska s rozvodama a možná destičkama za 15-17 tisíc
Mít servis před barákem abych tam moh otravovat s každou kravinou (pazvuky už ze 3 míst, vrže přední náprava, když mrzne, odešlá bederní opěrka a H7ky nezmiňuju vůbec) bylo by to jiný. Krom toho okoukni třeba rozměry pneumatik na kandidátech abys pak sehnal předepsaný pneu za rozumnou cenu. Já skoro po 2 letech zjistil,že mít 1,5 násobek průměrný mzdy u nás je málo na uživení tohodle auta v autorizovanym servisu alespoň podobu záruky. Jestli si chceš ale všechno dělat sám, neni co řešit.
Jo a zeptej se Ipema, jak je na tom rok po bouračce a "opravě". Jezdí asi rohlíkem a vypadá to na soudy...
Napsal: pát pro 09, 2005 08:05
od Brainman
Krtek píše:Projeď se s tim a uvidíš. Já furt věřim, že jsem koupil prvoxindl (asi 2 měsíce vyráběnej paskvil
). Pak si zjisti ceny ND a dostupnost servisu. Byl jsem zvyklej na 2 škodofky ve městě a teď dojíždim 70 km, což taky neni sranda. Pak ject 4 hodiny vlakem pro auto... A kolik najedeš a jak jsou na tom kandidáti se servisem. Mně to vyšlo na prvních 60 tisíc km (2 roky) zatim na 26 842 Kč a to mně čeká ta serviska s rozvodama a možná destičkama za 15-17 tisíc
Mít servis před barákem abych tam moh otravovat s každou kravinou (pazvuky už ze 3 míst, vrže přední náprava, když mrzne, odešlá bederní opěrka a H7ky nezmiňuju vůbec) bylo by to jiný. Krom toho okoukni třeba rozměry pneumatik na kandidátech abys pak sehnal předepsaný pneu za rozumnou cenu. Já skoro po 2 letech zjistil,že mít 1,5 násobek průměrný mzdy u nás je málo na uživení tohodle auta v autorizovanym servisu alespoň podobu záruky. Jestli si chceš ale všechno dělat sám, neni co řešit.
Jo a zeptej se Ipema, jak je na tom rok po bouračce a "opravě". Jezdí asi rohlíkem a vypadá to na soudy...
Takovej paradox, ja v Praze jezdim do servisu asi 35 Km. Ono se to nezda:). A s tou kvalitou servisu, asi je potreba hledat. Ja se svym prvnim Daewem jezdil do Radotina ( krachnul) potom z Esperem do Modran ( zavreli to) a ted jezdim pod Prosek a tam jsem nejspokojenejsi ( zatim je nezavreli
)
o1 vs Lacetti
Napsal: pát pro 09, 2005 08:27
od bobpe
Tak ja som jazdil aj s O1 a teraz mam Lacetti HB. Jednoznačne Lacetti.
Podvozok, brzdy, komfort, ovládanie, pohodlie vozby, kvalita plastov, akustický hluk,... všetko má lepšie Lacetti. Nieje čo riešiť. A ešte - treba sa odviesť, vyskúšať si to auto. Každého čo som doteraz viezol, bol veľmi prekvapený, ako to auto ide!!! Samozrejme v dobrom.
Napsal: pát pro 09, 2005 10:08
od Tomáš
Takovej paradox, ja v Praze jezdim do servisu asi 35 Km. Ono se to nezda:). A s tou kvalitou servisu, asi je potreba hledat. Ja se svym prvnim Daewem jezdil do Radotina ( krachnul) potom z Esperem do Modran ( zavreli to) a ted jezdim pod Prosek a tam jsem nejspokojenejsi ( zatim je nezavreli
)[/quote]
... ty už tam máš i svůj hrníček na kafe , viď ........
Re všem
Napsal: ned pro 11, 2005 21:36
od Dan
Díky moc všem za příspěvky, už jsem se rozhodl. Jednoznačně to bude Lacetti, i když zatím ještě zůstává otevřená otázka motoru 1.6 proti 1.8. Jak na potvoru jsem ještě neobjevil salon, kde by měli k otestování oba dva. Nezkoušel jste je někdo?
Sice už předem vím, že mě budou štvát některé věci jako třeba pneu, které mají rozměr trochu odlišný od aut z Evropy a tím jsou i dražší, ale snad je to i tak dobrá volba. Za ty peníze..
Ještě jednou díky a až v něm budu jezdit, určitě se podělím o dojmy.